www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

BITE - Slikts serviss

Pieņēma telefonu uz remontu. Ilgi un gari pētīja, pierakstīja, ka saskrāpēts korpuss un aizsargplēve. Pie aizrādījuma, kur tad tie skrāpējumi ir, sāka man rādīt: jā, pret gaismu, ar lupu varēja saskatīt. Atdeva telefonu- bez aizsargplēvītes. Jo esot mainīts ekrāns. Prasu, kur tas rakstīs- tas saucoties kontaktu tīrīšana (?!). Prasu, un ko, tagad man aizsargplēve pašai jāpērk un jālīmē no jauna? Nodevu taču ar plēvi! Jā, savādāk nemēdzot būt. Diez ko labi nav- praktiski rūpīgi saudzētu, nebojātu telefonu ar aizsargplēvīti apraksta kā saskrāpētu, un pēc tam, ja es viņuprāt, "piekasos", tad pasaka, ka savādāk nemēdzot būt. Prasu, kur man parakstīties, ka saņēmu telefonu un atzīmēt, ka neatdeva atpakaļ tādu, kā paņēma- nevajagot. Īsāk sakot- ko es te iedomājos.... nepatīk man tāda apkalpošana.

L

Комментарии (5)

L Loreta259 29.03.2016

Kurā bitē?
Bet nu es jau neceptos par plēvīti- ja jau nodod remontā- loģiski, ka jauks ārā un uzlīmētās uzlīmes- kas arī ir plēvīte- tiek noņemta.. Ideālu (kā tavs telefons aprakstā) kapēc būtu jāremontē?

K kreditorsPG 30.03.2016

Ir tikai loģiski, ka servisā noņems visas tavas plēves, košļenes, gružus un visu ko citu, kas nebija telefonam, kad tu to izņēmi jaunu no kastes. Un vietā visas tavas plēves neviens neliks un bieži vien tas nemaz nav iespējams, jo tās plēves parasti nav vairākkārtējai izmantošanai.
Un vispār, ja tev nepatīk Bite - ej pati pa tiešo uz servisa centru, kur tos telefonus labo. Bite to nedara.

¨ ¨`*•vita 06.04.2016

Bet jauniem taču jau ir aizsargplēve, it maz Samsung galaxy, neko pats nelīmē.

K kreditorsPG 27.04.2016

Jauniem telefoniem no ražotāja nav aizsargplēve, kas būtu lietojama ikdienā kā aizsargājoša pret triecieniem. Tā plēve kas uz ekrāna ir, tā ir paredzēta lietošanai laikā, kamēr iekārta no rūpnīcas tiek transportēta un pārdota klientam, lai ekrāns ir perfekts, kad lietotājs to sāk izmantot un lai uz tā nepaliek speķaini nospiedumi, kad veikalā to apčamda pircējs. Pēc tam tā plēvīte tiek noplēsta un izmesta. Ja vajag aizsargplēvi, tad tādu ir jāpērk atsevišķi. Nonākot servisā, kā tavā gadījumā, to plēvi noņems un izmetīs laukā, jo servisam ir jāredz, kas ir zem plēves, vai nav bojāts ekrāns, utt.

Ventilators 30.03.2016

Kaut kādā mērā atbalstu jūs, bet ja zinātu cik daudz gadījumi ir bijuši, kad šādu skrambu dēļ piekasās ats klients? It kā ar knapi saredzamām š'vīkām nav nodevis. Tādēļ arī visu to fiksē.. visu ko var ieraudzīt.

Žēl gan ka neviens nepiefiksē, kādu iekārtu atgriež atpakaļ, jo gadās kad meistari savā meistarībā kaut ko citu saplēš vai saskrāpē.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы