www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Sūdzība par bite uzņēmuma apkalpošanas kvalitāti

daudzus gadus esmu izmantojusi dažādu operatoru pakalpojumus, tostarp bite, lmt un tele2. Šajā laikā es vienmēr cerēju uz augsta līmeņa servisu un uzticējos jūsu uzņēmuma menedžeriem un operatoriem. Taču manas problēmas regulāri tiek risinātas mēnešiem ilgi, un šī situācija ir kļuvusi nepieņemama.

1. Problēma ar televizoru pasūtījumiem
divas reizes tika pasūtīts televizors par summu, kas pārsniedz 3000 €. Pirmais televizors tika piegādāts pilnībā bojāts — matricas defekts. Mums atļāva to apmainīt pret citu modeli. Mēs veicām apmaiņu, taču jūsu mājaslapā tika norādīts, ka prece ir “atvērta”. Mēs precizējām šo informāciju ar mūsu menedžeri, vārdā oksana (uzvārdu diemžēl neatceros) . Viņa paskaidroja, ka televizors tikai tika atvērts veikalā, lai parādītu klientam, un pēc tam rūpīgi iepakots atpakaļ.

Taču realitāte bija šokējoša: televizors tika piegādāts kastē, kas nebija pareizi aizlīmēta. Rokturus, kas domāti pārvietošanai, varēja redzēt atvērtus, un kurjeriem nācās turēt kastes apakšdaļu, lai tā neizjuktu. Kad izpakojām televizoru, tas bija pilnībā saskrāpēts, bez aizsargplēves, un skrāpējumi bija pa visu ekrānu. Mēs nosūtījām fotogrāfijas menedžerim, un vienīgais, ko mums piedāvāja, bija atkal atgriezt preci un mainīt to pret citu modeli. Nekādas atlaides vai kompensācijas mums nepiedāvāja. Mums nācās tik ilgi mocīties ar šo dāvanu, ka skatīties televizoru vairs negribējās.

2. Servisa problēmas
jūsu uzņēmuma apkalpošanas līmenis ir vienkārši katastrofāls. Mans menedžeris pastāvīgi pazuda — izskatījās, ka viņa pabeidz darba dienu ap plkst. 13.00. Mani regulāri pārvirzīja uz citiem darbiniekiem, kuri pēc tam nodeva informāciju atpakaļ menedžerim. Rezultātā problēmu nebija iespējams atrisināt tieši. Man nācās neskaitāmas reizes zvanīt uz jūsu operatoru centru, atkārtoti skaidrot savu situāciju un censties panākt risinājumu. Šāda attieksme ir nepieņemama, īpaši attiecībā uz biznesa klientiem.

Mēs vēlējāmies izmēģināt jūsu pakalpojumus un pāriet no cita operatora, bet sapratām, ka tas bija mūsu lielākais kļūdas lēmums.

3. Loģistikas problēmas
mani ļoti neapmierina jūsu piegādes sistēma. Jebkuram pasūtījumam ir obligāti jābūt piegādātam ar kurjeru, pat ja prece ir fiziski pieejama veikalā. Piemēram, lmt sistēmā viss ir vienkārši: jūs veicat pasūtījumu, un, ja prece ir veikalā, jūs varat ierasties jebkurā ērtā laikā, uzrādīt dokumentus un to paņemt. Jums nav jāpielāgojas kurjera grafikam un jāgaida piegāde. Iesaku bite arī apsvērt iespēju ieviest šādu sistēmu. Protams, lieliem priekšmetiem, piemēram, televizoriem, piegāde ir saprotama, taču tādas lietas kā datori vai pulksteņi varētu būt pieejamas saņemšanai veikalā.

Novēlējums 2025. Gadam
vēlu jūsu uzņēmumam 2025. Gadā pieņemt darbā kompetentus menedžerus un operatorus, kuri spēj savlaicīgi pabeigt iesāktos darbus. Es neesmu gatava desmitiem reižu zvanīt un lūgt, lai mani atceras. Ieviesiet jaunus noteikumus un uzlabojiet savas komandas efektivitāti.
Ceru, ka jūsu uzņēmums nākotnē sasniegs augstāku līmeni un patiešām sāks rūpēties par saviem klientiem.

17.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (3)

A AntiElvi 19.01.2025

Te nav nekāda sakara ar nekompetentiem menedžeriem! Šis kantoris pats par sevi ir netīrs afēristu kantoris!

S Spuris 19.01.2025

Iesaku doties uz jebkuru viņu salonu klātienē un risinát,jo tiem díleriem ir sava mob.línija kad,vini var piezvanít augstākstāošajiem ofisā pēc palīdzības. Pie reizes arī uzrakstiet pretenziju ar parakstu un iedodiet dīlerim ,kurš to pieņemot uztaisa kopiju un uz abiem eksemplāriem uzraksta savu vārdu,uzvārdu,pieņemšanas datumu,parakstās un salona zīmogu.Viens eksemplārs ir jūsu otrs paliek salonā,kuru jānodod viņiem uz ofisu.Vēl varat ar elektronisko parakstu uzrakstīt pretenziju un sūtīt viņiem .Tā zvanot regulāri būs cits operators ,kurš nebūs lietas kursā.Uztrāpīt uz to pašu ar kuru jau runājāt būs maz izredžu.Taču visas sarunas saglaajas arhīvos un vajadzības gadījuma ar policijas palīdzību varat pie tiem piekļūt.Lai veicas .

A Agnese.Sv 20.01.2025

Es pati esmu strādājusi šajā uzņēmumā, un varu apgalvot, ka menedžero (arīdzan telecentra operatori) tiek nodzīti kā suņi. Reāli fiziski nav iespējams kvalitatīvi apstrādāt visus e-pastus un zvanus.
Uzņēmuma fokuss ir vienīgi uz pārdošanu, jauniem līgumiem, sasniegto izejošo zvanu skaitu, utt.

Sajūta tāda, ka klientu serviss ir sekundāra lieta.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы