BITE - Slikts serviss
Bites serviss sliktākais no pieredzes.
Pirms divām dienām iegādājos Samsung tv+samsung party box+go3 bites salonā. Sākās jau ar to, ka bites salonā pavadīju ap stundu, jo nevarēja saslēgt un saprintēt līgumus, pēc vairākiem mēģinājumiem, tas beidzot izdevās, kopā printējot kādas 6 reizes dažādus līgumus. Aiz mums izveidojās pamatīga Rinda. Pietam sākumā pārbaidījām internetā vai atiecīgais tv komplekts ir pieejams uz vietas, lai nebūtu jāgaida dpd kurjers kādā darba dienā. Izrādās, ka internets melo, jo preces uz vietas nav. Bet ja jau sākām, tad domājām ar sievu izdarīt visu līdz galam, ja jau esam atbraukuši. Tad nu lūk, pēc vairāk kā stundas iznācām beidzot ārā no bites salona ar līgumiem rokās. Tagad tikai itkā jāgaida Dpd. Saņēmām ziņu nākamajā dienā, ka kurjers būs no 16: 00-17: 45. Domāju, ka viss beidzot ir finišēts. Atprasos no darba ātrāk, jo sieva vienu visu neuznesīs. Atbrauc kurjers, parakstam
līgumus, bet izrādās ka ir atvests tikai tv. Tumbas nav. Dpd protams neko nezin, saprotu - viņa pienākums ir tikai piegādāt to, ko viņam izsniedz. Tā kā bija jau vakars, domājām ka pārējais būs nākamajā dienā. No rīta jau gaidu ziņu no dpd uz cikiem būs, bet nekā. Zvanu bitei, un te nu sākās. Pirmais zvans no sievas bitei, teica ka precizēs un atzvanīšot. Paiet 2 stundas, klusums. Zvanu es darbā būdams-uz līnijas gaidot 22 minūtes, lai savienotu. Sagaidi to pašu jāni, kurš runāja ar manu sievu no rīta. Prasu kas notiek, jānis Saka, ka joprojām gaidot atbildi. Kā tikšot sagaidīta atbilde, tā zvanīšot. Tagad jau pienāk 18: 00, pagājušas jau vairāk kā 7 stundas no mūsu sarunas ar jāni, bet nekādas ziņas. Zvanu atkal. Tagad vispār pilnīgs vājprāts-uz līnijas nogaidu 37 minūtes, lai mani beidzot savienotu ar evelīnu. Kā vienmēr daudzi zvanot un neesot iespējas ātrāk atbildēt. Sviests, ja jau tik daudzi zvana, tad tik daudziem ir problēmas ar bites servisu-loģiski, jo citādāk kā var tik ilgi likt klientiem gaidīt uz līnijas. Kopā šodien esmu nogaidījis 1 stundu, lai nesaņemtu atbildi. Evelīnai pastāstu visu situāciju, Saka ka jā, bite neesot nodevusi otru ierīci piegādei. Saku kādā sakarā tad man šis viss jārisina un jāmeklē jūs, jāgaida uz līnijad stunda, kur pie vainas ir jūsu serviss neviss mana neizdarība, kāpēc man neviens nav devis ziņu kā solīts. Un man atkal jāmeklē viņi, lai saņemtu atbildi. Biju uzvilcies, jo diena pakāsta sēžot gaidot dpd, sēžot gaidot zvanu no bites kuru tā arī nesaņēmu, sēžot gaidot kopā stundu uz līnijas. Evelīna Saka, lai es nedusmojoties, saku kādā sakarā jums tāda attieksme pret mani, ka man jūs jāmeklē. Evelīna pasaka, ka lai gaidot dpd, paku nodošot. Prasu, kad, kurā datumā? Neko tā arī netbildēja, prasu vēlreiz, kad konkrēti, jo man no darba dēļ jūsu nolaidības ir atkal jāatprasās un kāpēc man netika piezvanīts kā solīja. Uz ko man evelīna Saka, lai nomierinos, saku nomierināšos, kad jums būs tāda pati attieksme pret mani kā klientu, kā man pret jums, jo es jūsu laiku netērēju, nelieku gaidīt vairāk kā stundu uz līnijas, lai nesaņemtu atbildiles. Evelīna vari pateikt kad konkrētu būs tā piegāde ar to ko neizdarijāt no paša sākuma? Beidzā ar to, ka evelīna no bites zvanu centra nolika klausuli. Vai tiešām bite Latvija tā jūs apkalpojiet klientus, neveiciet kvalitatīvas piegādes, bet sametiet kas ir un pārējo kaut kad? Vai tiešām bite Latvija zvanu centrā, kur klients kopā gaida savienojumu pa dienu vairāk kā stundu, ir pareizi beigās vienkārši klientam nomest klausuli, kur pietam netika sniegtas nevienas konkrētas atbildes? Vai tā ir klientu apkalpošana un serviss kuru vēlaties reklamēt citiem?
Fuj, nevienam neiesaku, pieredze kuras dēļ nevienam neieteikšu ne zvanīt bite ne ko iegādāties no viņiem kaut ko, jo vienkārši nezināsiet kad to saņemsiet vai vispār saņemsiet, jo ja nesaņemsiet, tad jūs neviens nemeklēs. Nožēlojami.
Комментарии (9)
Nu čista ārprāc vienkārši nu ..Nu vienkārši vajprāts jā..Neviens tev nezvana un sarkano tepiķīti arī neizrullē priekšā un ar rožlapiņam ceļu arī nenokaisa tev pasaules nabai nu ārpŗac nu .
Zini ,noslauki labāk dusmu putas no mutes. Pirms parakstīji līgumu vajag visu detalizēti noskaidrot.Acīmredzot noliktavā nav bijušas pārējas pasūtījuma daļas un noteikti , tad tās ved no kāda salona, kurā tās ir.Otrkārt ,tu un tava sieva neesat vienīgie klienti un daudziem ir visādi jautājumi ar kuriem paši varētu tikt galā,ja pakustinātu pelekās šūnās ,protams ja tādas ir vēl, taču ir tik slinki ,ka zvana un traucē ar nenopietnām lietām info dienestu . Es to zinu simtprocentīgi ,ka tas tā ir un par prāta spējām arī ļoti daudziem atteicīgi no zvanītājiem. Domāju ,ka operatore pareizi vien darīja ka nolika klausuli nekā klausījās psihiski nelīdzsvarota cilvēka uzbrukumus.Attiecīgi tev vajadzētu to saprast ,ka neesi vienīgais klients.Tu pat iedomāties nevari kas notiek pēc svētku dienās info dienestos...Kas tu tāds esi ka info dienestam tevi būtu jameklē ? Viņi vēl varētu kādos jautājumos ''meklēt'' biznesa klientus.Un viniem nav uzreiz un tulīt tev jāatzvana,jo operatori savu darbu izdara -paziņo problēmu atteicīgi kur vajag un ne no viņiem ir atkarīgs jau talākais process un ,kad viņi saņems atbildes .
Un vēl izsaku tev arī līdzjūtību kka iegādajies firmas Samsung TV :D Tev tavai zināšanai uz nakotni - Samsung neprot ražot ''melno '' tehniku. ''Baltā'' tehnika viņiem ir diezgan laba,taču melno -TV,audio,video,DVD un mobilie un pārejais tajā viņi ir čempioni servisos kuros labo tādus . Padoms aizbrauc uz tvaiķeni pēc kādas ripiņas lai tev izraksta vai arī paguli tur kādu laiku ,ja jau nebiji klāt mirklī ,kad dieviņš prātinu dalīja . ;)
He he.. Spuris strādā kādā no infodienestiem tapēc tik labi zina. Un tapēc arī tik nervozs. Tādiem tik katik vairāk pārdots, no tā nāk procenti pie minimālās algas. Kas pēc tam notiek- pofig..
Esi tik pārliecināts jampampiņ - Palīgs neskaidrajiem ? Man tevi jāapbēdina ar to,ka nestrādāju viss info dienestā.Pateikšui tev noslēpumu lielu - man ir sava kompanija jau 13 gadus un liela spēcīga sadarbība ar ļoti daudziem ieverojamiem pasaulē cilvēkiem,taču man ir arī ļoti liela darba pieredze dažādas sfēras un pārzinu gan mobilos sakarus gan ļoti labi pārzinu ''melno '' tehniku.Zinies esmu arī testejis pirmo mob internetu Latvija savulaik .Un par zināšanam saņemu lieliskas dāvanas no mobilo ražotājiem.Tas ,ka daudz zinu par tām sfēram vai tehniku man tādiem kā tu atskaites nav jādod ,jo tādi kā tu jau nesapratīsiet pat stāstīto .Kur saskati nervozitāti ko ? Tādas nemaz nav,tacu tavas pelēkajās šūnās intelekta pazīmes notiekti nevar saskatīt ņemot verā tavus absurdos tekstus .Ne visām firmām ir vienalga ko pārdod jo tādas augstu vērte savu prestižu un vārdu. Tacu tu jau arī to nezini,jo talak par savu ''ampulu'' - apinīti un panoramu vakaros notiekti dzīvē neko redzējis neesi .
Daudzi "lielie" cilvēki raksta no palātām.. nervozitāte? Tas ir redzams kā apsaukā citus, kam ir mazliet cits viedoklis.
Ej labāk,Palīgs neskaidrajiem ,klusi stūrītī uzpīpē. Par kuru viedokli ir runa ? Par tavu absurdo domu ,kura ''nošāvi'' pilnīgi greizi un kuira parāda cik sekli tu domā ? Kur izteici veidokli par tirdzniecību un klientu apkalpošanu ? Īstenībā jau ir tā, ka tev un tevveidīgajiem nav sagremojams tas fakts,ka citi zin ,prot,māk ko daudz labāk .Tādi kā tu un tevveidīgie ir pilni ar kompleksiem un bērnības traumām,tapēc jau dzīvē ir tādi skaudīgi rejošas personas :) Vēlies par to pārliecināties ? Tad apmeklē specialistu,kurs notiekti tev profesionāli visu to pastāstīs.Būsi pat pārsteigts jo tavs niecīgais saprāts jau īstenībā pat tādas lietas nesaprot īsti .Mamai tika nesūdzies,par jampampiņu vārdu.Až bailes paliek. :D Labākk aizej vēl pēc apinīša paskaties panorāmu un dzīvo vesels :)
Lieliski parāda cilvēks pats par sevi.
Vairāk kā 560komentāri,kas daudzviet un pat lielākoties,nav adekvāti un loģiski.
Pieder dīvāna firma un “dívànà pirdēja” labākā vadītāja eksperta viedoklis.
Parasti nekomentēju “TĀDUS”. Jūs izcēlāties ar savu “gudrību”
Konkrēti var ierēgt par tādiem kā tu un tev līdzīgajiem - adekvātie viszinīši tikai dzīve tādi noželojamas personas bez kādam zināšanām vien esat . Nolaidieties uz zemes reiz pasaules nabas un kaut reizi dzīvē savā padomājiet par savam rīcībām un izdariet secinajumus nevis vienmēr veliet vainu uz citiem :) Lai veicas .
Uh kādu žulti spuris laiž ārā. Tas točna ir "biznesmenis". Nezin ko tik meklē neveiksminieku portālā. Laikam izrādīties cik gudrs par pārējiem.
Šitie mums parasti iet uz 6.palātu pie napoleoniem.