BITE - Slikts serviss
2017. Gadā biju "bite" klients. No zila gaisa sāka nākt maksas ziņs kuras "atvilka" 2.5 eur par ziņu. Bites klientu apkalpošanas serviss nespēja palīdzēt nokārtot šo problēmu... Kad summa bija izaugusi jau līdz 85 eur lieta bija nodota parādu piedziņai. Parāds tika nomaksāts pa tiešo "bitei". Viss izklausītos ok, ja pēc 7 gadiem es neuzzinātu, ka "bite" nav nosūtījusi ziņu par parādsaistību izbeigšanu parādpiedzinējam. Neviens no "bites" nespēj atbildēt uz šo problēmu ar skaidrojumiem. Neviens neko, nezina, nevar izdarīt. Juridiskās nodaļas telefona numurus neviens arī nezina... Vārdu sakot šausmīga pieredz apzināties, ka visu šo laiku "karājas" parāds kurš sen ir apmaksāts, bet kredītvēsturē nekas nav noņemts.
Visai savai ģimenei, radiem un draugiem aģitēju, ka bite ir vissliktākais operators Latvijā. Attieksme vienkārši ir apbrīnojama...
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Es Jums nosūtīju 3 e-pastus. Pagāja 10 dienas līdz Jūs man atbildējāt uz maniem e-pastiem. Šo jautājumu atrisināju pateicoties parādupiedziņas speciālistiem nevis JUMS! Problēmu atrisināju 7 dienu laikā , bet JUMS vajdzēja 10 dienas, lai kaut ko konstatētu un man atbildētu!
Cepuri nost parādpiedziņas speciālistiem.
Добавить комментарий