BITE - Slikts serviss
Laikam jau vieglāk būtu nomainīt operatoru, nekā ik pa 2. Mēnešiem rakstīt sūdzības un cerēt ka kaut kas mainīsies. Pēdējo sūdzību par to, ka man dzīvoklī ir tikai 3g un e es rakstīju februārī, līdz pagaišajai nedēļai visas problēmas bija izgaisušas un tagad viss no gala. Internets neiet, sazināties nevar, jēga nekāda un nezinu vai vispār ir vērts cerēt uz pārmaiņām.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Комментарии (2)
Kāpēc jūs lietojiet sakaru operatoru, ja jūsu dzīvesvietā nav sakaru? Pirms 2 gadiem pārgāju pie Bites. ( Biju Bites klients kādus 10 gadus atpakaļ, problēmu nebija). Kad pirms 2 gadiem pārgāju atpakaļ uz Biti, izrādījās, ka (tajā pašā dzīvesvietā kur iepriekš), nav zonas nevienā istabā. Nekavējoties izvēlējos citu operatoru, jo, būsim reāli- ja nav tas zonas, tad neviens jūsu dēļ jums pie mājas torni nebūvēs.
Jociņš par torni no manas puses bija iepriekšējā sūdzībā 😄👍 Nav tā,ka šeit vispār nebūtu zonas . Visiem citiem viss strāda , es pat telefonus esmu nomainījusi , domājot ka varbūt tas pie vainas , bet nekā . Iepriekšējo sūdzību rakstīju februāra vidū , mistiski internets atkal uzradās , taču protams līdz vienam brīdim . Neticu ka viņi var palīdzēt , visticamāk jau jāmaina operators un lieta atrisināta .