BITE - Slikts serviss
Nekvalitatīvs serviss, lai iepārdotu jums kādu pakalpojumu, konsultanti gatavi zvanīt vairākas reizes dienā, savukārt, ja jūs, lojāls klients, vēlēsieties sazvanīt savu mobilo sakaru operatoru, lai noskaidrotu, kādēļ ik mēnesi rēķins pieaug par eur 2 un solītai tarifa plāns jau sen ir pieaudzis gandrīz 2x, esiet gatavi gaidīt savienojumu ar bite darbinieku vismaz 10 min un par katru minūti maksāt eur 0.29!
Lieki piebilst, ka sazvanīt operatoru darba dienā, darba laikā nav iespējams un pieprasīt atzvanu opcija nepastāv.
Labdien!
Zvans informācijas centram ir tikai 29 centi - summa nav par katru minūti.
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt.
Jauku dienu!
Комментарии (3)
Tieši tā,rēķinu summas aug ģeometriskā progresijā,katru mēnesi.Sāku lūkoties citu operatoru.
Tieši tā. Man divas reizes pa gadu palielināja pakalpojuma cenas. Turklāt lai gan vēstulē ir rakstīts, ka varu brīvi atteikties no pakalpojumiem, operators saka, ka jā rakstīts tur ir, bet man noteikti būs līgumsods ja iešu prom. Citāda kompānija.
Es ar centos Biti sazvanīt , un es esmu šokā , ka man kā klientam jāmaksā par zvanu 0,29€ minūtē.
Būs jāmeklē lojālāka komunikāciju kompānija.