BITE - Slikts serviss
Vēlējos bitē iegādāties jaunu telefonu. Tā kā neesmu bites klients zvanīju uz zvanu centru, lai noskaidrotu, vai to varu izdarīt. Saņēmu atbildi, ka gadījumā, ja tiek veikta pilna samaksa (bez nomaksas) , tad nav problēmu, varu konkrēto modeli iegādāties arī kā neklients. Papildus uz e-pastu saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījums ir pieņemts un es tikšu informēta, tiklīdz nodos to kurjeram. Pēc pāris dienām sazvanot biti darbinieks informēja, ka es tomēr nevaru nopirkt šo telefonu, jo kā neklientam ir summas ierobežojums telefonu iegādei 300 eur (man izvēlētais bija dārgāks) . Ja vēlos dārgāku, tad ir jākļūst par klientu.
Attiecīgi es tiku maldināta, bet uzņēmums nekādu atbildību par to nevēlas uzņemties. Darbinieks norādīja, ka viņš nevar atbildēt par cita darbinieka sniegto informāciju, kā arī vadība šajā jautājumā nevar palīdzēt. Sanāk, ka katrs darbinieks var stāstīt kaut ko citu un vadība tajā nesaskata problēmas... Gadījumā, ja uzņēmuma darbinieks ir pieļāvis šādu kļūdu, tad uzņēmumam būtu jāuzņemas par to atbildība un jārisina situācija - šajā gadījumā arī man kā neklientam ļaujot iegādāties attiecīgo telefonu.
Labrīt, Daiga!
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Комментарии (10)
Atbildi uz jūsu jautājumu jūs pats uzrakstījāt trešajā teikumā. Konsultants taču jums teica, " ja esat bites klients, ja ņemat telefonu un maksājat uzreiz " Kas tieši nebija saprotams?
Par pilnu cenu jebkurš var nopirkt, neatkarīgi no vērtības. Nomaksai citi nosacījumi, ko pa telefonu, man šķiet, pēc visiem GDPR utt. vairs nevar nemaz pateikt (vai būs iespējams iegādāties). Ja vēlas uz nomaksu, pavisam citi nosacījumi, bet par pilnu cenu jebkuru telefonu jebkurš var iegādāties.
Vēlreiz uzsvēršu, ka telefonu NEpirku uz nomaksu, bet visu summu uzreiz biju gatava maksāt. Kā var gudri komentēt, pat kārtīgi neizlasot rakstīto?! Vai kaut kādas problēmas ar uztveri?
Vēlreiz uzsvēršu, ka par pilnu cenu nav nekādi nosacījumi, kāpēc nevarētu iegādāties - aizej uz veikalu, noliec naudu un ej prom. Tāpat interesanti, ka arī https://www.bite.lv/lv/ierices-un-remonti nav ne vārda par to, ka nevarētu par pilnu cenu iegādāties (arī nekur citur neatrodu). Nosacījumi ir TIKAI nomaksai.
Rakstu to, ko man teica Bites darbinieki. Proti, viens no tiem - ka neklients var izmantot šo piedāvājumu un iegādāties preci, savukārt cits darbinieks teica, ka nevar. Par to arī ir šī sūdzība, ja neesat vēl sapratis.
Man nav svarīgi, ko jūs uzsverat, bet tas, ko man saka iestādes darbinieki.
Taču šodien ar mani Bite sazinājās, atvainojās par radušos situāciju un solīja nākamnedēļ piegādāt preci.
P.S. Konkrētajā piedāvājumā dāvanā nāca austiņas, bet tieši tāpēc arī zvanīju un jautāju, vai neklients var izmantot šo piedāvājumu, uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi.
Bet kā jau minēju, tad šodien solīja, ka viss būs ok un nākamnedēļ piegādās.
Nu re, tad jau situācija atrisināta :)
Jap, publiskās sūdzības laikam palīdz situāciju risināšanā :) Jo diemžēl vakar neviens to nevēlējās risināt.
BiTE vissliktākā kompānija kādu tik iespējams iedomāties.
Man personīgi ar šo kompāniju bija problēmas, bet kuras paldies Dievam tika atrisinātas tikai 2,5men laikā.