BITE - Slikts serviss
Ļoti necilvēcīga attieksme. Netiku pabrīdināts par ekrāna apdrošināšanas termiņa beigām, zvanot, lai painteresētos par jauna telefona iegādi tikām runājuši arī par apdrošināšanu. Ne viena vārda ka apdrošināšana beigsies pēc 1 nedēļas. Un ka varu droši ņemt jaunu telefonu ar un jaunu ekrāna apdrošināšanu. Būtu aizvedis apdrošināto telefonu uz remontu. Bet tagad 4 gadi samaksāts lieki 146€.
Sveiki!
Ir iespējams apdrošināt katru jauno ierīci, neskatoties uz to, ka vēl ir aktīvs apdrošināšanas līgums vecajai ierīcei. Apdrošināšana paredz ekrāna labošanu, ja tas ir sasists un apdrošināšanas gadījums ir pieteikt nekavējoties.
Lai noskaidrotu visu informāciju, aicinām sazināties ar mums, rakstot vēstuli [email protected]
Добавить комментарий