www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

BITE - Slikts serviss

Esmu bites klients jau kādus 9 gadus.
Pēdējo gadu, mans nr. Bija pieslēgts firmai kurā strādāju. Tagad vēlējos pārslēgt atpakaļ uz privātpersonu. Viņu vainas dēļ, pārslēdzot kaut kas nogāja greizi, atstājot mani veselu diennakti bez sakariem, zonas, nr. Neeksistēja. Neviens man nevarēja piezvanīt, uzrakstīt, arī es to nevarēju. Zvanīju 3 reizes no darba telefona, neviens konsultants nevarēja palīdzēt. Nākamajā dienā devos uz apkalpošanas centru, Domiņā. Tur man darbinieks palīdzēja, noskaidroja visu, ka kaut kas nogājis greizi pārslēdzot. Visu nokārtoja.
Tagad vēlējos paņemt telefonu nomaksā, man zvana un Saka, ka es nevaru ņemt nomaksā, jo esmu jauns klients, tikai 3 dienas.
Jo pārslēdzoties veselu dienu mans nr. Neskaitījies bitē.
Kur tur ir mana vaina? 9 gadus esmu bites klients, visi rēķini maksātu, nomaksāti telefoni, tagad viņu vainas dēļ es skaitos tikai 3 dienas klients, un viņi neko nevarot izdarīt.

Pirmo reizi ko tādu redzu. Liela vilšanās bitē. Jau no pārslēgšanās brīža, līdz šim zvanam.
Briesmīgi.

Paldies.

09.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от BITE Latvija Ответ от представителя 10.11.2020

Sveiki! Lai mēs spētu sniegt konkrētu atbildi par Jūsu gadījumu, lūdzam Jūs sazināties ar mums, rakstot ziņu uz [email protected], norādot savus personu apliecinošus datus. Palīdzēsim tikt skaidrībā!
Ja numurs tiek pārnests no juridiskās personas uz privāto personu un skaitās kā vienīgais numurs, tad privātā persona skaitās kā jauns klients, līdz ar to arī nomaksas kritēriji ir citi.

Комментарии (6)

H Helsu 09.11.2020

Ja ieprieks pieslegums bija noformets uz juridisku iestadi un sobrid uz privatpersonu, tad tas skaitas, ka jauns pieslegums.
Ligumu jau ari parakstijat jaunu.

Mobilo nr nav unikali un personiski.

D Daila Eglīte 09.11.2020

Labi, ir jauns pieslēgums, bet neesmu jau jauns klients. Kā man paskaidroja, ka tas ir tāpēc, ka man veselu dienu nebija aktīvs nr. Bitē. Bet tas bija viņu vainas dēļ, kaut kas bija nogājis greizi pārslēdzot, ko man vienīgais cilvēks klientu apkalpošanas centrā pateica un palīdzēja atrisināt. Citādi vēl ilgi dzīvotu bez sakariem. Ja nebūtu kas nogājis greizi, man ne sekundi nebūtu pazudis nr.no Bites un es neskaitītos jauns klients.

Viņu vainas dēļ, Bitē skaitos 3 dienas.

H Helsu 09.11.2020

Jaunu ligumu tac parakstijat, kura vairs nav pakalpojuma nemejs, ka iepriekseja liguma?
Tas ka veselu dienu nebija sakaru ir saprotama lieta. Jusu numurs no veca liguma naca lidzi uz jauno ligumu, laiks lai parbauditu datus utt pie latvijas operatoriem aiznem vienu darba dienu.
Situacija butu tada pati, ja parietu no viena operatora pie cita, bet saglabajot numuru. Pakalpojuma nemejs jusu gadijuma skaitas jauns lietotajs.

Ka vini varetu izsniegt jums telefonu nomaksa, ja ieprieks maksajumus veica juridiska iestade, bet jus velaties, lai vini maksatspeju sobrid rekina pec iepriekseja liguma nemeja.

D Daila Eglīte 09.11.2020

Nē, tā nav saprotama lieta. Jo parasti tas notiek ļoti ātri, pazūd sakari, restartē telefonu un viss ir kārtībā. Runājot ar darbiniekiem, paši nesaprata kā tas var būt, un palīdzēt nemācēja. Jau atkārtojos, darbinieks pats teica, ka tā ir viņu vaina un kaut kas nogājis greizi, ka šādi ir atgadījies. Neizdomāju to no savas galvas. Arī darbiniece ar kuru runāju par nomaksu, teica, ka tas ir tāpēc, ka bija uz dienu pazudis nr.no Bites. Iepriekš ne pašā sākumā no Tele2 ejot uz Biti nebija jāgaida diennakts (labi ka tik maz, jo pati gāju uz klientu apkalpošanas centru, citādāk noteikt tas būtu ilgāk), lai pārslēgtos, ne kad nr.pārslēdza uz juridisku iestādi.

Otrkārt, vēl līdz šim neesmu saņēmusi un parakstījusi nevienu līgumu.

H Helsu 09.11.2020

Neesat iedomajusies, ka konkretam darbiniekam si situacija bija pirmo reizi un tadel ari sads paskaidrojums no vinu puses?

Padomajat tadu pasu situaciju. Es pamemtu darba deveja telefonu, aizietu pie operatora un pateiktu, ka gribu so numuru noformet uz sevi un, lai kreditvesturi skatas no iepriekseja numura ipasnieka, firmas ar kuru operatoram bija ligums ar so numuru.
Numurs nekad nepieder jums, bet gan operatoram, saja situacija parejot no juridiskas personas un privatpersonu vini atsledz pirmo posmu un atdeva jums numuru, bet nu bez liguma sis butu diezgan neiespejami.
Darbinas ar kadu konkretu numuru var but tikai ar ligumu starpniecibu. Vini deaktivize numuru izbeidzot ieprieksejo ligumu un aktivize uz jauna liguma pamata. Bet problema sini situacija ir tiesi tas, ka no uznemuma liguma pariet uz privatpersonu.
Atri notiek jaunas sim kartes izgatavosana, tas ko jus aprakstat, bet ta ir pilniba cita situacija.

Gan jau bite kaut ko izdomas un drizuma, Jums atbildes.

D Daila Eglīte 10.11.2020

Lieta ir tāda, ka šis nr. jau trīs gadus bija mans nr, privātais, sākot strādāt, darbs atmaksāja, tāpēc piesēdza firmai, tagad atkal vēlējos kā privātpersonai atpakaļ uz sevi, jo eju prom no darba.
Uz firmu bija tikai gadu. Nav tā ka paņēmu firmas nr. un gribu lai skatās no maniem iepriekšējiem līgumiem.

Es jau vairs neceru, ka atbildēs, runājot pa tel. jau ar ceturto cilvēku, paskaidrojums bija, ka šādi noticis jo esot aizgājusi no Bites un tad pieslēgusies atpakaļ. Kaut teicu ka tā nav mana vaina, protams, šeit palīdzēt viņa nevarēja.

Tādēļ uzrakstīju šeit, pirmo reizi dzīvē, varbūt šo izlasīs kāds kurš saprot un spēj palīdzēt un paskaidrot no Bites.
Jo uz epastiem, zvaniem personīgi, neviens nemāk paskaidrot neko.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы