BITE - Slikts servis, savstarpējās komunikācijas trūkums, konsultantu neprofisionalitāte
Jūnija mēneša beigās uzsūtīju divas ierīces uz nomaksu caur interneta veikalu. Stacionāro datoru un planšeti. Ierīces saņēmu 26.06.2023. Un konstatēju ka viena no tām stacionārais dators nedarbojas, nav pat ieslēdzams. Sazinājos ar bites "draudzīgajiem" konsultantiem un izstāstīju par situāciju. Gan tehniķis gan konsultants ieteica datoru atgriezt atpakaļ, ko nākamajā dienā izdarīju, samaksājot par to diezgan pieklājīgu summu. 06.07.2023. Atkārtoti sazinājos ar bites konsultantiem, lai noskaidrotu vai ierīce ir saņemta un kādas būs turpmākās darbības. Pārsteigums bija par to, ka konsultants pat nezināja, kura ierīce ir nosūtīta atpakaļ, pēc tam kad jau palaboju viņa teikto, ka atgriezts ir dators nevis planšete, konsultants tūlīt ņemas apgalvot, ka jā redzu, ierīce saņemta, tur viss kārtībā, pirmo iemaksu saņemsiet atpakaļ mēneša laikā. Uz jautājumu, kāpēc joprojām ierīce redzama nomaksas ierīču sarakstā manabite.lv un kāpēc radās, ka viens mēnesis jau nomaksāts, konsultants teica, ka tā esot kļūda un lai es pa jaunu pieslēdzos aplikācijai. Sarunas laikā nepameta sajūta, ka konsultants nav pārliecināts par to ko stāsta. Pēc sarunas izdarot konsultanta norādījumus protams nekādu izmainu nebija. Jau otru reizi gadā laikā esmu saskārusies ar to, ka konsultanti runā tikai runāšanas pēc un kā nozares bites uzņēmumā savā starpā nekomunice, līdz ar ko saskāros ar pretrunīgu informāciju. Ir informācijas trūkums. Par savām darbībām klienta intereses bite nekomunicē ar klientu (apstiprinājums par preces saņemšanu, turpmākas darbības, naudas atgriešana) vai arī komunicē tikai tad, kad grib ko atkal piedāvāt.
Labdien!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Добавить комментарий