BITE - Slikts klientu konsultants
Sveiki!
Rakstu manas radinieces, pensionāres vārdā.
Viņa vērsās pēc palīdzības pie BITE klientu konsultantiem Origo filiālē, apkalpoja Igors. Ar jautājumu, ka nepieciešams jauns telefons, jo veco telefonu uzturēt esot bijis jau nolietots.
Vienkāršas vajadzības - piezvanīt un rakstīt īsziņas. Nu labi, viņa neko nesaprot no telefonu iespējām, internets telefonā nav vajadzīgs. Protams, tika piedāvāts telefons Samsung J6, bet par citiem telefoniem runa nemaz nebija, parādīja, kā piezvanīt, kā rakstīt īsziņas. Bet kā ar citām funkcijām, kas nav nepieciešamas? Pietiktu ar lētu Nokia telefonu!
Redziet, to telefonu arī nopirka Samsung J6, jo ar to īsziņas rakstīt var, un zvanīt arī var. Bet jēga no pārējām funkcijām nav klientes telefona lietošanas paradumos.
Pirkts nomaksā, no kā redziet 14 dienu laikā nevar atteikties un samaksāt pilnu summu uzreiz!
Dārgie lasītāji - jebkuram kredīta ņēmējam ir iespēja 14 dienu laikā atteikties no kredīta, protams, atstājot kredītdevējam komisijas maksu un aprēķināto procentu maksājumu!
Bet stāsts nebeidzas - konsultants noteica, ka ņemot nomaksā obligāti ir jānopērk ekrāna apdrošināšanas pakalpojums un maciņš par 19 Eur, es savam telefonam pērku par max 5 Eur labu labo!
Es saprotu BITI, ka atpakaļ neņem un nemaina, bet konsultanta rīcību nekomentē un atbildību uzņemties uzņēmums nevēlas! Saprotu, ka klientam bija iespēja slēgt vai neslēgt līgumu. Jā, bet telefons bija vajadzīgs VIENKĀRŠĀM, UZSVERU - VIENKĀRŠĀM vajadzībām. Bites konsultants arī pārdeva pagājušā gada modeli! (skatījos uz kastītes). Par kvalitāti, godīgi sakot, zona arī bieži pazūd! Ieliku es savu LMT karti, man tieši tas pats, tātad - vaina nav SIM karte!
Bite par to neliekas ne zinis!
Jauki, tā notiek klientu apkalpošana pie klientu konsultanta Igora Origo filiālē!
Mana radiniece vērsās bites salonā, jo ir bites pastāvīga kliente.
PTA likums nosaka to, ka klientam tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā tikai internetā pirktajām precēm, jā - tas šobrīd strādā BITES labā, taču, PTA likums par izvēles brīvību nosaka, ka jāļauj brīvi izvēlēties klientam, šajā situācijā konsultants neļāva brīvi izvēlēties un kā obligātu noteica papildpakalpojumus un preces!
Gaidām rīcību no BITES, lūdzu uzņemties atbildību par savu "draudzīgo klientu konsultantu", kura attieksme man personīgi viņu ieraugot, kad gājām kopā rakstīt iesniegumu ar radinieci, attieksme bija skaidri redzama - "atšujieties, lieciet mani mierā" (protams, tā neteica, taču tas bija nolasāms pēc lakoniskā runas veida, izvairīšanās) un ķermeņa valodas!
Комментарии (3)
Laba pārdevēja talants!
Godīgi sakot, man arī līdzīga saskarsme ar pārdevēju Bites salonaa Origo. Neatceros pārdevēja vārdu, ierados jautāt par Bites internetu, un attieksme bija zem katras kritikas, pārdevējs bija neapmierināts par maniem jautājumiem!
Kad cilvēki iemācīsies domāt ar galvu. Ja jūs atnākat uz veikalu un gribat nopirkt veļas mašīnu, bet jums piedāvā trauku mazgājamo mašīnu, tad jūs to ņemt ciet, jo pa lielam jau mazgā?
Ja ome gribēja "podziņu" telefonu, tad tā arī vajadzēja jautāt. Katram cilvēkam ir savi telefona lietošanas paradumi un iemaņas. Konsultants nu nekādi nevar zināt vai viņa varēs lietot jauno telefonu vai ne. Un piemēram man ir bijis, ka piedāvāju gados veciem cilvēkiem kaut kādas vienkāršākas lietas, man bļauj virsū, jūs mani par stulbu vai par nevarīgu uzskatiet. Un tiešām sanāk nesmuki, jo negribēju aizvainot omi.
Arī šeit radiniecei likās viss kārtībā. Cena pieņemama, vāciņš vajadzīgs.
Var būt viņa atnāca pie jums un jūsu pārgudrība sāka "mācīt dzīvot" kam tik dārgu vajadzēja, vai tad tu lietosi, vai tad saproti. Omai jau rīcībspēja nav atņemta un cilvēks laikam tomēr veļas mašīnas vietā, trauku mašīnu nepirks, kaut gan abas mazgā.