РешеноBITE - Slikta apkalpošana
Vīratēvs (76 gadi) vasarā gribēja pieslēgt mobilo internetu sev un sievai telefonos. Bites ofisā izsniedza kartes 2 x 25 gb. Izrādījās nepietiekoši. Novembrī viņš aizbrauca uz klientu apkalpošanas centru, lai atslēgtu tos 2 pa 25gb, pārslēdzot uz neierobežotu mobilo internetu. Atteikties no noslēgtā līguma nedrīkstot, bet viņam pieslēdza klāt vēl 2 pa 25gb (jau 4x 25gb) un neierobežoto vienam numuram. Klientu apkalpošana nav bites stiprā puse. Lai apkrāptu vecus cilvēkus nav jābūt sevišķi gudram, bet nekaunīgam gan. Izskaidrot un ieteikt kaut ko lietderīgu un piemērotu attiecīgajā situācijā bite nespēja un negribēja. Saņemot šodien kārtējo rēķinu, mēģinot mierīgā ceļā atrisināt šo problēmu, gan zvanot, gan rakstot bitei, atsaucību neguvu. Tikai saņēmu sausu aprēķinu, ka laužot līgumu jāatmaksā neizmantotā atlaide kopsummā par 390€. Vērsīšos Ptac.
Labdien!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt palīdzēt. Jauku dienu!
Paldies, problēma tika atrisināta, ļaujot anulēt noslēgtos līgumus.
Комментарии (1)
vienkarsi negodigs uznemums neiesaku nevienam iet pie tada telefona operatora