BITE - serviss un attieksme
Gadu atpakaļ sūdzējos Bitei, lai izskaidro no kurienes manā rēķinā sūtītas īsziņas ar minūtes starplaiku stundu no vietas uz Tele 2 numuru (nepazīstamu)... gadu nebija nekādas atbildes, aizgāju uz klientu apkalpošanas centru, kur saniknota un īgna konsultante paskaidroja, ka šāda kļūda Bitei nav iespējama un pašiem jāapmaksā rēķins. Attieksme bija nelaipna un nosodoša. pēc šīs epopejas pēc divām nedēļām atslēdza pakalpojumus bez brīdināšanas, jo izrādās nebiju samaksājusi 7LS par diviem mēnešiem (esmu pensionāre).Par to es uzzināju no Kredītreform, jo saņēmu vēstuli par parāda piedziņu 17LS apmērā.10LS skaitoties administratīvie izdevumi. Zvanīju Bitei un teicu, ka parādu tūlīt samaksāšu.Tas nav iespējams jo parāds esot atdots uz piedziņu...mūsu ģimene atteiksies no Bites pakalpojumiem
Комментарии (3)
psc sliktākā antireklāma kādu esmu redzējis.. slimie šakļi
Jūs varat cik gribat bitei veidot maldīgus antireklāmus, bet man ir jau 5g bite un esmu ļoti apmierināts Parunājiet ar zz vai okarti uz jepkuru operātoru kaut 350 min neviss tikai savā tīklā. Bitei 350min izmaksā tikai 3.50ls mēnesī un bonusā 100sms. Vnk jūs zināt ka tagad daudzi uz biti pāriet un kurš ir izmēģinājis bites piedāvātos tarifus vnk lmt un tele2 liekas mēsls..
Tiešām safabricēts sviests, (gadu nav atbildes, nelaipna apkalpošana...) Man arī Bite jau 5 g, tikai viens iemesls sūdzēties- nepainformēja par izdevīgākiem tarifiem, kamēr maksāju vecos. Bet tas pats LMT un TELE 2 tāpat rīkojas.