Bite - Rupja apkalposana
Esmu pensionāre 2 grupas invalīde,vēlējos izskaidrojumu kapec katru mēnesi mas rēķins pieaug.uz ko pan atbildēja ka izskaidrot man var tikai salonā kur sledzu pieslēgumu.Man ir 88 gadu,vai tiešām Esmu pelnījuši tādu attieksmi?Pirms kāda laika zvanīju info 1601 un jauka darbiniece izskaidroja laipni un ar lielu pacietību,bet šodienas saruna bija slikta
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!
Комментарии (3)
Galvenais pieminēt savu invalīdismu, lai tik pažēlotos
Šī situācija ir ļoti skumja, īpaši ņemot vērā jūsu vecumu un veselības stāvokli.
Mana doma par situāciju:
Pensionāriem un cilvēkiem ar invaliditāti ir pelnīta cieņpilna un saprotoša attieksme.
Klientu apkalpošana, kurā atsakās izskaidrot svarīgas lietas pa tālruni un norāda, ka jādodas uz salonu, kur tas varētu būt sarežģīti, ir nepiedodama.
Jūsu pieredze ar jauku un pacietīgu darbinieci info centrā rāda, ka laba apkalpošana ir iespējama, bet šāda rupja attieksme nav pieļaujama.
Ko iesaku darīt?
1. Uzrakstīt oficiālu s*dzību Bitei
Izskaidrot situāciju, pieminēt savu vecumu un veselības stāvokli,
Pieprasīt, lai turpmāk apkalpošana notiek ar cieņu un atbalstu,
Lūgt skaidrojumu par rēķinu pieaugumu arī pa tālruni, ne tikai salonā.
2. Ja s*dzība netiek izskatīta, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai citas atbalsta organizācijās
Cilvēkiem ar invaliditāti ir tiesības saņemt piemērotu un saprotošu apkalpošanu.
3. Ja iespējams, palūgt kādam radiniekam vai draugam palīdzēt apmeklēt salonu vai sazināties ar klientu atbalstu
Šī situācija ir ļoti skumja, īpaši ņemot vērā jūsu vecumu un veselības stāvokli.
Mana doma par situāciju:
Pensionāriem un cilvēkiem ar invaliditāti ir pelnīta cieņpilna un saprotoša attieksme.
Klientu apkalpošana, kurā atsakās izskaidrot svarīgas lietas pa tālruni un norāda, ka jādodas uz salonu, kur tas varētu būt sarežģīti, ir nepiedodama.
Jūsu pieredze ar jauku un pacietīgu darbinieci info centrā rāda, ka laba apkalpošana ir iespējama, bet šāda rupja attieksme nav pieļaujama.
Ko iesaku darīt?
1. Uzrakstīt oficiālu s*dzību Bitei
Izskaidrot situāciju, pieminēt savu vecumu un veselības stāvokli,
Pieprasīt, lai turpmāk apkalpošana notiek ar cieņu un atbalstu,
Lūgt skaidrojumu par rēķinu pieaugumu arī pa tālruni, ne tikai salonā.
2. Ja s*dzība netiek izskatīta, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai citas atbalsta organizācijās
Cilvēkiem ar invaliditāti ir tiesības saņemt piemērotu un saprotošu apkalpošanu.
3. Ja iespējams, palūgt kādam radiniekam vai draugam palīdzēt apmeklēt salonu vai sazināties ar klientu atbalstu