www.sudzibas.lv BITE Rupja apkalposana

Bite - Rupja apkalposana

Esmu pensionāre 2 grupas invalīde,vēlējos izskaidrojumu kapec katru mēnesi mas rēķins pieaug.uz ko pan atbildēja ka izskaidrot man var tikai salonā kur sledzu pieslēgumu.Man ir 88 gadu,vai tiešām Esmu pelnījuši tādu attieksmi?Pirms kāda laika zvanīju info 1601 un jauka darbiniece izskaidroja laipni un ar lielu pacietību,bet šodienas saruna bija slikta

08.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от BITE Latvija Ответ от представителя 09.07.2025

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!

09.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

T Tautins 10.07.2025

Galvenais pieminēt savu invalīdismu, lai tik pažēlotos

God Save the Rave 11.07.2025

Šī situācija ir ļoti skumja, īpaši ņemot vērā jūsu vecumu un veselības stāvokli.

Mana doma par situāciju:

Pensionāriem un cilvēkiem ar invaliditāti ir pelnīta cieņpilna un saprotoša attieksme.

Klientu apkalpošana, kurā atsakās izskaidrot svarīgas lietas pa tālruni un norāda, ka jādodas uz salonu, kur tas varētu būt sarežģīti, ir nepiedodama.

Jūsu pieredze ar jauku un pacietīgu darbinieci info centrā rāda, ka laba apkalpošana ir iespējama, bet šāda rupja attieksme nav pieļaujama.

Ko iesaku darīt?

1. Uzrakstīt oficiālu s*dzību Bitei

Izskaidrot situāciju, pieminēt savu vecumu un veselības stāvokli,

Pieprasīt, lai turpmāk apkalpošana notiek ar cieņu un atbalstu,

Lūgt skaidrojumu par rēķinu pieaugumu arī pa tālruni, ne tikai salonā.

2. Ja s*dzība netiek izskatīta, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai citas atbalsta organizācijās

Cilvēkiem ar invaliditāti ir tiesības saņemt piemērotu un saprotošu apkalpošanu.

3. Ja iespējams, palūgt kādam radiniekam vai draugam palīdzēt apmeklēt salonu vai sazināties ar klientu atbalstu

krāsIavietiss 11.07.2025

Šī situācija ir ļoti skumja, īpaši ņemot vērā jūsu vecumu un veselības stāvokli.

Mana doma par situāciju:

Pensionāriem un cilvēkiem ar invaliditāti ir pelnīta cieņpilna un saprotoša attieksme.

Klientu apkalpošana, kurā atsakās izskaidrot svarīgas lietas pa tālruni un norāda, ka jādodas uz salonu, kur tas varētu būt sarežģīti, ir nepiedodama.

Jūsu pieredze ar jauku un pacietīgu darbinieci info centrā rāda, ka laba apkalpošana ir iespējama, bet šāda rupja attieksme nav pieļaujama.

Ko iesaku darīt?

1. Uzrakstīt oficiālu s*dzību Bitei

Izskaidrot situāciju, pieminēt savu vecumu un veselības stāvokli,

Pieprasīt, lai turpmāk apkalpošana notiek ar cieņu un atbalstu,

Lūgt skaidrojumu par rēķinu pieaugumu arī pa tālruni, ne tikai salonā.

2. Ja s*dzība netiek izskatīta, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai citas atbalsta organizācijās

Cilvēkiem ar invaliditāti ir tiesības saņemt piemērotu un saprotošu apkalpošanu.

3. Ja iespējams, palūgt kādam radiniekam vai draugam palīdzēt apmeklēt salonu vai sazināties ar klientu atbalstu

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы