BITE - rekins
Esmu Bite abonents. Reekinus maksaaju regulaari un kartiigi, tacu vienu meenesi sakaraa ar to, ka nesaneemu rekinu, laikaa to neapmaksaaju. Reekina summa bija 4 Ls. Jau naakamaajaa meenesii sev par paarsteigumu saneemu veestuli jau no kaut kaadas mistiskas paraadu piedzinas firmas "Sergel" SIA, kuraa pie ieprieksh mineetajiem 4 Ls bija jau pieskaitiiti izdevumi par paraadu piedzinju 12 Ls apmeeraa. Rodas jautaajums, kaa var buut paraadu piedzinas izdevumi buut 3 reizes lielaaki par pashu reekjinu par vienu elektronisku veestuli, pie tam veestule nav pat parakstiita! Vai tas papiiriits no zelta taisiits???!!
Un vai Bitei tas nerada zaudeejumus, suutit peec viena meenesha kaveejuma 4 latu deelj jau paraadu piedzineeju firmaa. Tiek tachu rezultaata gan zaudeets klients, gan ieguuta antireklaama visu klienta koleegju, radu, draugu un pazinju viduu! Taapeec tagad paargaaju uz LMT un esmu apmierinaata! Visiem iesaku to pashu!
Комментарии (9)
valsts vainiga kad atļauj šitā rikoties...un LMT ar nav labāks palasi kas te sarakstiits!!:)))
Ja pastā tiek pakāsts rēķins, jāpieprasa jaunu zvanot Bite. Tas pat līgumā rakstīts! Maksājumu kavēšanas gadījumā, operatoram jāsāk parādu piedziņas proces. Tas ir normāli. Parādu piedziņas izmaksas parasti ir apmēram 15 lati + izdevumi. Arī tas ir normāli. Vārdu sakot - pati vien savāriji ziepi rēķinu laikā nesamaksājot, nu tēlo upuri...
Sveicināti, Ramona!
Tiešām žēl par šādu radušos situāciju.
Mēs vēlamies aicināt, ja Jums rodas jebkādi apstākļi, situācijas, vai jautājumi, vērsties zvanot uz klientu apkalpošanas nodaļu (tālr.:1601), lai mēs varam šādas situācijas risināt. Nesaņemot informāciju par rēķina nesaņemšanu, mums nav pamata apšaubīt šo faktu, līdz ar to vispirms klientu par to brīdinot, tiek uzsākts parāda piedziņas process. Kā jau šeit tika minēts, parādu piedziņas process, ko veic cits uzņēmums, saistās ar papildus izmaksām.
Jūs pareizi minējāt, šādu procesu uzsākšana nav ne mūsu, ne arī klientu interesēs, tādēļ varam vien atkārtoti aicināt jebkādu neskaidru situāciju gadījumā vērsties pie mums, informējot par apstākļiem un mēs ticam, ka spēsim visus jautājumus atrisināt.
Bite
Varētu padomāt ka nav telefons ar kuru komunicēt.
man tas pats, 5ls rēķins nokavēts par 1 mēnesi un atnāk draudu vēstule. Vispār diezgan nožējojami, šodien atteicos no Bites, tikai 3 mēnešus atpakaļ pie viņiem biju atnācis. Kļūda.
Man arī tāds dīvains jautājums. Vai pirms lietas nodošanas parādu piedzinējiem nevajadzēja atsūtīt atgādinājumu vai brīdinājumu par nesamaksāto rēķinu, jo manā gadījumā, pārejot pie cita operatora, tiešām aizmirsu nomaksāt rēķinu par 10 dienām 3ls apmērā un savu vainu nenoliedzu, bet nu piestādītais rēķins+ 12.20ls nu gan liekas nesamērīgs, no kā veidojas šāda summa? Tomēr atsūtīt mīļu kartiņu ar ierakstu, ka mani vienmēr gaida atpakaļ un, ka mēs bezmaz vai esam draugi, to Bite varēja. Vispār jau tiešām gribējām 5 cilvēki iet uz Biti atpakaļ, bet nu... Starp citu jaunajā likumprojektā ir paredzēts maksāt ne vairāk kā 5ls parādu piedzinējiem par aicinājumu labprātīgi veikt kavēto maksājumu saistību izpildi. Kaut kādai samērībai tak jābūt un Bites sirsnīgos tekstus var uzskatīt par tukšiem vārdiem.
Tiši līdzīgi man bija pavasarī. Diemžēl tika atslēgti izejošie zvani ar fiksēto maksu, par kuriem man lika samaksāt. Par izslavēto vienošanos par apmaksu tie ir meli, jo tāpat izejošie zvani ir atslēgti un internets nestrādā, bet maksu pieprasa.Agresīva nepareiza reklāma ir Bitei.Kur skatās Patērētāju tiesību aizsardzības centrs?Vai tāds centrs vispār ir vajadzīgs
Kama... šodien jābūt pļāpai un bezdarbniekam, lai norunātu 15Ls ... tā ir nekaunība un cūcība, ka par viena rēķina kavējumu nosūta ziņas piedzinējiem, nevis atslēdz numuru... vai atsūta uz e-pastu brīdinājumu vai pat vienkārši par rēķina neapmaksu nosūta uz telefonu īsziņu... it kā isziņa vai atgādinājums prasa mazāk laika, nekā sadarboties ar piedzinējiem un sniegt informāciju viņiem.
Man gan ar BITI viss ir čikiniekā.Mani apmierina