BITE - Par negodīgu komercpraksi
2023. Gada izskaņā bite man piedāvāja pārnākt no cita operatora. Ņemot vērā, ka piedāvājums bija izdevīgāks piekritu pārejai. Pakalpojuma apjomā tika solīts nodrošināt mobilos pakalpojumus 3 (trīs) numuriem un go3 televīziju. Pakalpojumu apjoms tika definēts kā nedalāms komplekts.
Līgumu piegādi veica kurjers, līgumus parakstīju un gaidīju pāreju. Līdzšinējais operators, saņemot informāciju par pāreju, izteica man labāku piedāvājumu. Šī iemesla dēļ paliku pie līdzšinējā operatora.
Ņemot vērā, ka līgums par mobilajiem pakalpojumiem nestājās spēkā, man bija paļāvība, ka līgums nestājas spēkā arī uz go3 televīziju, bet tās nebija.
Neskatoties uz iepriekš minēto faktu, man tika izrakstīti rēķini vairāku mēnešu garumā. Brīdī, kad atskārtu, ka tie tiek izrakstīti, uzrakstīju e-pastu uz [slēpt]@bite.lv, lai man tiktu izskaidrota radušās situācija.
Sākās neauglīga sarakste ar pieprasījumiem pēc paroles, lai varētu mani indenficēt, kad tas bija izdarīts ar to nebija gan, lai pārtrauktu pakalpojumu. Sākas e-pastu “futbols”, katra atbilde tika sniegta 2 dienu laikā, kas faktiski palielināja summu apmaksai.
Pāris nedēļu garā sarakste transformējās pēc pieprasījuma iesniegt oficiālu iesniegumu ar lūgumu pārtraukt pakalpojumu. Ņemot vērā, ka manā rīcībā vairs nebija līgumu, jo tos iznīcināju, rakstīju, ka lūdzu pārtraukt visus man līdz šim nodrošinātos pakalpojumus.
Pāris dienu laikā pēc iesnieguma nosūtīšanas saņēmu e-pastu ar norādi, ka iesnieguma tekstā nav korekti norādīts pakalpojuma veids. Situācija šķita utopiska, jo man nav citu / nekādu pakalpojumu.
Ņemot vērā, ka rēķinu izrakstīšana turpinājās, uzrakstīju jaunu iesniegumu iekļaujot tekstu, kas definējot konkrētu pakalpojuma veidu. Pēc visas šīs sarakstes un dokumentu sūtīšanas tiku informēts, ka līgums tiks izbeigts 5 dienu laikā.
Ar šo gribu jūs brīdināt, ka bite izvēlas negodīgu komercpraksi, noklusē faktus un apzināti čakarē klientus. Esat uzmanīgi! Gala rezultātā esmu apmaksājis trīs rēķinus par pakalpojumiem, kurus neesmu izmantojis.
Комментарии (6)
Paldies ka padalijaties, bet jus domajiet ka 841 sudziba šaja portala par šo krapnieku kantori ir izdomatas?!
Bitte tagad meiģina dabut vairak klientus vienalga kada veida lai ar peļņu notirgot talak savu kompaniju. Kvalitate zema, internets drausmigs.
man arī mūždien Bitei nav zonas un gribu piebilst, ka es nedzīvoju pakšķos, kur nav zonas :D Man balkus mājai ir pat Bites tornis. Kad biju LMT klients man vispār nebija nekādas problēmas ar zonu vai interneta pārklājumu. Bet tagad ir vienkārši ārprāts. Zvaniju uzBiti pat teicu, ka ir tāda problēma, ka man nav ne zonas , ne normāļi wifi strāda viņu atbilde bija nomainiet rūteri. A mans rūteris ir pavisam jauns, viņam pat gads nav rinķi.. Godvārds es nožēloju, ka pārgāju uz Biti. Tagad ļoti sāku apsvērt domu iet atpaaļ uz LMT. Pat esmu gatava samaksāt līgumasodu
Līgumu piegādi veica kurjers, līgumus parakstīju un gaidīju pāreju.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Līgums parakstīts? Kādā pritenzija? MAKSĀ!
Esmu Bites klients jau vairāk kā 10 gadus, savā laikā arī pārgāju no cita operatora. Nekādu problēmu nav bijis. Ir sīkas nianses bet tas tā. Autors līgumu saņēma, parakstīja, tātad tas jau ir stājies spēkā. Gribējās ātrāk lai būtu, nevajadzēja sēdēt e pastos bet doties uz tuvāko klientu centru un nokārtot visu tur. 🤣 Līgumus iznīcināja. Paši slinki bet vainīgs kāds cits.
tāpēc esmu tet+ klients , go3 visur bāžas iekšā.
...no kura visi atteicas!