РешеноBITE - Pakalpojums, serviss
Labdien!
Esmu ļoti vīlusies par uzņēmumu kā pakalpojuma sniedzēju un apkalpošanas kvalitāti. No uzņēmuma izmantoju GO 3 pakalpojumu. Par tik cik summa ir neliela, aizmirsu apmaksāt rēķinu, jā mana vaina. Parāds tika nodots piedziņai, kas protams tika apmaksāts. No kā, protams atteicos no šī pakalpojuma, taču pēc pāris dienām saņēmu rēķinu par periodu, kad pakalpojums tika atslēgts dēļ nenomaksātā rēķina. Tad man rodas jautājums, kāpēc uzņēmums piekopj tādu politiku, ka klientam jāmaksā par periodu, kad pakalpojums ir reāli atslēgts.
Tātad izrietošās sekas, neiesaku šo uzņēmumu, ĻOTI nedraudzīgs pret klientiem. Sazināties uz īso Nr neiespējami, jo netiek apkalpots. klienta jautājumus izskata tikai pēc piecām dienām.
Labdien!
Zvans informācijas centram ir tikai 29 centi - summa nav par katru minūti.
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Atvainojamies par piebildi par informācijas centru. Piebilde bija domāta citam klientam.
Aicinām Jūs joprojām uzrakstīt mums uz [email protected], mēģināsim risināt radušos jautājumus!
Lai jauka diena!
Labdien! Visa informācija jums ir nodota. Nākamā nepatīkamā lieta, lai dabūtu līguma kopiju nepieciešams pildīt iesniegumu. Rodas iespaids, ka viss tiek speciāli sarežģīts un laiks tiek novilkts.
Комментарии (1)
Pilnībā piekrītu, šausmīga attieksme pret klientiem, arī līdzīgi sanācis, bet pat nezināju, ka ir televīzija vēl vienā klienta profilā, jo kā juridisks klients katru mēnesi maksāju jau par televīziju. Pilnīga nevēlēšanas risināt kaut ko, lai iegūtu dažus eiro, kur klients pat to nav reāli izmantojis. Ir bijusi saskarsme kādreiz ar ārzemju servisiem, kad nejauši kaut kas samaksāts, un nauda bez ierunām pat tiek atgriezta, jo kompānija pārbauda, ka pakalpojums pat nav ticis izmantots. Šeit galvenais, ka tik dabūt padsmit eiro, bet zaudēt juridisku klientu, kurš maksā katru mēnesi gandrīz 100..