BITE - Nožēlojams klientu apkalpošanas serviss
Tā kā visai ģimenei bija (uzsvars uz bija, jo vairs nav nevienam!) bites pieslēgums, paņēmu to uz sava vārda arī vecmāmiņai. Pēc viņas nāves līgumu, protams, gribēju pārtraukt, bet izrādās, ka dzīvojot ārzemēs to ir praktiski neiespējami izdarīt. Zvanīju vairākas reizes, katrs klientu apkalpošanas "speciālists" teica ko citu un viena nožēlojama persona man teica, ka esot nepieciešama miršanas apliecība, lai līgumu lauztu, tajā brīdī padevos un nolēmu maksāt rēķinus par pieslēgumu, kas netika izmantots, lai nebojātu savus nervus. Vēlreiz piebildīšu, ka līgums bija uz mana vārda, vecmāmiņas vārds nekur nefigurēja, viņas nāvi minēju kā iemeslu līguma pārtraukšanai. Pretīga attieksme, rēķinus nācās turpināt maksāt 5 mēnešus, kamēr tiku uz klientu apkalpošanas centru Latvijā, jo pa telefonu šo situāciju nebija iespējams atrisināt (nezinu vai darbinieku nekompetences dēļ, vai kompānijas politikas dēļ?) . Maijā biju aizmirsusi samaksāt par bites pakalpojumiem, jo tie netieka izmantoti, un jūnijā saņēmu šo jauko draudu vēstuli. Interesanta attieksme, tā vietā, lai atsūtītu atgādinājumu man draud ar parādu piedziņas kantori.
Добавить комментарий