Bite - Nezinasana! Slikta kvalitate!
Labdien,
Vēlos izteikt nopietnu neapmierinātību ar jūsu uzņēmuma sniegto apkalpošanu un informācijas kvalitāti.
Situācija bija sekojoša: bērns pazaudēja telefonu, kas iegādāts Tele2, bet pieslēgums bija no Bites. Sākotnēji tika pieņemts, ka IMEI kods ir bloķēts pie jums, “Bitē”. Kad telefons tika atrasts, bija nepieciešams to atbloķēt.
Sazinoties ar jūsu klientu apkalpošanas centru, tika uzdots tiešs jautājums – vai IMEI kods ir bloķēts pie jums un vai man jāvēršas Tele2. Atbilde bija, ka jāraksta iesniegums Bitei. Ierodoties klātienē, no manis netika prasīts ne pirkuma dokuments, ne citi pierādījumi – iesniegums tika pieņemts bez pārbaudēm, un tika solīts, ka atbloķēšana notiks 24 stundu laikā.
Pēc diennakts, kad atbloķēšana nebija veikta, atkārtoti zvanīju Bitei. Operators apgalvoja, ka viss ir atbloķēts, taču realitātē tā nebija. Zvanīju vēlreiz – šoreiz sazvanīju citu darbinieku, kurš vismaz profesionāli paskaidroja, ka Bite nemaz nevar atbloķēt IMEI kodu, ja telefons iegādāts Tele2, un ka man nekavējoties jāvēršas pie Tele2.
Kāpēc šī informācija netika sniegta jau sākumā, kad es par to tieši jautāju? Kāpēc tika solīts rezultāts, ja to nebija iespējams nodrošināt? Šāda darbinieku nekompetence un klientu maldināšana radīja lieku laika un nervu patēriņu vairākas dienas, pat nedēļas.
Šī pieredze pierāda, ka klientu apkalpošanas kvalitāte Bites uzņēmumā ir ļoti zema, un rodas sajūta, ka darbiniekiem ir vienaldzīgi, lai problēma tiktu atrisināta. Ja jau sākumā būtu sniegta korekta informācija, problēma būtu atrisināta ātri un bez liekas vilcināšanās.
Pēc šāda servisa pieredzes es nevēlos turpināt būt Bites kliente. Paldies par patērēto laiku un sabojātajiem nerviem.
Добавить комментарий