BITE - nepieklājīga apkalpošana
Bijām vakar, 29.07.2016. Lai nomaksātu rēķinu, šokēja pārdevēja(jauna puiša) attieksme, visu laiku mani uzrunāja uz TU. Tā itkā būtu viņam kāda sieva vai māsa! Vai tiešā, kā apkalpojošam speeciālistam būtu taktiski un pieklājīgi uzrunāt klientu uz TU... Jābūt tak vis parastākajām pieklājības normām!!!
Комментарии (4)
šausmas.....
Tā, laikam ir viņu komunikācija šobrīd. Biju arī pārsteigts pēc pēdējā apmeklējuma, ka mani uzrunā uz TU, tai pašā laikā nejūtot jaunības garšu kaulos :D
Bet nu piekrītu, ka konsultantam ir sākumā jāizvērtē situācija, kad drīkst uz TU sākt runāt, jo izklausās jocīgi. Nepierasti :)
Gan jau nemirsiet
Man bija tieši tāda pati situācija Merķeļa ielas salonā. Palūdzu darbinieci neuzrunāt tik familiāri, jo neesam tak pazīstamas ne radinieces. Tas pārspīlētais "čomisms" no viņu puses pilnīgi nevietā :(
Merķeļa ielas salonā ar šādu situāciju tiku galā turpat uz vietas - palūdzu paaicināt darbinieku, kurš ir spējīgs apkalpot klientus, nevis tirgus krāvēju. Acīmredzot Bite ar savu "citādumu" ir aizmirsuši kas ir klients.