BITE - Nedraudzīga kompānija
Jau vairākus mēnešus izmantoju Bite 1 tarifu. Esmu sapratis, ka šis tarifs, lai gan pielāgojas manam istērēto datu apjomam, tomēr ir man neizdevīgs, jo izmantoju aplikācijas, kas pēc noklusējuma izmanto mobīlo internetu (piemēram Waze.....). Esmu dzirdējis, ka tarifā "Piektdiena" šāda tipa aplikācijām tiek nodrošināta nelimitēta datu plūsma, un 1gb internetam (sērfošanai)Esmu sapratis, ka sērfošanai man ar 1gb pilnībā pietiks, lielākais datu zudums bija tieši uz šo aplikāciju rēķina un esmu vienmēr pārmaksājis par internetu. BITE no savas puses paši pat nav piedāvājuši pāriet uz izdevīgāku tarifu - kas būtu tikai jauki no viņu puses, jo viņiem visa manu datu lietošanas vēsture ir lieliski pieejama (zinu, ka tā dara kompānijas citur un tā ir normāla prakse- tikai ne šeit LV, un arī BITE, nē). Labi "pats vainīgs".. Bet tas vēl nav viss.. Mani tiešām ir nokaitinājis Bites atgādinājuma zvans. Es vēl saprotu apmaksas atgādinājumus īsziņas veidā, bet es palieku traks, kad man, piemēram, darbā svarīgas sapulces laikā, zvana nepazīstams numurs un klausulē runā "robots". Vēl kaitinošāki ir gadījumi, kad "robots" zvana vēlu vakarā, laikā kad jau esmu jau devies pie miera. Tagad esmu saglabājis numuru, lai netbildētu - bet pat tad automātiskā sistēma neatlaižas, kamēr neesmu pacēlis klausuli. Nu vai tas ir normāli?
Комментарии (4)
Varbūt nomaksā rēķinus laicīgi kā to dara normāli cilvēki un nebūs jāuztraucas par atgādinājuma zvaniem?
Vispirms jāiet pie Bites nevis šeit jāraksta.
Vainīga visticamāk ir nezināšana, ka jebkuram tālrunim (it sevišķi Android) ir jāpārskata, kādos procesos, tas pieprasa datu pārraidi. Tas nekas, ka aplikācija tev ir Bites sarakstā.. paskaties vai izslēgtam aplikācijām, jums datu pārraide notiek no citiem servisiem.
Nevajag klusēt, bet iet un runāt par problēmu. Protams otra lieta vai konsultants jēdzīgs gadīsies, kas vada uzņēmuma vārdu (to kā aizņemtas cilvēkam taču vajag saprast?!? elementāri vai ne?)
Arī esmu Bites klients, bet ar sūdzībām eju pie viņiem, lai risina. Līdz šim ir tiks galā, jo ir kaut kas pašam peimirsies, ir kaut kas jauns pamainījies, utt.. Vajag iet un runāt.
Nezinu, kas tie par robotiem, bet vienkārši ieslēdz klusumu vai izslēdz tālruni vispār ārā. Jeb vienkārši aizej uz Biti un atslēdziet nevajadzīgos pakalpojumus.
sūdzība28
Un tad tu esi tas "normālais", bet es nē? Bites automātiskais ieraksts mani "vajā" ar atgādinājumiem, ka nezmazvai "neaizmirsti nākamgad samaksāt tik un tik" arī tad kad man ir krietns žuksnis sagrūsts SIMkartē. Tas nav normāli.
Ventilators
Es arī neklusēju. Jā, nezināšana - tā pati neatbrīvo no atbildības likuma priekšā. Bet bļāviens arārā! Bites un citu kompāniju tarifi nav likumi, kas VISIEM jāzin. Esmu dzīvojis ārzemēs, un tur kompānijas mēdz padomāt arī "tavā vietā" - te man, strādājot paralēli divus darbus, ir papildus tarifus jāpēta. Tas, ka klientam kā muļķim jāskaraida uz kompāniju vairākas reizes, lai katru reizi sakārtotu papīrus par sīkumiem, kururs viņi paši var atrisināt - ir mūsu banānrepublikas problēma. It sevišķi, jo kompānijas speciāli neinteresējas un nerīkojas, jo pašām tā ir izdevīgāk. Šis ir tikai viens mazs piemērs, kapēc cilvēki (un neteikšu - latvieši, jo ir robeža līdz kurai patriotisms sāk izzust) pamet Latviju un Eiropas austrumreģionu - pārvācās uz valstīm, kur ir pārdomātāka finanšu un valsts pārvaldes struktūra.
Kādēļ, piemēram, man tādi nenāk?Arī esmu bites lietotājs.