BITE - mobila operatora bites pakalpojumi
Pirms četriem gadiem piekritu bites operātora piedāvājumam.Kurā viņi piedāvāja telefona numuru,par kuru nebija jamaksa.lidz ko sāc izmantot numuru,tad samaksa par notērētajām minūtēm.Piedāvājums nebija slikts.Bet tā arī ne reizi nevajadzēja izmantot un telefona karte sen jau tika izmesta .Te pēc četriem gadiem atnak reķins uz e-pastu, bites operators mainījis pats nosacijumus un uzliek maksu,kaut ari nelieto.
Ligumu par tarifa mainu,vai par to ka ir jamaksa , neesmu sanemis un ari neesmu parakstijis ligumu par to ka piekristu turpinat sadarbibu.
Un ja gadijuma man vairs nebutu e-pasts,un sliktākā gadijuma es butu miris piemeram.Kas tad maksatu?.Es jau arī tagad pec vairāku mēnešu prombūtnes,tik tagad iegāju e-pastā un esmu šokā.Ja vini ir izdomajusi sitadu pakalpojuma mainu,ja cilveks neatbild,tad sledzat nost.Nevis ta uzliksim maksu,un ja klients ilgāk nezinās,mēs vairak nopelnīsim.Liekas ka ļoti negodigs biznes atiecībā pret klientiem.
Комментарии (1)
Nekas Tur nav negodīgs. Pēc LV likumdošanas, ja 30 dienas pēc paziņojuma (viņu lapā) ka viņi maina līguma nosacījums - Tu neatsakies no šī līguma, tas nozīmē, ka tam piekrīti. Pats esi stulbs ka esi noslēdzis līgumu un izmetis karti, nevis pateicis, ka vēlies pārtraukt savu līgumu.
Ar šo, protams, var gadīties starp gadījumi, bet pēc Jūsu stāstītā absolūti skaidrs, ka neesat ievērojis līguma un līguma maiņas noteikumus.