BITE - Mob.ierīces ekrāna apdrošināšana, nesaremontēšana,
23. Apr.2018. Gadā, ieliku servisa remontā mob. Ierīci zt blade, ar ekrāna bojājumu ekrāna apdrošināšanas ietvaros. Ekrānu nesalaboja, jo neražo rezerves daļas. Saņēmu atmaksu par garantijas remontu.
Bet! Kāpēc, man jāizmaksā ierīce, un ekrāna apdrošināšana, ja ierīci nelietoju tās nesalabojamības gadījumā?
Bite tik atrunājas... Žēl, ka nav vairs tas serviss, kas agrāk! Mēnešiem mēģinu risināt mierīgu sarunu ceļā, bet nekā... Bite iesaka dot citā remontiestādēm kur, savukārt nevarēšu saņemt garantētu remontu...
Комментарии (1)
Bite, kā tirgotājs un apdrošinātajs ir atbildīga par ierīces garantijas saistību pildīšanu. Ja ierīce, kādu iemeslu dēļ nav remontējama, viņu pienākums ir to apmainīt jeb atgriezt naudu par preci. Ja lieta velkas jau vairākus mēnešus, labāk griezties PTAC, lai turpmāko lietas virzību, pārņem viņi.