BITE - Melīgi konsultanti, krāpšana
Ar savu nr pārgāju uz biti. Paņēmu tur mājas internetu, viepulksteni un telefonu uz nomaksu. Kad sāka nākt rēķini, ievēroju, ka tie ir par 10-20eur lielāki, kā solīts, bet darba sakarā ceļoju un likās, ka varbūt ne eez dalībvalstīs internetu būšu ieslēgusi, tāpēc nepievērsu tam uzmanību. No pirmā atteicos mājas interneta, jo tas bitei ir briesmīgs, bet bija pagājušas 2 nedēļas, tāpēc nevarēja izmantot 14 dienu atteikuma tiesības un bija nepieciešams izmaksāt pilnu rūtera vērtību. No otrā vēlējos atteikties viedpulkteņa, jo man tas visu laiku ir lidojuma režīmā, pretējā gadījumā baterija pat dienu nenotur. Bites centrā uzzināju, ka man ir piesaistes līgums, un lai atteiktos no elektroniskās sim kartes pulkstenī, kas maksā 5eur/mēnesī, man jāsamaksā 2 gadi uz priekšu neizmaksātā summa. Sakostiem zobiem to samaksāju. Tad veicu pirmstermiņa mobilā telefona atmaksu, un domāju, ka vairs palicis maksāt tikai tarifu plānu, bet rēķins turpināja nākt liels. Rēķinā ievēroju, ko maksāju par tarifu plānu, ko neizmantoju. Devos uz bite centru, lai noskaidrotu, kāpēc man uz 1 nr ir pieslēgti 2 tarifu plāni bite 1.5 un bite neierobežots. Konsultants pateica, ka nezin kāda man bijusi komunikācija ar iepriekšējo pārdevēju. Pateicu: "jūs mani izlutināsiet! " uz ko viņš atbildē kļuva personisks un jau no sarunas sākuma pārgāja ar mani uz "tu". Viņš atbildēja: "es [!] tevi izputināšu? Es tevi pirmo reiz redzu! " sapratu, ka ar viņu nedrīkst tādā garā turpināt runāt, pretējā gadījumā saruna kļūs bērnišķīga mētāšanās ar aizvainojumiem un es neko nepanākšu. Konsultants pārbaudot dokumentus norādīja, ka man esot arī ekrana apdrošināšana un antivīruss pieslēgts, ko bites pārdevēji būs pieslēgušies bez manas ziņas, jo es no tādām papildus izmaksām vienmēr atsakos. Tad konsultants ieteica, ka var man ieteikt iesaldēt tarifu plānu un ja 3 mēnešu laikā es neatsaldēju, tas automātiski tiek atslēgts, un maksā nieka 30eur šis pasākums. Tagad sēdu un domāju, vai tik viņš nav iesaldējis nepareizo tarifu plānu, ar bites konsultantiem nevar zināt. Atbildot uz jautājumu par komunikāciju ar iepriekšējo pārdevēju, viņa arī nebija īsti gudra, piedāvāja manā vietā ievietot sim rūterī lai es nejauši nesajauktu un pati sajauca. Kad sāku iedot bites nr, nevarēju saprast, kāpēc mani neviens nevar sazvanīt, bet, kad es zvanu, cilvēki sūdzas, ka es ne no sava nr zvanu. Piezvanīju uz 1600 un man konsultante pateica, ka es no rūtera nr zvanu.
Neiesaku biti, konsultanti nepalaidīs nevienu iespēju garām tev pačakarēt dzīvi, uzticības reitings 0%, ejiet ar līkumu šai kompānijai, garām ejot nospļaujiet pār kreiso plecu un pasakiet 3x "nelaime atsienies".
Labrīt!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Комментарии (2)
Vienmēr tika teikts, ka bites zona un attieksme ir drausmīga. Ļoti iesaku lmt, viss pilnīgi apmierina. Sliktākajā gadījumā tele2 arī der...
Diemžēl ir savādāka situācija un reti kad LMT tiešām ir daudz labāks pārklājums pat par to pašu Tele2 arī. Kāpēc tā? Jo viņu bāzes stacijas ir ļoti bieži zemākas tātad līdz ar to pārklājums ir sliktāks un Bitei un Tele2 ļoti bieži ir augstākas bāzes stacijas līdz ar to arī tīkla pārklājums ir tālāk uztverams loģiski. Varu jums piekrist kad Bitei interneta ātrums bieži ir sliktāks un vispār tīkla pārklājuma jo nav tik daudz bāzes stacijas bet vienalga ar Biti esmu pat sasniedzis pat pie 400mbs tātad arguments kad Bitei viss ir slikti nevienmēr ir taisnība. Piemēram braucot no Liepājas līdz tai pašai Jūrkalnei Bites 4G bija ilgāk un LMT bija tikai 3G taču Bitei bija 4G un vēl pietam vēl ir tādas daudzas vietas kur LMT savu bāzes staciju dēļ ir sliktāks pārklājums. Kopumā protams labāk ir izvēlēties Tele2 vai LMT jo Bites tīkls ir joprojām neapmierinošs un arguments kad LMT viss ir nenormāli labi ir jau sen diemžēl pilnīgi nederīgs un biežāk Tele2 cenas un kvalitātes ziņā būs daudz labāks.