BITE - Maldināšana pie līguma slēgšanas
Papildinot savu iepriekšējo sūdzību, kad lietojot go3, izrādījās, ka ne visas filmas ir bezmaksas, piemēram par šādu filmu/franšīzu, kā “zvaigžņu kari”, "svešie", “terminators” un daudzu citu abonēšanu uz 48h jāmaksā 2,5 eur papildus abonēšanas maksai. Līgumā šis moments netika atrunāts. Turklāt līguma slēgšanas brīdī izrādījās, ka līguma eksemplāram trūkst "izvēlētas tv satura pakas apraksts (sērijas nr. Spf-03) ", kas ir līguma neatņemama sastāvdaļa, un ar kuru es pat netiku iepazīstināts. Ierodoties bites salonā Tc damme, lai saņemtu noslēgta līguma neatņemamu sastāvdaļu: "izvēlētas tv satura pakas apraksts (sērijas nr. Spf-03) ", konstatēju, ka bites darbinieks nevar man šo dokumentu uzrādīt, kā arī līguma otrajam eksemplāram šis dokuments netika pievienots. Tas man liek noprast, ka tīšam vai netīšām pie līguma slēgšanas netika ievērots lr civillikums (skat. : 1417. , 1441. Un 1447. Pantus, kā arī turpmākos pantus, kas attiecās uz līguma slēgšanu) . Tātad ir izveidojusies situācija, kad līguma otrā puse nevis neuzmanīgi to izlasīja, bet būtiskā līguma informācija no līguma otrās puses tika tīši vai netīši slēpta. Domāju, ka šī informācija būs noderīga arī citiem patērētājiem, slēdzot go3 līgumu ar biti.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Комментарии (8)
У меня с go3 в bite такая ситуация. Дали попробовать на 3 дня, а сами мне подключили на 2 года с договором. И если мне отказываться от go3 надо платить не устойку. Так и еще все фильмы и коналы платные! 🤣🤣🤣 типо подключили мне бесплатно на пробу!
Man arī Bite ar go3 piemānīja!Solīja labāku piedāvājumu,ja noslēgšu līgumu!Piekritu,bet neko labāku nesaņēmu-tie paši kanāli,kas iepriekš! Sazvanīt nevarēja!Uz vēstuli pēc 2 nedēļam atbildēja,ka šai pakā ietilpst tas un tas!
Kur man labums,tā arī nesapratu!
Jums domāšana neeksistē, kā Bite var kaut ko citu piedāvāt,ka pakalpojumu sniedzējs ir Go3, Bite nav TV uzņēmums, bet gan komunikācijas...😃😃😃 Bite vienkārši sadarbojas ar Go3 un kā papildus pakalpojumi piedāvā...
Ļoti priecīgs par Jūsu eksistējošo domāšanu 😂, kuras ietekmē Jūs noteikti izlasījāt sūdzību līdz galam un pamanījāt, ka jautājumam arī ir juridiskais aspekts (teiksim līguma slēgšanas procesa pieļautas neprecizītātes). Turklāt, kā gudrais cilvēks Jūs noteikti zināt atšķirību starp komunikāciju un telekomunikāciju uzņēmumu😂😂😂😂
Ļoti priecīgs par Jūsu eksistējošo domāšanu 😂, kuras ietekmē Jūs noteikti izlasījāt sūdzību līdz galam un pamanījāt, ka jautājumam arī ir juridiskais aspekts (teiksim līguma slēgšanas procesa pieļautas neprecizītātes). Turklāt, kā gudrais cilvēks Jūs noteikti zināt atšķirību starp komunikāciju un telekomunikāciju uzņēmumu😂😂😂😂
Iesaku to murgu jums pašam izlasīt, maldība viņam 🤣🤣🤣 drīzāk stulbuma augstākā pakāpe 🤣🤣🤣
drosvien tas cilveks strada bite.lv :D
Es priecājos, ka man nav noslēgts līgums ar GO3 abonēšanu uz nez cik tur mēnešiem, jo pietiek jau pieredzēt viņu kļudas abonējot pakalpojumu uz mēnesi - pēc 25 dienām vairs nestrādā, parādās mājas lapas kļūda 404 un tml. Tad pēkšņi parādās paziņojums, ka man kaut kas jāpiemaksā, lai turpinātu skatīties to pašu, to izdarot, rezultāts nemainās. Tad izlec paziņojums, ka kaut kas jārestartē, jo kļūda ierīcē (piebildīšu, ka pakapojums tiek izmantots 2 ierīcēm, bet viņi sola visus piecus akoutus.Rezultātā pazūd visa sskatītā vēsture un nav pilnīgi nekādas jēgas - pačakarēts laiks.,