BITE - Maldināšana
Bite klientu apkalpošanas operatore piedāvāja bez maksas go3 pakalpojumu uz 8 mēnešiem. Atbildēju, ka filmas neskatos, bet piekritu ja nav jāmaksā. Tikai saņemot līgumu ar kurjeru, atklājās, kas notiek pēc 8 mēnešiem... Par to neteica neviena vārda. Biju bites klients daudzus gadus, nezinu vai būšu arī turpmāk...
Комментарии (10)
Vakar bija analoģiska situācija. Arī filmas neskatos, pieslēdzos tikai tāpēc, kā tas ir bezmaksas pakalpojums. Es jautāju konsultantei, vai es tiešām varēšu atslēgt šo pakalpojumu jebkurā brīdī? Atbildēja, ka jā. Nebija ne vārda par to, ka līgums būs uz min. 24 mēnešiem un ja nolēmšu to pārtraukt, būs jāmaksa soda nauda.
Tā ir apzināta klientu maldināšana.
Bites darbiniece sameloja, lai iegūtu bonusus.
Gluži mana situācija. Tikko sazinājos ar konsultantu - tā esot mana vaina... Līgumu piegādā DPD kurjers un lūdz, lai parakstu. Laikam man vajadzēja stāvēt sniegputenī 10min, kavēt kurjera darbu, lai iepazītos ar līgumu. Nu laikam vajadzēja gan… Nupat to izlasīju un sapratu, ka esmu apšmaukta, jo, kad telefoniski piedāvāja Go3, neko tādu par līguma laušanas soda procentiem neminēja. Tagad viņi attaisnojas, ka tā ir mana vaina, ka es to neesmu jautājusi
Pieslēdzu mājas internetu.Solīja zelta kalnus. Gadu atpakaļ bija normāls, tagad pa vakariem 1-5 mb.Nekādus uzlabojumus nesola,,dzidriņas,, ciemats.Tornis 100 m. PROM NO Bites Piesaistīts ar visādām dāvanām par kurām katru mēnesi naudu novelk. Cerībā paņēmu labu rūteri un nekā-atkal jāmaksā papildus par sim karti..Viss slikti...atsakieties no Bites...
Kā attiecāties no līguma? Sūtījāt iesniegumu?
Man konsultants atsūtīja atteikuma formu. Aizpildīju un nosūtīju uz e-pastu ( 14 dienu laikā drīkst izmantot atteikuma tiesības).
Domāju viņi cer, ka klients neizlasīs līgumu un sāks lietot pakalpojumu.Un tādu cilveku diemžēl būs daudz.
Man izmēģinājuma periods bija vēl līdz marta beigām (Filmu Festivāls), bet Bite piezvanīja 30.decembrī un jautāja, kā man patīk un vai vēlos pagarināt. Atbildēju, ka filmas neskatos, ka 3 mēnešu laikā esmu uzlikusi tikai 2 multfilmas bērniem. Iepriekšējā zvanā biju jautājusi, vai varēšu atteikties un vai kaut kas būs jāmaksā, teica, ka varēs atteikties jebkurā laikā un nekas nebūs jāmaksā.
Pat, kad atbildēju, ka filmas neskatos, tāpat piedāvāja pagarināt. Manā izpratnē PAGARINĀT nozīmē PAGARINĀT esošo pakalpojumu. Bet kurjers atved līgumu, kuru uz ielas nevar izlasīt un ir jāparaksta... Līgums ir uz 24 mēn GO 3 un TV paka (TV? Man ir televīzija mājās! Kam man to?). Par to nebija vispār neviena vārda! Es saprotu, ka pati esmu vainīga, bet no Bites puses tā ir krāpšana!
Esmu Bites kliente jau daudzus gadus, bet, tā kā man lika nopirkt pakalpojumu uz 24 mēn., kuru es neizmantoju, tad pie Bites es vairs nepalikšu. Mazāka bēda būtu, ja apšmauktu par kaut ko, ko es izmantoju, bet te... "Laimīgu" Jauno gadu! no Bites.
Paldies!
Būs mācība par bezmaksas sieru slazdā