BITE - Lielā vilšanās...
Esmu Bites klients jau ilgus gadus, un pa šo laiku man bija radies iespaids, ka šī ir komāpņija, kurai, tiešām, ir atšķirīga politika attiecībā pret klientiem. Nesen iegādījās tā, ka mainīju dzīves vietu, un jaunajā vietā ir stipri švaka izvēle attiecībā uz interneta provaideriem. Redzot Bites 4G bezlimita mājas interneta reklāmu, nolēmu paņemt to testēšanai uz 14 dienām, jo alternatīva ir tikai Lattelecom DSL ar 20 Mbit/s vai citi mobilie operatori (neskaitu radiolinkus ar milzīgām uzstādīšanas izmaksām). Pirmās trīs dienas biju ļoti apmierināts ar Bites 4G sniegumu un pat, gandrīz, aizgāju pirms laika pārtraukt testu un noslēgt līgumu par pakalpojuma izmantošanu arī turpmāk, taču vienlaikus biju paņemis testēšanai arī Internettelevīzijas "TV kastīti" no kompānijas MedaiSmartTV, kas nodrošina plašu TV kanālu klāstu par ļoti demokrātisku cenu (akcijas ietvaros)- nav balstīta uz p2p, kas Bites līguma atsevišķi izcelts, kā pārkāpums. Televīzijas signāls nāk tieši no kompānijas servera un tās darbībai nepieciešami ~5 Mbit/s interneta ātrums ar ko Bites 4G tīkls tika galā bez jebkādām problēmām, jo stabili nodrošināja ātrumu no 25-40 Mbit/s visas dienas (rīts/diena/vakars; naktīz nezinu - gulēju :) ) garumā. Bet tad nāca lielais pārsteigums - ceturtās dienas vakarā sāka "kārties" interneta TV, sākumā nodomāju,ka pie vainas pati "TV kastīte", bet tad, joka pēc, notestēju interneta ātrumu, un liels bija mans pārsteigums, kad www.speedtest.net uzrādīja 1.5 Mbit/s... Nodomāju, ka būs iemeties kāds "gļuks", tāpēc jāpārstartē maršrutētājs. Pēc pārstartēšanas nekas neizmainījās, nodomāju,ka vaina būs "centrālē", tāpēc notestēju 4G ar mibolo tālruni - rādītājs 25 Mbit/s. Nolēmu zvanīt "citādās kompānijas" operātoram. Sarunas sākumā operātors izrādīja neviltotu izbrīnu par šādu ātruma kritumu, taču vēlāk precizējot manus datus un numuru izrādījās, ka es esmu lejupielādējis ļoti daudz informācijas, tāpēc, lai samazināt infrastruktūras slodzi vakara stundās, sistēma automātiski (no 18:30 - 23:30) nogriež man ātrumu... Ar to arī sarunu pabeidzām. Nolēmu palasīt noslēgto 4G interneta līgumu - jā, tur tāds punkts ir. Bet ne par to ir šis stāts. Stāsts ir par to, ka par šādiem ierobežojumiem nekur nekas netiek publiski minēts, pat ne tad, kad 4G ņem testēšanai. Piebildīšu vēl vairāk - Bite reklamējot savu 4G, apzināti maldina klientus, jo tiek apgalvots, citēju: "Bites internets ir stabils neatkarīgi no tā, vai tērē vien pāris MB mēnesī vai arī esi īsts interneta guru – nekādu triku vai ātruma ierobežojumu!" Mēģināju šo situāciju risināt caur "draudzīgajiem operatoriem", taču pretīm saņemu standartizētu atbildi par to, ka viņi vēlas sniegt visiem vienādas iespējas t.i. izlīdzina ātrumu vakarā, lai visi tiek pie interneta...Interesanti ir tas, ka pirmās trīs dienas visi, joprojām, tika internetā un man nekas netika ierobežots. Bez tam, esmu atslēdzis interneta TV testa "kastīti" jau otro dienu, bet Bites 4G vakaros joprojām 1.5 Mbit/s... Stāsta morāle ir tāda, ka, protams, vienmēr, ir jālasa līguma nosacījumi, tas nu ir fakts un manā vecumā tas būtu jāzina, taču svarīgākais šajā stāstā ir un paliek tas, ka biznes vienmēr un visur paliek tikai biznes - cilvēks ir tikai ienākumu avots. Visa Bites dižošanās ar draudzīgumu, ipašo attieksmi pret klientu un individuālu pieeju ir tukša skaņa un marketings.
Pagājuši pāris gadi kopš šī neatkārtojamā piedzīvojamu :)
Vai man ir ko piebilst? Jā. Paliku pie bites, jo telefona sakari apmierina. BET! Uz gadu biju nonācis bites "melnajā sarakstā", jo nesaņemu nevienu akcijas piedāvājumu neskatoties uz to, ka uz mana vārda bija pieslēgti 4 numuri.
Reiz pat piezvanīju un uzprasījos pats, jo kolēģim, kurš ir Bites kliets īsāku laiku kā es ar 2 numuriem, tika piedāvāta sakarīga planšēte ar internetu par pievilcīgu cenu kā ilggadējam un lojālam klientam :).
Tad nu es zvanu un saku, ka tā un tā, kolēģimi ir tāds piedāvājums , un es arī tādu vēlos. "Draudzīgais operatosrs" pajautāja manu vārdu, tad pieklusa, paklabināja taistiņus un pēc brīža man paziņoja, ka, diemžēl, man šāds piedāvājums nav paredzēts ;)))))
Tad es mazliet sadusmojos un nooptimizējos uz trim numuriem, divus no kuriem uztaisīju par lētākajiem priekšapmaksas variantiem, jo bija bārniem, kurus vajag tikai sazvanīt. Tad nu pēc dienas man zvanījās un centās man pierādīt, ka pēcapmaksa esot izdevīgāka. Bet pret veselo saprātu un matemātiku, kas ir Bites vājā vieta, īsti neiebildīsi, jo elementāru aprēķinu veidā pierādīju, ka viņu piedāvātie varianti maksā vairāk par tiem, ko esmu izvēlējies pats.
Tāda lūk ir man pieredze ar šo kompāniju...
Joprojām lietoju Lattelecom DSL, kuram ātrums nu jau ir uzaudzis līdz stabiliem 40 Mbit/s visu diennakti bez JEBKĀDIEM ierobežojumiem ātrumā vai apjomā, ar ļoti atsaucīgu un izpalīdzīgu klientu atbalsta dienestu, kas jau ir labāk par to, ko savulaik saņemu no Bites gan ātruma ziņā,gan attieksmē.
Комментарии (34)
Тут вы путаете понятие "скорость" и "большой объём". Мобильный интернет (как бы не обзывали его "домашним", но если его осуществляет оператор МОБИЛЬНЫЙ связи, он - мобильный) НЕ предназначен ДЛЯ ПОСТОЯННОГО большого цифрового потока, предназначенного, например, для интернет телевидения, скачивания больших объёмов информации, а предназначен для быстрого скачивания новостных страниц. И всё. Недаром в некоторых тарифных планах скаченный объём ограничивается. А то, что БИТЕ не ограничивает объём на месяц - это её большая ошибка! Теперешнее состояние сетей мобильной связи не может обеспечить достаточный объём информации для безлимитных сетей мобильной связи. Пропускную способность сетей надо увеличить как минимум в 10 раз!
Mazāk gan par rādījumiem, taču sistēma nav nekas jauns un to piekopa visos laikmetos un visi tele operātori. Šajos laikos smieklīgi redzēt šādu datu pārraides rādījumu, bet ko darīt. Jāsadzīvo.
Pie noslodzes lietotājam nogrieza "krānu" un pēc tam atgūt iepriekšējo privilēģiju bija grūti vai neiespējami.
Šeit ir pacelts jautājums, kas skar lietotājus jau vismaz kopš 3G ēras Latvijā vai tiešāk, kad 3G modēmi bija pieejami. Ja nekļūdos Triatel visu aizsāka tā publiskāk.
Attieksme man šķiet visiem operātoriem vienāda. Atšķiras tikai klientu konsultants (prātīgāks un neprātīgāks), kas vai nu palīdz atrast kompromisu jeb tikai norāda uz klienta kļūdām. No šī izriet uzņēmuma tēls, kurš tiek publiskots.
Paskaties vai tomēr nevar līdzēt kāds WiMax risinājums. Nav lēti, bet kaut ko stabilu jau vajag mājās, it sevišķi ja TV box gribi lietot.
Jau iegrābos ar bites "4G" un ļoti nožēloju, ka izbeidzu līgumu ar LATNET (nolēmu, ka mobilie sakari un internets vajadzētu no vienas kompānijas) - LATNETam vienmēr bija stabils ātrums un internets nebija vien tad, kad darbinieki kko uzlaboja, kā arī par to iepriekš paziņojot.
Tātad, izmēģināju BITE "4G" un secināju, ka internets labs, ātrs un noslēdzu līgumu, arī uz rūteri un kad tas viss izdarīts, tā internets palika lēnāks, biežāk nebija vispār! Uz jautājumu:''Ko darīt?'', šie spēlē vienu un to pašu dziesmu-mums viss ir kārtībā, jums jāpārstartē ierīci(cik var startēt?), laika apstākļu ietekme, lietus, negaiss utt. Nu var jau liet, bet nevajag visus uzskatīt dumjiem! Nolēmu, ka izbeigšu līgumu, bet ir viens BET- par ierīci jāizmaksā atlikusī vērtība. Es šo visu pasācienu ar "4G" internetu un ierīces līguma noslēgšanu saucu par SLĒPTU KRĀPŠANU.
Nezinu, kā man visa šī padarīšana beigsies, BET SILTI IESAKU-NESLĒDZIET AR BITE NEKĀDU LĪGUMU PAR "4G" INTERNETU UN IERĪCI, JO BŪS GALĪGA DIMBĀ!!!
P.S. šodien saņēmu e pastu un izrādās, ka tāds "4G'' internets bitei nemaz nav:
Sazinājos ar mūsu tehniķiem, visu pārbaudījām.
Jums ir pieejams stabils 3G signāls un labi interneta lietošanas ātrumi.
Ja Jūs vēlaties atteikties no pakalpojumiem, atsūtiet parakstītu iesniegumu, būs sagatavots pēdējais rēķins, kur būs iekļauta atlikusī ierīces vērtība.
Jauku dienu!
Oksana
Jāāāāā es arī iegrābos Bites internetā . Izrādās Bites internets ir pensionāriem domāts, kur e-pastu izmantot. Man piegrieza ātrumu jo izrādās kad negodīgi izmantoju internetu. Nevar lādēt filmas no torrenta, nevar onlain filmas daudz skatīties un tt. Tagat samazinot ātrumu pat Ytube nevaru normāli klipus noskatīties, jo raustās dēļ samazinātā ātruma.
Neder arī penšiem, neder NEKAM, jo bremzē un karās ne tikai jebkurš video, bet arī lapu ielāde. Ar 4g bite ir naturāli izgāzusies.
Pēc visas krāpniecības,kādu veic Bite pret saviem klientiem,visa mūsu ģimene un arī ģimenes uzņēmuma darbienieki ir nolēmuši pārtraukt sadarbību ar šiem krāpniekiem.
Mīnusiņš citādajai kompānijai arī no manis. Krāpniecība ilgtermiņā nestrādā, aizgāju no bites pavisam prom, un īpaši dēļ šitiem izgājieniem ar 4g piegriešanu - atcerēšos to ilgi. 150 eur varbūt ir pazaudēti bet viņu mājas internetu vairs nekad nelietošu, tagad arī telefonu vairs ne. Nezinu ko viņi ar šito cer vinnēt.
Sveiki,
palasīju komentārus un izskatās ka daudziem ir problēmas ar Bite!
Jocīgi, jo es jau esmu Bite! klients vairākus gadus, un jau vairāk kā 8 mēnešus tērēju vairāk kā 50gb mēnesī, neesmu redzējis nekādu ātruma samazinājumu pat nakts vidū!
Torrentus gan es nelejupielādēju, bet šodien testa pēc novilku 1gb failu izmantojos p2p, un bija +- stabils ātrums 1.5mb/s..
esmu bites klients jau vairākus gadus, taču neierobežotu internetu paņēmu tikai gadu atpakaļ, kamēr dzīvoju pa rīgu, interneta ātrums iekš 4g bija ļoti labs, katru mēnesi +50gb tika iztērēti, taču tagad, kad esmu laukos, izmantoju 3g, jo te 4g nav pieejam, 7. diena mēnesī, iztērēti tuvu 11 gb tīri youtube izmantošanai, lai skatītos 1080p video, sliktākā kvalitātē vēmiens nāk, man vakarā nogriež internetu līdz 1mb sekundē, nav iespējams pat kādu lapu atvērt, stundu lādē, speedtestā rāda 1-3 mb/s taču internets tik gauss, kā itkā nebūtu, paņēmu māsas telefonu ar bites internetu un viss iet. 3g šeit nedod vairāk kā 8mb/s, maksimālais ātrums manā atrašanās vietā un tā pat nogriež līdz minimumam, nesūdzos, ja internets ir 5mb/s +, bet ja iet mazāk, tad palieku dusmīgs. Par ko es maksāju 17 eiro mēnesi, ja vakarā gribu atpūsties, gultā pagulēt ar laptopu un paskatīties komēdij-video, bet man nogriež internetu tieši, kad atnāku mājās no darba un neko nevar izdarīt.
Man kā jau esošam Bites klientam piedāvāja 4G internetu par 15Eur/mēn ar planšeti un līgumu uz 36 mēnešiem. Jautāju par interneta apjomu uz to atbildēja un teicās, ka tik tiešām neierobežots. Atlika tikai ieiet Bites mājaslapā un palasīt nosacījumus... Slideni. 150GB mēnesī, vienīgais laiks, kad patērētais interneta apjoms netiek uzskaitīts ir no 00:00 līdz 7:00, tieši tad, kad internetu neviens īsti nelieto.
Šobrīd izmanotoju LMT internetu, kurš gan ir krietni dārgāks, taču varu lietot tik tiešām bez limitiem, tā vidēji 300GB mēnesī. Palasot atsauksmes tomēr nolēmu palikt pie LMT.
Labāk zināma nelaime, nekā nezināma laime.
Bite ir šausmīga kompānija.. nekad tur vairs neatgriezīšos.. aizeju 29. jūnijā atslēdzu internetu.. kas bija uz planšetes bez ierobežojuma.. bite augustā atsūta rēķinu par jūliju, jo redz pakalpojumu atslēdza tikai 3. jūlijā, jo kaut kādām dienām jāpaiet, lai atslēgtu, tāpēc piestādīja vēl vienu rēķinu par visu jūliju, lai gan internets netika lietots un darbinieks spicē pateica, ka viss ir atslēgts.. tagad pēc rēķina saņemšanas pateicu, ka šīs izmaksas nav ierēķinātas manos augusta mēneša tēriņos tāpēc samaksāšu septembrī.. un tagad tas bomžu kantoris ir jau uzlicis soda procentus.. šausmīgs uzņēmums, nekad nevienam neiesaku pie viņiem iet.. lietuviešu krāpnieki