BITE - Lētie tarifi, tas ir maldīšana!
Ja Jūs domājāt par mobilo operatoru, lūdzu kārtīgi apdomājiet, kuru izvēlēties. Nekāda gadījuma nevajag izvēlēties Bite Latvija. Viņu lētie tarifi, tas ir maldīšana. Ja Jums ir šaubas par rēķinu, tad izdruku Jūs dabūsiet 30 dienu laikā, bet rēķina apmaksas termiņš ir daudz īsāk. Tas nozīme, ka Jums būs jebkurā gadījuma jāapmaksā to. Bet kļūdas rēķinos ir daudz. Rēķinu apmaksas tērmiņš ir 15 datums, bet rēķina saņemšana varētu būt pat 18 datums. ja rēķins neapmaksāts laikā - lieta tiks nosūtīta uz Creditreformu. Lūk, tāda realitāte ir Bitē Latvijā.
LMT tas ir daudz vienkāršāk un ērtāk. Atnācu uz LMT, paprasīju detalizēto izdruku, piecu minušu laikā saņemu bez nekādam problēmām. Pārliecinājos, apmaksāju. Nav nekādu problēmu.
Комментарии (4)
Nesaprotu kas tas ir par netiesu informaciju. Apmaksas termins ir 25 datums. Un uz Credit reformu sutas tikai pec 3 rekina neapmaksashanai. Kur ir problema ar bite tarifiem? Nam pamatojuma apgalvot tadas lietas. Ja tu zini ka nakam menesi tev ir jamaksa rekinus tu vinus plano, un nevajag gaidit nekadus terminus lai tos apmaksat. Tu maksa un viss. Man bite ir jau ka 2 gadi un nekadas problemas nav. Ja ir biji gadijumi ka tehniski nepareizi piestadits rekins, es uzrakstiji isniegumu un man atgrieza kludaino piestadito summu... Nopietnak japlano savus izdevumus.
Tā larisa Andžāne ir sajukusi!!!Bite rullē!!!
Vienkārši BESĪ tie Bites darbinieku komentāri visos sliktajos rakstos!
Sakiet lūdzu, vai cilvēks, kuru viss apmierina rakāsies pa sudzibas.lv un ar putām uz lūpām komentēs visu pēc kārtas, noliedzot sliktās atsauksmes un apdirsot citus operatorus, protams ka NĒ! To var darīt tikai algoti Bites cilvēki un ar tik lētām metodēm. Uz katru rakstu Bitei vienmēr ir savi aizstāvji - smieklīgi! Vai tiešām ticat ka Bitei tik daudz lietotāji, cik te rakstītāji? :)))
Piekrītu autoram, ka Bite ir viens liells mēsls ar maldinošām reklāmām un piedāvājumiem, kas pēc tam izrādās nepatiesi!
Pašam man nācās saskarties gan ar LMT, gan ar Tele2, gan ar Biti. Izņemot pēdējo operatoru - citiem pretenzijas nav, protams kādreiz gadās kādas ķibeles, bet vienmēr vissu var atrisināt. Bites gadījumā darbinieki skaidrojot, kas ir "ļaunprātīga izmantošana" izvēlas apsurdus pamatojumus, domājot ka klienti ir āži, kas visu sagremos. Un kad pašiem juridiski paskaidroju, ka Bite maldina klientus, tad stāv un blēnž, čukst ka piekrīt, bet neko nevar izdarīt.
SILTI NEIESAKU ŠO NEPROFESIONĀĻU BARIŅU!!!
G.Bonam - neesmu Bites strādnieks... ;)
Pāris gadus biju LMT kliente, viss tā kā būtu oki, bet neapmierināja lielie rēķini + šad tad kļūdaini, bet, lai to pierādītu, bija jāmaksā par izdruku :( Visi papildu pakalpojumi tikai un vienīgi par maksu...
ZetComs - vispār čau... lai arī izmanto LMT zonu, pat Rīgas centrā bieži sarunas pārtrūka, jo nav zonas pārklājuma...
Tele2 - neko sliktu pagaidām nevaru teikt, jo reti izmantoju...
Bite patīk - jā, zona nav tik ideāla kā LMT, bet ar katru dienu ir labāk :) Daudzi papildu pakalpojumi bez maksas (izmaksu kontrole, ja kāds zvanījis, bezmaksas sms, koferences zvans, sim nomaiņa, zvanīto numuru izdrukas un vēl, un vēl).
Man patīk Bite :)