Bite Latvija SIA - Krāpšana, negodīgs pakalpojums
Ja kādam ir vēlme mainīt tarifu no mazākas maksas uz lielāku (īpaši, ja tas ir no 2€ uz 11.50€) , dariet to mēneša pirmajā dienā!
Bite visur skaļi informē, ka jaunais tarifs stāsies spēkā uzreiz, nospiežot pogu "mana bite", tas labi. Bet kur ir informācija, ka ja maini piemēram 30tajā datumā, maksa par mēnesi būs nevis proporcionāli, bet 11.50€, t. I. Lielā tarifa maksa par visu mēnesi iepriekš, kaut arī tarifs izmantots 2 dienas. Un pat, ja tas būtu skaidri aprakstīts, maksai jābūt proporcionāli un nevis par 2 samaksājot mēneša maksu, absurds.
Tad vēl, nomainīt atpakaļ uz mazāku tarifu var no nākošā mēneša pirmā datuma, tas arī normāli, bet lai nomainītu no mazāka uz lielāku, pietiek ar vienas pogas spiedienu, bet lai nomainītu atpakaļ, bitei nepieciešams zvanīt un īpaši autorizēt vai es esmu es. Uz jautājumu - kāpēc nomāt uz mazāku arī nevar nospiežot pogu "mana bite", jo tur jau klients ieiet autorizējoties, - atbilde skan dīvaini - mums vajag pārliecināties, ka kāds nejauši nav nospiedis pogu mainīt uz mazāku tarifu. Dīvaina "uztraukšanās" no bites puses, neinteresē, ka kāds nejauši nospiež maiņu no mazākas maksas uz lielāku (nu, protams, bites interesēs saņemt vairāk naudas) , jo klients tad šo mēnesi samaksās pa dārgo, bet nomainīt uz mazāku maksu tur jau bitei jāsāk "uztraukties". Tādas dīvainas rūpes par klientu!
Комментарии (6)
Jā diemžēl šādi pseido rūpju simptomi par klientu visu bojā. Ar viltību un slideniem noteikumiem klientus nenoturēsi. Nu samaksās vienreiz vairāk, bet visu laiku atcerēsies šo incidentu un viss. Cilvēkiem esot īsa atmiņa, nu var jau būt, bet ne visiem. Es piemēram ļoti labi atceros, kā Baltcom izrīkojās 10 gadi atpakaļ un viss, lai kādi būtu viņu pakalpojumi un cenas - NEKAD!.
Pilnīgi piekrītu sūdzības autoram (-ei) Tādas dīvainas rūpes par klientu!
Ja tas tiešām ir tā, ka piesakot jaunu tarifu mēneša beigās, ir jāmaksā, it kā lieto to pilnu mēnesi, tad te laikam ir darbiņš PTAC.
Izskatās, ka darbiņš tiešām PTAC. 15.datumā pārslēdzu no Bite Starts(2€) uz Bite 2GB(11.50€). Rēķinā, lai vēl galvu sajauktu Bite raksta, no 1.-31. datumam lietots Bite Starts (1.65 bez PVN) un no 15. -31.datumam lietots Bite 2GB(7.85 bez PVN), kopā par mēnesi 9.50 bez PVN vai 11.50€.
Un ja tajās 2 dienās iztērē visu, kas paredzēts mēnesim? Arī proporcionāli drīkst tērēt? Lohus paši meklē. Savādāk piesakās pēdējā dienā, visus datus iztērē un atsaka ar nākošo mēnesi. Kompānijai zaudējumi.
Pieteicu jaunu numuru , noslēdzu līgumu . Teicu, ka man vajag ar 1. datumu . Pēc tam rēķinā skatos, ka pieslēgts ar 31.datumu un par to vienu dienu, protams, nauda arī paņemta . Kaut sim karte nemaz nebija ielikta telefonā un neko nelietoju. Kad zvanīju , man atbildēja , vai tiešām tā viena diena mani satrauc ? Nesatrauc , taču šādās lietās sagaidu konkrētību un precizitāti.
Izskatās, ka Jurka strādā Bitē... Vai arī pats tā dara, vai arī ir lohs! Protams, ka datus arī proporcionāli ! Nu nevaru es mēnesī dzīvot ar 2 tarifiem! Nez kāpēc citi pakalpijumu sniedzēji pakalpojumus un cenu dala proporcionāli