www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, slikts serviss

Bite Latvija - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana un ļoti slikts serviss! Oktobrī piezvanīja konsultants, pierunāja pieslēgt papildus mobilos datus (sanāca tērēt mazliet vairāk interneta tajā mēnesī nekā parasti) . Teica, ka tas būšot izdevīgi - lai pamēģinu un ja man patiks, varēšu izmantot turpmāk. Tas tika pieteikts kā vienkārši izmēģinājums, taču izrādījās, ka tas tika pieslēgts uz pastāvīga pamata. Nejauši to konstātēju, iegājot savā bites profilā novembrā vidū. Atslēgt to pašam nav iespējams (pieslēgt visu var ātri, atslēgt gan nē!) . Sašutusi piezvanīju konsultantam, lai noskaidrotu, kas par lietu. Solīja atslēgt pakalpojumu. Grūti aprakstīt manu sašutumu, kad šomēnes atkal atnāca liels rēķins! Atkal piezvanīju uz klietnu apkalpošanas centru, lai noskaidrotu, par ko ir tā papildu maksa 4 eur. (maksa par tarifu plānu 5.95, nekādu 'dārgo' zvānu nebija - viss pa 00) . Par ko? Par to, ka "ir notikusi komunikācijas kļūda", jā, mans zvans paģajušomēnes tika saņemts. Un tas nekas, ka es neesmu izmantojusi pat visus tarifā iekļautos mb, nemaz nerunājot par papildus datiem! Izrādās, esmu vainīga, ka pamanīju šo papildus pakalpojumu tikai novembrī (mēneša pirmajā pusē, starp citu!) . Rēķins tiek sastādīts vairāk kā pusmēnesi? Un jā, 4 eur arī ir nauda un man to negribās maksāt par formalitāti un "kļūdu". Konsultante visu saprotot, bet neko izdarīt nevar (=negrib) . "jūs varējāt izmantot tos datus". Proti, pati vainīga. Cik tas vispār ir godīgi? ! Jāmeklē cits operators.

12.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы