Bite Latvija - Krāpšana
Biju iegādājusies nomaksas preci. Līdzi bija jāņem jauna karte ar nummuru. Līgums tika noslēgts uz diviem gadiem. Maksāju kārtīgi visus rēķinus. Tā, kā to karti pedējā laikā nelietoju, biju atslēgusi to uz laiku.
03.08.2025 beidzās līgums, jo prece izmaksāta. Piezvaniju uz biti, teicu, ka gribu šo nummuru atslēgt pavisam. Operatore teica, ka uz bite.lv jānosūta iesniegums.
( Viņa palīdzēja manā kontā to atrast).
04.08.2025 Aizpildīju un nosūtīju ar e- parakstu parakstītu dokumentu.
Likās - viss kārtībā.
Saņemot rēķinu konstatēju, ka rēķinā ir pilna summa par neeksistējošu pakalpojumu.
Zvanīju uz bite.lv un lūdzu uztaisīt pārrēķinu- ļoti nelaipni man atbildēja, viss esot korekti- jāmaksā pilna summa, jo es laužot līgumu un aprēķina nebūs. (Tādu pašu vēstuli saņēmu e-pastā.) Lai izlasot līguma 6.4 punktu. Izlasīju- tur skaidrojums... Ja līgumu lauž pirms līguma termiņa beigām tad jāmaksā pilnā apmērā.
Man līgums beidzās... Neko neesmu pārkāpusi.
Kad uzrakstīju e -pastu par to, ka konsultējos ar juristu un viņš teica, ka tas ir nelikumīgi- vairāk neesmu nekādas ziņas saņēmusi. Un pārrēķins nav atsūtīts.
Комментарии (1)
Man tieši līdzīga situācija. Līgums bija beidzies un automātiski sākās jauns. Atteicos no nr,jo man nepieciešamā adresē ir ļoti slikts pārklājums , sazvanīt nav iespējams un interneta nav.
Bites menedžeris sazinājās ar tehniķi,kurš apstiprināja,ka dotajā adresē nav iespējams pārklājums. Atļāva iet pie LMT. Liels bija izbrīns,kad saņēmu rēķinu.
Zvanu savam menedžerim, telefonu paceļ citi,kas it kā nav lietas kursā. Sola sazināties ar manu menedžeri un noteikti viens vai otrs man atbildēs. Tā no trim neviens man nav atbildējis jau divas nedēļas. Uz epastu nav atbildēts. Būs jāgaida ZTI vēstule :)