www.sudzibas.lv BITE Krāpšanās

BITE - Krāpšanās

Biju bites klients, tā kā braucu prom no Latvijas nolēmu pāriet uz tele2 un zelta zivtiņu, uztaisīju tele2 līgumu par pāreju, piezvana man nekompitenta bites darbiniece es viņai paskaidroju kādēļ aizeju, bet kautkāda velna pēc bez manas ziņas šī darbiniece anulē manu tele2 līgumu paziņojot ka es palieku pie bites, kaut arī tā nav taisnība. Tagad dēļ šīs darbinieces man ir sabojāti nervi zaudēts laiks un es riskēju nesaglabāt savu numuru. Es biju spiesta taisīt jaunu līgumu pie tele2 kurš sāks darboties tikai 01. Septembrī 2017. Manā aizbraukšanas dienā. Es noteikti paziņošu visiem pazīstamiem cilvēkiem lai nekad nepinās ar bites sakaru tīklu. Noteikti vērsīšos instancēs, lai šo kompāniju kura uzdrošinās bez manas ziņas anulēt manu līgumu , pārbauda!

Комментарии (4)

Likumsargs 30.08.2017

Kaut kas te neiet kopā! Kā Bite var anulēt Tele2 līgumu?
Visticamākais ir tas, ka Jūs Bitē esat ņēmuši telefonu uz nomaksu un neesat to izmaksājusi, tāpēc Bite vienkārši nepārved Jūsu numuru uz Tele2 un tas ir atrunāts līgumā!

TasEsLV 31.08.2017

Drīkst pāriet arī ja tev ir nenomaksāti telefoni, nāks tikai joprojām no Bites rēķini.
šajā gadijumā Bites darbiniece ir apturējusi portāciju, piezvanot klientam un viņu pārliecinot palikt viņi drīkst paziņot tele2 ,ka klients ir pārdomājis un viss.
Te ir divi varianti.
1. darbiniece kļūdijās un ne tā saspaidija
2. saruna bija tik nesaprotama, ka Bites darbiniece ir sapratusi ,ka klients tomēr palikšot. (Jo ir šie nekonkrētie cilvēki ,kas saka.. nē nu es jau paliktu, ja man būtu tas un tas, un tad jau varētu domāt bla bla bla)

V Viktorija1992 31.08.2017

Man nekad nav bijuši telefonu uz nomaksu! Es vienkārši esmu bites klients kurš no viņiem aiziet, jums zvana bites konsultants un mēğina atrunāt no viņiem aiziet, šajā gadījumā es pateicu ka nevēlos pie viņiem palikt taču konsultants atzīmē ka tomēr itkā vēlos un anulē cita operatora līgumu. Viņi var to izdarīt, pietamvel esmu uzzinājusi ka tas nav pirmais gadījums, tādā veidā viņi cenšas nezaudēt klientus taču manā gadījumā tas gan var slikti beigties priekš darbinieces kura to ir izdarījusi, bez manas ziņas un piekrišanas

S SunnySunny 31.08.2017

Par biti diemžēl ir daudz kas slikts dzirdēts. kad gāju prom no viņiem, man katru dienas vairākas reizes zvanijās un piedāvāja gan internetu 3 mēnešus par velti, gan atlaides jaunam telefonam utt, tikai lai neaizeju. Un kad sāk runa iet par pāriešanu pie cita operatora, tad cenšās sarunāt jebkādas muļķības tik lai cilvēks nepāriet. Kad pateicu kad es jau lēmumu esmu pieņēmusi un nekas man neliks palikt pie bites pakalpojumiem, cilvēks otrā pusē nomet klausuli. Protams visiem var gadīties slitkta diena darbā, bet mazliet jādomā ko dara.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы