РешеноBITE - Krāpšana, slikts serviss
Man bija uzņēmuma numurs un Bites pieslēgums. Kad izbeidzu darba attiecības ar veco darba devēju 19.05.2017., palūdzu vecās darba vietas saimniecības daļas vadītājam, lai uzraksta iesniegumu Bite Latvija par numuru pārcelšanu uz mani kā privātpersonu.
2017. gada 21. maijā devos uz Bite Latvija "Dominas" filiāli nokārtot formalitātes. Man tur strādājošais darbinieks pateica, ka neredzot sistēmā ka numurs atbrīvots. Pēc jautājuma ko man darīt, saņēmu atbildi, ka vai nu man nepieciešama uzņēmuma pilnvara vai lai ņemu jaunu numuru. Man radās neērtības, bet piekritu paņemt jaunu numuru. Uz atbildi, kas notiks ar iepriekšējo numuru, saņēmu atbildi, ka tas nebūs man pieslēgts. Tiks atbrīvots.
2017. gada 6.jūnijā jauno numuru pārreģistrēju uz savu jauno darba vietu. Nomaksāju visus rēķinus par jaunpiešķirto numuru Bitei, kas bija pieejami mana bite. Paskatījos manabite.lv, ka nav neviena aktuāla numura un rēķina.
Uz privāto e-pastu skatījos, ka turpinu saņemt par veco numuru rēķinu. Sapratu, ka tā ir kļūda, paskatījos mana bite, rēķins nebija redzams. Kad saņēmu arī otrajā mēnesī rēķinu par veco numuru zvanīju uz Bites atbalsta numuru. Man teica, ka jāraksta iesniegums. Es uzstāju, ka tā ir darbinieku kļūdu un lai paši nokopj neizdarības. Pēc neveiksmīgiem 3 zvaniem aizgāju uz Bites filiāli Alfa, man teica, lai es braucu uz Bites galveno ēku un rakstu iesniegumu. Es teicu kāpēc man jāraksta iesniegums, ja darbinieki ir pieļāvuši rupju kļūdu! Teicās, ka nosūtīšot e-pastu galvenajam ofisam. Cik sapratu, kaut kam tika nosūtīts e-pasts. Pēc tam saņēmu zvanu, lai tomēr es rakstot iesniegumu. Teicās, ka varot arī e-pastu aizsūtīt. Aizņemtības dēļ to neizdarīju.
7. septembrī saņemu draudu vēstuli no CreditReform par parāda piedziņu - rēķins nu 11.89 EUR vietā 7 EUR vairāk.
Rakstu e-pastu bitei lai anulē nekorekti piestādīto rēķinu pārsūtot Creditreform vēstuli jo tā patiesībā ir krāpšana. Saņemu atbildi, ka man jābrauc uz galveno ofisu. Teicu, ka tā ir krāpšana un slikts serviss. Tā arī neviens no bites nopietni nepieķērās un nerisināju šo pārpratumu. Ne 3 zvanu centra darbinieki, ne Alfas darbiniece, ne galvenā ofisā, kas saņēma Alfas darbinieces vēstuli. Ne arī tagad, kas saņēma pēdējo vēstuli. Samaksāšu tās kapeikas, bet nu nevienam neskopošos stāstīt kāda ir BITE - CITĀDA kompānija.
Vēl, kad gribējām pirkt telefonus meitām, tikām sūtīti no filiāles uz filiāli. Galerija centrs teica, ka nav viņiem mūsu modeļi, brauciet uz Alfa. Sistēmā var redzēt, ka tur ir. Braucam uz Alfa. Alfā pasaka, mums nav, brauciet uz Galerija centrs, sistēmā redzams, ka tur ir. Pēc trešās nosūtīšanas uz citu filiāli jau padevāmies. Nu nevajag mums jūsu telefonus un pakalpojumus.
Jūs pazaudējāt klientus uz mūžu. Bite tiešām ir CITĀDA kompānija. Varbūt tas ir Ņikitas Sergijenko jaunais klientu apkalpošanas standarts?
Sazvanīju atkārtoti Bites zvanu centru un darbiniece vārdā Endija solījās līdz dienas beigām visu atrisināt. Beidzot kāds no Bites backofisa nopietni pieķērās un atrisināja pārpratumu. Izņēma no Kreditreformas un atcēla rēķinu. Sūdzību atceļu.
Комментарии (2)
Lai pārnestu numuru no tiešām ir nepieciešama Pilnvara - ja nav zināma kārtība, tad varēji taču noskaidrot no operatora pirms pārtrauci darba attiecības ar uzņēmumu, uz kuru tas numurs bija reģistrēts.
Tavā stāstā nav saprotams, kāpēc uz Tevi kā privātpersonu nāk kaut kādi rēķini, ja pēc Tevis rakstītā, numuru uz sevi tā arī nepiereģistrēji - uz ko skaitās numurs, uz tā rekvizītiem tiek izrakstīts rēķins!
Kas attiecas uz iesniegumu rakstīšanu - esot filiālē uzraksti iesniegumu, iesniedz filiāles darbiniekam 2x eksemplāros un palūdz, lai uzliek zīmogu, datumu, parakstu par iesnieguma saņemšanu. Un viss! Tālāk tā ir kompānijas rūpe, lai nodrošinātu savlaicīgu dokumentu apriti.
Jā nezinu kāpēc, bet Bites serivss un iekšējā sistēma ir kļuvusi daudz nekvalitatīvāka un kļūdaināka. Man arī bija kļūda. Izveidoja divus klientu numurus uz vienu un to pašu klienta numuru un abos klienta numuros ģenerēja rēķinu par vienu un to pašu tālruņa numuru. Arī nācās n-tās reizies zvanīt un bļaut virsū, kamēr salaboja visu.
Kaut kas kā redzam ir pamainījies vai nu Bites vadības vai klientu apkalpošanas vadības pusē.