www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, paaugstina tarifus

BITE - Krāpšana, paaugstina tarifus

Nesen gribēju pāriet pie cita operatora un viss jau bija noformēts, bet bite piedāvāja ļoti izdevīgu tarifu ar termiņu uz 2. Gadi, lai tik neejot projām. Piekritu tam un tagad pagāja daži Mēneši un šie atsūta epastu, ka no marta paaugstinot tarifu. Tas ir ļoti rupjš patērētāju tiesību aizsardzības centra pārkāpums, jo vienojoties par pakalpojumu, pakalpojuma sniedzējam ir jāsniedz patiesa, skaidra un nepārprotama informācija par pakalpojumu ko saņemšu un man arī tika sniegta tāda informācija un tajā skaidri un nepārprotami tika teikts, kad atlaide ir dota uz termiņu 2. Gadi. Netika teikts, ka ir iespēja, ka pēc saviem ieskatiem viņi var mainīt jebkurā brīdī tarifus un noņemt šo atlaidi. Ja viņi noņem šo atlaidi pēc saviem ieskatiem, tad tas ir pārkāpums, jo vienojoties par šo pakalpojuma saņemšanu netiku informēts par to. Šeit ir precīzs punkts "3. Pants. Patērētāja tiesību pārkāpums - patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja nav nodrošināta iespēja saņemt vispusīgu un pilnīgu informāciju par preci vai pakalpojumu". Es nesaņēmu informāciju, ka varēsiet mainīt tarifu kad gribat, man tika norādīts, ka atlaide man ir piešķirta uz 2. Gadiem.

Ja būtu informēts par to, ka tarifa cenu bite var mainīt jebkurā brīdi, tad nebūtu piekritis palikt viņu tīklā. Tagad atkal ir jāraksta pieteikums uz citu tīklu un jāgaida kurjers, līgums utt. Pat ja citur nepiedāvās izdevīgāku tarifu, pie bites nepalikšu vairs principa pēc.

Rakstīju jau epastu viņiem norādot šo, bet atbildes nav vispār, laikam jau nav ko īsti atbildēt.
Redzu ka šeit jau šādu sūdzību daudz. Pats rakstīšu un arī aicinu visus kam tas nepatīk rakstīt iesniegumu Ptac par to, ka ir pārkāptas jūsu tiesības un pakalpojums neatbilst sniegtajai informācijai, kas tika sniegta kad vienojāties par šo pakalpojumu. Kā arī iesaku visiem kam arī paaugstina tarifu iet projām no šī operātora. Gribat uzvārīties, bet rezultātā zaudēsiet vēl vairāk.

28.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено ChuckNoriss 28.01.2022

Iesaku visiem kam paaugstina tarifu, kad nav vēl beidzies atlaides termiņš par kuru vienojāties rakstīt iesniegumu PTAC - patērētāju tiesību aizsardzības centram. Par katru iesniegumu PTAC prasīs paskaidrojumus no bites un pieprasīs viņiem sniegt pakalpojumu par kuru bija vienošanās pilnā apmērā . Bet ja šādi iesniegumi būs lielā daudzumā tad PTAC var uzlikt nopietnu naudas sodu šim uzņēmumam vai vispār aizliegt komercpraksi. Iesniegumu var uzrakstīt vienkārši caur latvija. lv , izvēlies e-iesniegums un atrodi patērētāju tiesību aizsardzības centru.

C

Комментарии (17)

C ChuckNoriss 28.01.2022

Iesaku visiem kam paaugstina tarifu, kad nav vēl beidzies atlaides termiņš par kuru vienojāties rakstīt iesniegumu PTAC - patērētāju tiesību aizsardzības centram. Par katru iesniegumu PTAC prasīs paskaidrojumus no bites un pieprasīs viņiem sniegt pakalpojumu par kuru bija vienošanās pilnā apmērā . Bet ja šādi iesniegumi būs lielā daudzumā tad PTAC var uzlikt nopietnu naudas sodu šim uzņēmumam vai vispār aizliegt komercpraksi. Iesniegumu var uzrakstīt vienkārši caur latvija. lv , izvēlies e-iesniegums un atrodi patērētāju tiesību aizsardzības centru.

J Jureta 28.01.2022

Man atnāca tieši tāds pats paziņojums. Sagaidīšu Bites atbildi un tad arī rakstīšu PTAC. Negodīga komerprakse, jo nepilda līguma noteikumus. Noslēgtie līgumi Bitei ir jāpilda līdz to termiņa beigām, ja tāds noteikts, bet viņi grib jau izvairīties līguma vidū. Pēc šāda gājiena es arī pārnesīšu visus savus 3 numurus pie cita operatora. Piem., citi TV un interneta pakalpojumu sniedzēji normāli pilda līgumu līdz termiņa beigām vai arī iepriekš pirms līguma slēgšanas informē par gaidāmajām cenas izmaiņām pēc noteikta laika.
Fui! Un savus reklāmas SMS visu laiku sūta bez apstājas.

M Max2020 29.01.2022

Piekritīšu jums kā Bites klients. Par to kad tarifu plāni tiks mainīti to viņi gan mājaslapā publicēja gan atsūtīja e-pastā ziņu taka to viņi izdarīja pareizi tur jūs nevarat viņiem piesities jo viņi to izdarīja 30 dienas pirms izmaiņu iestāšanās kas cik zinu ir tas laiks pirms cik klientiem tas ir jāpaziņo. Par to ka jums piemēram ir piemērota atlaide Bites pakalpojumiem piemēram 50% ir protams nepareizu kad viņi šo atlaidi vairs nepiemēro šāda apjoma taču jūs arī saprotat kad mainās pamatcena tarifu plānam? Tātad pieņemsim ka jums ir noslēgts līgums ar Biti par tarifu plānu Bite Neierobežots par 11,25€ summa ar 50% atlaidi bet pamatcena 22,50€ tātad tagad no 01.03.2022 būs tarifu plāns Bite Neierobežots Baltija kas ar 50% atlaide maksās 12,25€ ja pareizi viņi protams izrēķina un piestāda un šim tarifu plānam pamatcena būs 24,50€. Principā viss ir pareizi jo atlaide tiek piemērota protams neaistavu Biti šajā sakarā jo zinu ka viņi ir arī mani kā klientu pievīluši taču joprojām esmu viņu klients jo ar viņiem nerunāju tas ir domāts esmu aizliedzis viņiem mani traucēt ar piedāvājumiem un tiem uzreiz neticu. Katra zina joprojām jums tas nepatīks bet Bitei būs visizdevīgākie tarifu plāni no visiem operatoriem jo piemēram par 10,50€ tu saņemsi principā to pašu ko pie Tele2 par 10,99€ mēnesi un par LMT vispār nerunāsim tur nekā nesanāk. Protams kad lauzt solījumu pieturēties pie piešķirtas atlaides ir nepareizi taču es to neuzskatu par krāpšanu jo paši tarifu plāni paliek dārgāki tātad pamatcena un viņi nevar jums šo 50% atlaide tāpat kā tas bija kad bija lētāki tarifu plāni tā ir tīra matemātika un noteikti ka līguma tas ir aprakstīts 100%. Nu protams mēģiniet šo sniegt PTAC un SPRK varbūt arī tas ir nelikumīgi bet katrā ziņā nevar gribēt to pašu cenu ar atlaidi ja tarifu plāni paliek dārgāki tas ir loģiski un tā tas būs pie visiem operatoriem Latvijā ja viņi mainītu tarifu plāni. Nevienu neaizvainoju bet tas ir vienkārši loģiski un tur neko nevar darīt ja nepatīk varat pāriet pie Tele2 vai LMT kur arī noteikti tas pats notiks.

C ChuckNoriss 29.01.2022

"Protams kad lauzt solījumu pieturēties pie piešķirtas atlaides ir nepareizi taču es to neuzskatu par krāpšanu"

Kāds sakars ar to ko tu uzskati, es vados pēc ptac noteikumiem un likumiem, bet nevis pēc taviem uzskatiem.
Tu pilnigās muļķības sarakstiji, jo laikam saproti izlasīto kautkā pa savam un izdari jocīgius secinājumus.

Ja bite pieļauj ka paaugstinās tarifus, tad nedod klientiem šīs atlaides uz divi gadi, bet ja iedevi tad pildi apsolīto/sarunāto. Runa ir par nepatiesas informācijas sniegšanu vai informācijas nesniegšanu pilnā apmērā , par to ir konkrēts punkts ptac. Sūdzībā neminēju , bet ir vēl vairāki punktu pārkāpumi ko var pielikt šeit klāt. Neuzskati to par krāpšanu, bet tā ir krāpšana, jo sniedzot maldinošu informāciju par to ka atlaide būs 2.gadi viņi dabūja klientu no kura dabuja naudu. Tātad maldinošas informācijas sniegšana ar mēķi iegūt naudas līdzeklus, kurus arī viņi ieguva, jo es ja pieļautu kautmazāko iespēju ja nebūs šī atlaide 2.gadi ietu projām uz citu tīklu uzreiz. Un šeit nebija vienkārši doma iet uz citu tīklu , bet biju jau noslēdzis līgumu un saņēmis sim karti no tele2 un tūliņ bija jābūt jau pārslēgumam, bet tad zvanija bite un cīkstēja lai tik neejot prom un iedeva šo atlaidi. Nav krāpšana? Turklāt iespējams no tā būs reāli zaudējumi, jo kad gāju pie tele2 viņi arī iedeva ļoti labu atlaidi uz tādu pašu termiņu un bites atlaide ir ļoti minimāli mazāka. Ja tagat pie pāriešanas tele2 vairs nedos šādu atlaidi , tad tie ir reāli zaudējumi, nekā ja uzreiz būtu pārgājis pie tele2...

Turklāt viņi vēl turpina sniegt nepatiesu info arī uz doto brīdi ,uzrakstija epastā ka tarifs ceļās, bet iekš mana bite pie "jusu esošais tarifu plāns" rāda šo atlaidi un rakstīts atlaide spēkā līdz 2023 (divi gadi no vienošanās dienas)
Jau ir uztaisīti screenšoti kas tiks pievienoti ptac iesniegumam,

M Max2020 29.01.2022

Ok sapratu atvainojos ja jūs ne tā sapratu es jau teicu negribu nevienu aizvainot vienkārši izteicu savu viedokli. Tieši šādi arī Bite dara kad ja pārej pie cita operatora viņi ir gatavi visu izdarīt un tāpat bija arī man kad iedeva "bez termiņa" 75% atlaidi ko protams pēc tam Bites konsultanti noliedza un šī gadījuma dēļ atstāju tikai vienu numuru pie Bites. Sapratu kad jūs varētu tā teikt apčakareja jo teica ka būs 2 gadus atlaide un pēc tam pacēla šo cenu jo pacēlās tarifu plānu cena taču viņi varēja pieturēties un labākā gadījumā atļaut ar šo atlaidi tālāk lietot tarifu plānu bet viņi tādā veidā iegūs vairāk naudas jo pateiks kad ir pacelta pamatcena un tā tam ir jābūt. Zinu kad ir bijuši daudz gadījumi ar Biti tādēļ es arī šādi darītu ka jūs un visu šo lietu iesniegtu PTAC un SPRK lai šāda komercprakse netiktu piekopta tālāk. Ceru kad tagad sapratat ko es ar to visu domāju es nepareizi jūs sapratu un nepareizi pateicu savu viedokli jo tā patiešām ir krapniecība un tie kas uzķeras gan tīšam gan netīšām neapzinoties Bites veidu kā viņi pelna naudu. Principā jau katram operatoram ir savs veids kā viņi apčakarē savus klientus Bite ar atlaidēm, Tele2 pēc manas pieredzes ar ZZ priekšapmaksu un LMT ar kādu citu pakalpojumu.

C ChuckNoriss 29.01.2022

Noteikti ir arī daudz tādu cilvēku kas pēc šīs atlaides saņemšanas ir paņēmuši ierīces uz nomaksām un tagat būs spiesti palikt pie šiem un maksāt , ja vien protams uzreiz nevar nomaksāt visu vētību.

C ChuckNoriss 29.01.2022

Max2020 Viss kārtībā un neviens nav aizvainots , vienkārši šeit var pat neiespring detaļās un ir skaidrs jebkuram, ka bitei nav taisnība un tā darīt ir nedrīkst. Un protams iesniegums ptac neko negarantē, bet pēc katra iesnieguma ptac vērsīsies pie bides lai šie sniedz paskaidrojumus un pat ja nesasniegsi neko , katrs šāds iesniegums ieliks viņus ptac redzes lokā un ja ir daudz šādu iesniegumu , ptac sāk padziļinātāku uzņēmuma pārbaudi un ja secina pārkāpumus var uzlikt nopietnu naudas sodu vai vispār aizliegt komercpraksi.Starpcitu arī sūdzību skaitam šeit sūdzības lv ptac pievērš uzmanību. Personīgi es pat nerakstu šo iesniegumu lai personīgi kautko iegūtu un pieprasītu šī sarunātā pakalpojuma sniegšanu pilnā apmērā, bet lai informētu ptac ka notiek šāds pārkāpums.
Visdrīzāk jau viņi paši sevi nosodīs, jo zinu ka februāra beigās pāriešu uz tele2 un dabūšu līdzīgu atlaidi un man gimenē vēl 4 cillvēki pāries un pieļauju ka šādi vēl darīs daudzi. Es tikai rēkšu ja noformēšu pāreju uz citu tīklu un šie zvanīs un piedāvās šādu pat atlaidi vai vēl mazāku atkal uz 2.gadiem. Un man ir smagas aizdomas , ka viņi arī to var darīt , jo pretējā gadijumā nebūs vairs konkurētsopējīgi, jo pārējie tīkli dod lielākas atlaides.

J Jureta 29.01.2022

Ir runa par līgumu uz noteiktu termiņu, kur pirms piekrišanas līguma slēgšanai tika telefonsarunā, kas tika ierakstīta, solīts, ka attiecīgais tarifu plāns būs visu līguma termiņu. Pēc tam jau, protams, mainās. Nav runa par tarifu uz mūžu.

J Jureta 29.01.2022

Un dažreiz tomēr attieksme un spēja risināt jautājumu ir svarīgāka nekā nelielā cenas starpība, jo klients, kas jūtas apbedīts ap stūri, nepaļausies vairs uz apvedceļa godīgu rīcību.

J Jureta 29.01.2022

Un, ja ar normālu tarifu plānu ir tik daudz numuru, par zvaniem, uz kuriem ir paaugstināta maksa, nevienam citam operatoram tā nav dzirdēts! Tai skaitā uz lielām medicīnas iestādēm!

Good Intentions 29.01.2022

Manai vecmātei ir bite un prasa citiem iedot piezvanīt.

M Max2020 29.01.2022

Jā tieši šī lieta bija tā viss nepatīkamākais lietojot Bites tarifu plānus līdz šim. Vismaz tagad no 01.03.2022 būs beidzot pēc ļoti ilgiem laikiem zvani uz visiem tīkliem Latvijā tas ir principā vienīgais kas ir viss labākais uzlabojums ka arī viss noderīgākais jo citi kā piemēram vairāk interneta apjoma lielākai daļai Bites klientiem nav vajadzīgs bet zvani gan bija diezgan liels mīnuss līdz šim brīdim un tas bija tikai vienīgajam operatoram latvijā-Bitei.

K karatists 29.01.2022

Šeit var pat neiespring detaļās un ir skaidrs jebkuram, ka bitei nav taisnība un tā darīt ir nedrīkst. Un protams iesniegums ptac neko negarantē, bet pēc katra iesnieguma ptac vērsīsies pie bites lai šie sniedz paskaidrojumus un pat ja nesasniegsi neko , katrs šāds iesniegums ieliks viņus ptac redzes lokā un ja ir daudz šādu iesniegumu , ptac sāk padziļinātāku uzņēmuma pārbaudi un ja secina pārkāpumus var uzlikt nopietnu naudas sodu vai vispār aizliegt komercpraksi.Starpcitu arī sūdzību skaitam šeit sūdzības lv ptac pievērš uzmanību. Personīgi es pat nerakstīšu šo iesniegumu lai personīgi kautko iegūtu un pieprasītu šī sarunātā pakalpojuma sniegšanu pilnā apmērā, bet lai informētu ptac ka notiek šāds pārkāpums.
Visdrīzāk jau viņi paši sevi nosodīs, jo zinu ka februāra beigās pāriešu uz tele2 un dabūšu līdzīgu atlaidi un man gimenē vēl 4 cillvēki pāries un pieļauju ka šādi vēl darīs daudzi. Es tikai rēkšu ja noformēšu pāreju uz citu tīklu un šie zvanīs un piedāvās šādu pat atlaidi vai vēl mazāku atkal uz 2.gadiem. Un man ir smagas aizdomas , ka viņi arī to var darīt , jo pretējā gadijumā nebūs vairs konkurētsopējīgi, jo pārējie tīkli dod lielākas atlaides.

H Hmmghhhh 04.02.2022

kparsana - tagad vini nem 5 centi/minute par zvanu uz vinas informativo BEZMAKSAS telefonu

UZMANIGI

M Max2020 04.02.2022

Hmmghhh- Dīvaini bet man zvans joprojām uz Bites info 1601 ir bezmaksas pazvanīju un pārliecinājos. Pievienoju gan Bites mājaslapā norādīto informāciju kad tas ir bezmaksas un pierādījumu par to kad man netika paņemti nevieni 5 centi minūtē. Nē nu varbūt tā ir bet diezvai tā ir krāpšana šajā gadījumā no Bites puses bet viss var būt.

Я тоже получил письмо о повышении цен .Куда им повышать цены с таким качеством услуг ? У меня дома в одной комнате зона есть в другой нет . Ухожу в ЛМТ до конца февраля. Бите потеряет пять номеров

T tejkanna123 28.02.2022

Man principā tas pats notika tikai bija ļoti "stingra" argumentācija par palikšanu, bet nepiekritu 17 eiro atlaidei. Iepriekš man bija laikam kādi 12 vai 10 eiro mēnesī par bezlimita zvaniem un 2gb interneta. Zvana kvalitāte bija pietiekami laba tomēr neapmierināja interneta daudzums, jo parasti to izlietoju 2 dienu laikā (ja tā labi pacenstos, tad varbūt 2 nedēļās). Tas arī principā pozitīvais un tagad pie negatīvā - lietojot tarifa plānu apmēram 5 gadus, es sapratu, ka mans tēvs stipri pārmaksā un īstenība vajadzēja būt 5gb interneta mēnesī, bet tik un tā deva 2gb mēnesī. Pats es nolēmu aiziet uz LMT tarifa plānu ''Labi būt skolēnam" vai kaut kā tā tas saucās. Tad kad LMT lauza līgumu ar Biti, tad man atnāca īsziņa par to, ka viņiem itkā būtu ļoti skumji ka aizgāju. Mājas atnākdams, man zvana nepazīstams telefona nummurs un tas bija no bites, (arī manam tēvam zvanīja, bet viņš pateica, ka, lai runājot ar mani, jo es nolēmu pāriet) mūsu argumentācija gāja apmēram 15 minūtes, jo man lūdzās lai palieku un LMT noklusē, ka līgums ir tikai uz 1 gadu, un vēl kādus melus, ka es varētu jebkurā momentā "aizmukt" no līguma un nemainīšot tarifa plāna izmaksu un itkā es ieekonomētu 60 eiro ja paliktu pie viņiem. Es turpināju teikt nē, ka es negribu un tas man reāli "čakarēja" man prātu, kautvai sakot ka man jau viss būtu parakstīts un līgums jau ir, un aizmirsu piebilst, ka man teica, lai es metu ārā SIM karti, ko man atsūtīja LMT. Tā man īsti nepatika Bite, jo piedāvāja tikai dārgākus piedāvājumus kur bezlimita internets maksājot (jauniešiem) 20 eiro mēnesī.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы