www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, Ļoti slikts serviss

BITE - Krāpšana, Ļoti slikts serviss

Labdien!
Mēs kā Bite Latvija biznesa klients esam izmantojuši jūsu sakaru pakalpojumus daudzus gadus. Līdz šim bijām apmierināti gan ar sniegtā pakalpojuma kvalitāti, gan ar sadarbības nosacījumiem.

Tomēr pēdējā laikā Bite vairākkārt būtiski paaugstināja tarifa maksas — sākumā pakāpeniski, vēlāk ļoti strauji. Šie biežie un nepamatotie cenu pieaugumi radīja ievērojamu neapmierinātību un lika nopietni apsvērt iespēju mainīt operatoru.

Mūsu uzņēmuma rīcībā bija divi telefona numuri, un, pēc rūpīgas situācijas izvērtēšanas, tika pieņemts lēmums pāriet pie cita operatora. Taču pēc pārejas atklājās, ka mums tiek piemērota ievērojama līguma laušanas maksa (nepamatota soda nauda).

Pēc jūsu darbinieku sniegtās informācijas izrādījās, ka bez mūsu skaidras piekrišanas pirms vairākiem mēnešiem tika mainīts tarifs un piesaistīts jauns 12 mēnešu saistību periods, pamatojoties uz “atlaides piemērošanu”.

Uzsveram, ka nekādi dokumenti vai līguma grozījumi netika parakstīti, un arī rakstiska piekrišana šādām izmaiņām netika dota. Vienīgais saņemtais paziņojums bija informatīvs e-pasts, kurā tika norādīts, ka tarifs tiek mainīts un tiek piemērota īpaša cena uz 12 mēnešiem.

Uzskatām, ka šāda rīcība neatbilst Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un Elektronisko sakaru likuma prasībām, kas paredz, ka jebkuras būtiskas līguma izmaiņas ir iespējamas tikai ar klienta piekrišanu.
Paldies

2 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы