www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

Bite - Krāpšana

Šā gada janvārī bites darbiniece telefoniski piedāvāja izmēģināt go3 televīziju. Sākotnēji, īsti neatceros, divas nedēļas bez nekādām saistībām bez maksas, tad 6 mēnešus bez maksas un pārējos ar abonēšanas maksu. Piekritu pamēģināt. Darbiniece vairākkārt zvanīja, jautāja - vai patīk, vai nav kādi jautājumi u. T. T. Pēc pārbaudes laika piekritu abonēt šo televīziju, kurjers atveda līgumu parakstīt. Šo mēnesi, kad beidzās 6 mēnešu bezmaksas periods, atklājās, ka esmu parakstījusi divus līgumus, man zvanījuši divi dažādi darbinieki piedāvājuši televīziju. Viens līgums sastādīts janvārī, otrs februārī. Es, sarunājoties telefoniski, domāju, ka runa iet par vienu piedāvājumu. Bites pakalpojuma piedāvātāji, jums šķiet loģiski piedāvāt pamēģināt pakalpojumu divas reizes? Jūs tak redziet kādus pakalpojumus jūsu klienti lieto! Saprotu, ka nedrīkst parakstīt līgumus neizlasot, un, izskatās kompānija šo izmanto, jo kurjera klātbūtnē izlasīt vairākas lapas sīkā šifrā ir nereāli. Kad gribēju apstrīdēt šo darījumu, bites darbiniece teica, ka nevarot tik senas telefona sarunas noklausīties, tad kāda jēga no ierakstītajām sarunām? ! Protams, bez maksas tv viņi neatslēdz un vaino mani nekorekti noslēgtajos darījumos. Nevienam viņu piedāvājumam vairs nepiekritīšu un bitei būs par vienu klientu mazāk. Iesaku uzmanīties no bites piedāvājumiem!

13.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от BITE Latvija Ответ от представителя 14.10.2021

Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz bezmaksas kontakttālruni - 1601. Jauku dienu!

R

Комментарии (4)

M man 13.10.2021

Diemžēl tas nav tikai ar Jums, jo manam pazīstamam arī bija tāda paša situācija.
Viņam bija divi līgumi, Bite ļoti agresīvā veidā iešmorē divus līgumus, un tieši par GO3 TV.

R rausiitis 13.10.2021

Tāpēc rakstu, lai viņiem nesanāk šī afēra. Labi, iegūs pāris desmit eiro uz līguma pārtraukšanas rēķina, toties pazaudēs klientus. Diez vai tas ir to vērts.

L Liepājniece 13.10.2021

Nu man šķiet ka tas tādēļ, kā komunikācijas trūkums šeit.
Jo, kad mobilie operatori piedāvā kaut ko uz testa periodu, tam nekad nav līgums "tests". Respektīvi, paņemot kaut ko testēšanai, uzreiz tiek parakstīts līgums, ka sākotnēji ir bezmaksas testa periods un, tam beidzoties, stājas spēkā jau pilnais līgums. Tas nozīmē, ka jums nevajadzēja neko papildus prasīt vai parakstīt, jums jau bija līgums.

R rausiitis 14.10.2021

Komunikācijas bija par daudz, ja reiz divi darbinieki zvanījās un runāja par vienu un to pašu. :) Es piekrītu ka nevajadzēja neko parakstīt, vienkārši saputroja man galvu - sākumā testa režīms, tad bezmaksas, un, šķiet, pierasts ka jāparakstās par katru vienošanos. Es atzīstu savu nolaidību, bet tagad pārsteidz Bites attieksme - draudzīgie operatori neko nezina, tikai "noskalda " savu tekstu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы