BITE - Krāpšana
Saņēmu kārtējo zvanu no bite operātora ar superīgu piedāvājumu par viedpulksteņiem, rēķins mēnesī palielināsies vien par kādiem 5 eiro, vienīgais nosacījums ir noslēgt ilgstošu līgumu ar viņiem. Sākumā nepiekritu, jo pulksteņi man nebija nepieciešami, taču domāju ja jau tik niecīgi izmainīsies rēķins, tad varbūt iegādāties. Šis likās iespējami, jo neilgi pirms tam arī zvanīja operators un piedāvāja bezvadu austiņas, kur mēnesī vien par viņām ir jāmaksā 0,02 centi! Un patiešām tā arī bija, ka jāmaksā tikai 0,02 centi, tādēļ domāju, ka kā lojālam klientam tiek piedāvāti šie pulksteņi. Pārzvanīju bite operātoram un pārjautāju vai tiešām rēķins gandrīz neizmainīsies uz ko es saņēmu atbildi ka neizmainīsies - visu to pašu ko dzirdēju pirmajā telefona sarunā! Tādēļ piekritu un nākošajā dienā kurjers jau bija klāt, nepārspīlēšu - līgums bija grāmatas biezumā ar ļoti sīkiem burtiem, diemžēl kurjers nedeva iespēju iepazīties ar līgumu, jo uz to aizietu stunda kā minimums, taču kurjeram jāveic piegādes. Tā nu parakstiju līgumu un gatavojos kāzām. Pēc kāzām atrodoties ārzemēs saņēmu bite rēķinu, kurš bija nevis par 5 eiro lielāks, bet par 25 eiro lielāks, kopsumā rēķins 46 eiro! Atbraucu uz latviju devos uz akropole klientu apkalpošanas centru, lai noskaidrotu situāciju. Darbinieks pat zināja operātori kura bija man zvanijusi, iesniedzu iesniegumu bite centrā, ka pulksteņi man nav nepieciešami, ka piekritu tikai dēļ laba piedāvājuma un vēlos tos atgriest, jo tie pat nav lietoti. Ja man sākumā operātors pateiktu, ka rēķins man būs divas reizes lielāks es pat nepiekristu! Uz iesniegumu saņēmu atbildi, ka 14 dienas ir pagājušas un atgriest preci nevaram. Tieši runājot, pasūtīja trīs mājas tālāk. Iesniegumā rakstīju, ka visi pierādījumi ir telefonsarunās, uz ko saņēmu atbildi, ka telefonsarunas netiek ierakstītas, kas ir pilnīgas muļķības! Bite darbinieki pat apgalvo, ka sarunas visas tiek ierakstītas un pat klientu apkalpošanas salonos tās ieraksta! Vairāku dienu, nedēļu garumā vēljoprojām tiek apgalvots, ka nekādas sarunas nav ierakstītas. Kamēr tiek risināta šī problēma viedpulksteņiem deaktivizēju sim kartes, lai būtu mazāks rēķins, taču šomēnes rēķinu saņēmu 470 eiro, kuri jāsamaksA 10 dienu laikā, jo redziet deaktivizējot sim kartes es lauzu līgumu! Protams visi līgumi, iesniegumi, e-pastu kopijas un visa pārējā informācija tika nosūtīta uz patērētāju tiesībām. Īss noformulējums - operātors apzināti maldināja klientu un sniedza maldinošu informāciju, kurjers nedeva iespēju izlasīt līgumu, problēmu bite atsakās risināt un apgalvo, ka sarunas nav ierakstītas un piestāda man rēķinu 470 eiro! Es protams saprotu, ka mainās alga no noslēgtajiem līgumiem, bet nu šādā veidā, nopietni? Attiecīgi, tālāk došos uz tiesu, kā arī operātore kura sniedza šo informāciju ar "vienreizējo piedāvājumu" par tādu cilvēku maldināšanu jums vajadzētu apmaksāt šo visu summu un mainīt citu darbu!
Labrīt!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz bezmaksas kontakttālruni - 1601. Jauku dienu!
Комментарии (7)
Bite-sūdu kantoris bijis un būs. Solīja kādreiz kā "TOXIC" karte uz mūžu būs par brīvu. Kas galā? Karte pazūda.
Minusē "bites" darbinieki. ;) Jo vecīts uzrakstījis pēc fakta.
BITE's mātes darbiniekiem nododu karstos sveicienus! :D
Bite, varbūt beidzot ir laiks risināt šo problēmu? Un saukt pie atbildības pārgudro operātoru kurš zvanija?
Atceros pat tās reklāmas lol
Un bitei nekad nav zonas 🤬
Man patīk un liekas smieklīgi atslēgvārdi lojāls, klients un tamlīdzīgi. Pietiekoši klientu, lai tur kāds klients tagad sprēgātu. Es pāris gadus atpakaļ biju BITE klients un man piedāvāja planšeti dāvanā. Smieklīgs bija fakts, ka es 2 vai 3 mēnesi biju klients, bet sarunā teicā, kā ilgstošam klientam.dāvana. Kurjers piegādāja un bija pofig, kur tam kurjerim tur jaskrien tomēr līgums, lai gan es viņu ļoti labi saprotu. Uz ātru aci izlidonot cauri līgumam, atteicos. Viss ko varu pateikt neesat lētīcīgi lohi un ja gribat to saucamo dāvanu, tad sarunājat vizīti, kur var visu izpētīt uz vietas.