РешеноBITE - Klients pēdējā vietā
Esot klients “Bite” jau vismaz 10 gadu, man zvanīja no tele2 klientu apkalpošanas centra un piedāvāja pārnākt pie viņiem un maksāt par 50% mazāk, nekā pie essošā operatora “bite”!
Zvanot bitei un jautājot, kā var tā būt, ka cits operators man piedāvā tādu atlaidi? Uz ko viņi man atbildēja, ka varot 1-2€ atlaidi piešķirt, smiekli nāca tajā brīdī.
Vienalga vai esi klients mēnesi vai vairākus gadus, maksā visu laikā, atbalsti viņu uzņēmumu, bet tāpat klients pie viņiem ir pēdējā vietā.
Nemaz nerunājot par internetu, zonu kura galvaspilsētā nav!
Situācija atrisinājās, piezvanīja “Bite” un piedāvaja tik pat interesantu piedāvājumu.
Комментарии (3)
Ikviens cits operators piedāvās izdevīgāk. Ja būsiet klients, kādā citā, tad līdzīgi būs, ja vienīgi nepieteiksieties pārejai uz citu kompāniju, tad labāku piedāvājumu izteiks, lai nezaudētu, bet ne fakts. Ja jūs maksājat santīmus, tad firmai nav no svara klients mēnesi vai gadu, tā tas ir. Man vispar šitie izteicieni klients vairākus gadus un tagad kaut kas firmai jādod pec tava zvana liekās īpaši smieklīgi - rekur ir 2 euro atlaide uz summu ko maksā adekvāta atlaide. Jums tā ir nauda, bet firmai vien tāds piliens upē ir. Ko jūs atbalstat? Jūs dabūjat pakalpojumu. Jebkurā gadijumā jūsu vietā parietu uz T2.
nezinu kapec citi ta nedara, zvaniet bite un sakiet to pasu jo jus pa gaisu isteniba maksaiet
Baigais jau brīnums, Bite pazvanija un piedavaj izdevigaku:D , pirms tam paspeja nabaga operatoru izbesīt un vēl uzrakstīt sudzību. a vajadzēja ta vienkārši pieteikt pāreju. Sistēma strādā.