BITE - Godīgas lietošanas politika
Kas tas par murgu ""Godīgas lietošanas politika"" ???? Man Bitē ir fiksēta ikmēneša maksa - 4,27 EUR, es varu veikt neierobežotus zvanus un īsziņas Bites, LMT, Tele2 un Lattelecom tīklos. Vismaz tā bija līdz šai dienai! Šodien saņēmu izziņu no Bites, ka pārkāpju "Godīgas lietošanas politiku"... sēdēju un domāju, kas tā par velna būšanu un ar ko tas ēdams!!! Ko es tādu izdarīju, ka tā tiek pārkāpta??? Sazvanījos ar Bites operātoru, kurš pateica, ka es veicu vienpusēju zvanīšanu... es bieži un ilgi veicu sarunas (divu dienu laikā), bet tas cilvēks, kuram es zvanu neveic zvanus man. To visu fiksē sistēma un viņa nevar noteikt, vai es tiešām zvanu draugam, vai arī izmantoju Bites pieslēgumu peļņas nolūkos!!! Man nav vārdu.... man ir neierobežoti zvani..... bet tagad jāsāk domāt, ka, tomēr, tie ir ierobežoti??? Ar Bites kompāniju, vinmēr, biju apmierināta, bet tagad nezinu, ko lai domāju un daru...
Комментарии (5)
Так с LMT точно также, здесь куча таких же сообщений аналогичных про LMT. Про Tele2 пока не слышал такого.
Šis murgs ir visiem operatoriem. Viņiem vienkārši nav izdevīgi, ja klients veic ļoti ilgus zvanus uz cita operatora tīklu, bet nesaņem šādus zvanus pretī, jo tas uzņēumam dārgi izmaksā.
es arī tagad nezinu ko domat
Ja palasi līgumu, tur ir teikts ka zvaniem identiskiem jābūt uz abām pusēm, protams nav izslēdzams ka otrajā galā nav kredīts, ka uzpīkstina un tu atzvani, tad tev neviens nekasītos klāt, tāpat ar ārzemēm, kāpēc neviens nekasās, jo tu maksā par tiem zvaniem. Jebkuram operatoram ir teikts līgumā, ja telefona numuru izmanto tikai izejošajiem zvaniem, jāpieslēdz biznesa pakalpojums, ja tu apzvani klientus un ja tikai tu zvani un tev neviens nezvana, kas notiek šajā gadījumā, ja tā nenotiek, tad tev jāraksta pakalpojuma sniedzējam iesniegumu, kāpēc tu zvani uz konkrētu nr. un no tā tev neatzvana, bet ja atzvana, tad uz kuru numuru.
Bitei arī ļoti slikti ar zonu, izbrauc 50 km no rīgas un sāk jau raustīties