BITE - Garantija
Pirku telefonu pirms gada bite, viss bija kārtībā, līdz vienā dienā tas izslēdzās, nav kritis vai citādi cietis. Nēsāju ar cieto vāciņu. Nesu uz garantijas remontu, pēc 3nedēļām gāju tam pakaļ, remonts tika atteikts jo telefons esot saliekts, un tā esot mana vaina. Ko ne es ne pārdevējs kas pieņēma telefonu nekonstatēja. Ja vēlos labot 300eiro. Neredzu jēgu 2gadu garantijai!
Neiesaku pirkt telefonu bite, savādāk var gadīties pirkt katru gadu jaunu!: (
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Комментарии (4)
Divu gadu garantija ir no rūpnieciskiem defektiem, ja jau meistars konstatēja, ka telefons ir saliekts, pašsaprotami garantija beidz darboties. Ieteikums mazāk telefonu nešāt bikšu kabatā.
Hmm , ja pareizi saprotu - ne klients ne Bite darbinieks nekonstatēja pirmā sūtīja , ka telefona ir saliekts .
Formējot taču kaut kur bij jāpieraksta ka telefonam ir defekts - saliekts ?
Ja jau nemanīja ne viens ne otrs - tad kāpēc telefonam ir defekts pēkšņi ?
Tieši tā! Biju pārsteigta pat to ka atdodot telefonu tas ir saliekts. Un pieņemot telefonu uz garantiju, pārdevējs pierakstija tikai to ka ir daži skrāpējumi uz priekšējā stikla ko es arī pamaniju, bet par saliektu telefonu pārsteigums.
Protams atdodot man telefonu bija acīm redzams ka tas ir saliekts. Pie pieņemšanas to nevarētu nepamanīt!
Uz tā papīra ir rakstīts, ka gala vērtējumu par ierīces stāvokli veic tehniķis servisā:D