BITE - Ekrāna apdrošināša, pakalpojums netiek sniegts. Negodīga komercprakse.
Iegādājos telefonu Bite ar ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu, par kuru katru mēnesi maksāju 2.99€. Iesniedzu pieteikumu par ekrāna apdrošināšanu kur tika norādīts, ka e-pastā saņemšu ziņu par to 5 dienu laikā. Ziņa nav nekāda atnākusi, pakalpojums netiek nodrošināts. “Silts” ieteikums- neslēdzat ekrāna apdrošināšanas līgumus ar ar šo pakalpojuma sniedzēju, jo realitātē jums būs ntās reizes jāzvana uz maksas tālruni, lai noskaidrot kas par problēmu, bet problēma netiks risinātā kā tāda pēc būtības. Maksājat tik ikmēneša maksājumu, bet pakalpojumu jūs nesaņemsiet! Šobrīd esmu vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar iesniegumu par negodīgu komercpraksi un domāju, ka lieta nonāks arī līdz tiesai, jo par visu periodu samaksāto apdrošināšanas maksu savādāk diez vai atgūšu! Esat uzmanīgi!
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Добавить комментарий