BITE - Briesmīgs serviss, attieksme
Esiet uzmanīgi. Šis viss ilgst nu jau vairāk nekā 2 mēnešus.
Tātad, nodevu telefonu uz garantijas remontu (izgāju uz bite, krasta iela 46) , kopā ar darbinieku aizpildījām ''pieņemšanas kvīti'' - telefonam viss ok, tikai ātri lādējas ārā, bieži vien ''karās'''un ir problēmas ar mikrofonu. Augšējā kreisajā stūrī ieplīsis aizsargstikliņš.
Pēc aptuveni nedēļas saņemu zvanu, ka telefonam ir atteiksts garantijas remonts, jo apakšējā labajā stūrī ir atklāta displeja plaisa - tādas, protams, tur nebija. Tā arī sākās šis ceļojojums.
Nerastīšu visu sīkumos, bet vēlos juš brīdināt, ka jūs pataisīs par pēdējo mēslu.
Manuprāt, vadība neko īsti par šo situāciju nenojauta, līdz kamēr neaizgāju uz uz galveno ofisu. Līdz tam neskaitāmas reizes sazvanījos ar konsultantiem, zvanīju uz administrācijas nr. - viena tante saka vienu, otra saka otru. Manis sacītais un argumenti netika ņemti vērā. Tas pats bija, kad aizgāju uz galveno ofisu, menedžere, acīs skatīdamās, meloja man kā klientam.
Šim gadījumam tika piedāvāta ekrāna apdrošināšana - viens konsultants saka, ka bez maksas, otrs, ka par maksu. Mana atbilde, protams, ka ir nē, jo nododot telefonu, šādas plaisas nebija. Kā izrādās man kā klientam ir jāzina, kas ir jādara darbiniekiem.
Vērsos pie apple un, ja telefons tiktu nopirkts pie kāda no oficiālajiem pārstāvjiem lv, tad stāsts būtu citādāks; ptac arī tika informēts, piedāvāja strīdu komisiju. Abas iestādes teica, ka konflikts ir jārisina ar vadību, bet kā jau vairākas reizes esmu uzsvērusi vadības attieksme ir briesmīga.
Un pēc 2 mēnešiem man pasaka, ka pieteikt ekrāna apdrošināšanu var tikai 5 dienu laikā, veikalā man teica 7 dienu laikā.
Kad ierados pakaļ saplēstajam telefonam, darbinieks, kurš pieņēma manu telefonu, necentās atvainoties, bet turpināja mani pazemot citu darbinieku un klienta priekšā!
Tā lūk! Izmantojiet citu operatoru, saudzējiet sevi!
Комментарии (6)
Jebkuru autorizētu produktu var nest pa taisno uz autorizētu servisu, šajā gadījumā kaut vai uz BCCS. Iespējams pamatatbilde būtu tāda pati par stikliņu. bet kas to zina.
Cilvēkiem rekomendēju, pirms vispār kaut ko nest atpakaļ vai izpako ko jaunu, vai nes uz servisu, nobildējiet visu! Filmējiet. Tagad vairs nav tie laiki, kad pietiek tikai ar pierakstu uz papīra.
Jā, to pāris dienas atpakaļ pateica arī salona X darbinieki.. skumji, ka no BITE ir tik neglītā attieksme
Teikšu kā ir - izklausās baigi pārspīlēti. Un vispār, ceru, ka saproti - ir jādomā par citu cilvēku vārdu un uzvārdu pieminēšanu, beigās pati ieberzīsies par neslavas celšanu. Es pats strādāju gan citā telekomunikāciju uzņēmumā, un zinu, ka lielākā daļa šādu sūdzību nāk no cilvēkiem ar vairākām galvas kaitēm. Noteikti neticu, ka Bite ies acīs melot, drīzāk jau pati īsti nerubī. Jauku vakaru!
Visu “rubīju”. Nebrīnītos, ja pats/i esi no BITE. :D
Vēlos visus informēt, ka menedžere tiešā veidā nav, protams, vainīga pie šīs visas bezjēdzīgās situācijas. Iesniegtajā sūdzībā esmu pieminējusi menedžeres vārdu un uzvārdu, kura faktiski nav vainojama šajā situācijā. Uzskatu, ka, pieminēdama viņas uzvārdu, esmu rīkojusies nekorekti.
Bite un pārējie kantori lv ir tendeti uz cilvēku appisanu un pēc iespējas vairāk no jumsim izspiest naudu.vini sākumā lai jūs to Suda preci nopirktu ir gatavi jums atsukat un atlaizit bet tiklidz ir noslēgts ar jumsim līgums iestājās tādas pofigs uz jumsim.katra tajā Suda kantori ir juristi kas sadoma tādus līgumus kā pie jebkuras situācijas jūs paliksiet lohi un neko nepierāda iet.labak perciet telefonus kaut kādos ķīniešu internetveikalos pa 100 eiram un miers