BITE - Bites attieksme pret klientu
Par Bites pārklājumu var runāt un runāt, nu uz'ņēmums kurš jāver ciet.2 gadus atpakaļ iegādājos telefonu ar pieslēgumu, nedēļu viss ok, bet tad kaut kas nesaprotams, ...parasti telefons bija karsts no zvaniem, jo izmantoju kā darba telefonu, vienu dienu-pāris zvani.Nesapratu, bet tad ieskatoties ...mani var sazvanīt tikkai no LMT tīkla un es tāpat, pārējie tīkli telefonam neeksistēja.Man tas bija ļoti svarīgi, tapēc nekavējoties zvanīju uz Bite apkalpošanas centru, bet tur man atbild ka viss ir kārtībās, lai zvanu uz LMT, bet LMT sūta atpakaļ, tā es ņēmos nedēļu, beigās izmetu karti, ievietoju citu TL2 kartiņu, bet telefons nestrādāja vispār.Dusmīga nometu visu pie malas un atteicos maksāt pēdējo rēķinu, un telefons neiet.Šobrīd mani vajā kredītreforma, kur 24Ls ir izauguši jau 240Ls.Nu jauki, telefons nestrādā, atbildes kas notika-nav, bet kredītreforma mani plosa!Nē Bite, neredzēt Jums šo naudu!Pakalpojums netika sniegts, jo zvanot uz LMT un Lattelekomu summas dubultojas!Vai tā ir Jūsu darbības nekaunība!?
Комментарии (17)
Tas mazliet izklausas pec LMT problemam, vini mil darit sudus klientiem.Bet Tev ir briva izvele, ej pie LMT, tur redzesi pati rekinus, kadu sie piestada.LMT 15 Ls del pa tiesam izvazas, kaut ari cilveki nekadus paaugstinatas maksas pak.nav izmantojusi.
Bite ir ok... Ej pie LMT ja kas nepatīk redzēsi kāds reiķins būs par tām pašām sarunām
Izskatas, ka te Bite parada tadu pashu attieksmi pret klientu kaa citi operatori... Skrieniet tik uz Bite pieslegumu :d Ja nav galvas, tad neko... Kada jega no telefona, ja ne tevi nevar sazvanit, ne tu vari kadu sazvanit?? Interesno! Ne, pieslegumu nafig nemt...
Muļķības, bite ir super)
Karina, cena super, tikla kvalitate gan - viszemaka no visiem trim operatoriem!
Labi, ka Bite vispaar ir, jo citdi Tele Un LMT tureeja augstas cenu visu laiku.Var jau iegaadaaties raaciju katrs un tad paveerot zoonu, pie tam par sarunu nav jaamaksaa ;)
Ja kas, es jau esmu komplektu ar divaam raacijaam iegaadaajies, man atveda no Denmark.Tagad nezinu, kam dot otru, jo ko ta viens pats ar sevi visu laiku runaasi?
Atkal debīlais Nav Svarigais ar savu tīkla kvalitāti uzradies.Mudaks, je bitīt matos.
Aicis, nu, nu... Tā jau parasti ir, kad trūkst argumentu: cilvēks sāk lamāties!!! Tas ir tava intelekta līmenis. Nu, nu... Dusmojies, jo es nemeloju, bet gan rakstu patiesību. Kamēr te tiks rakstīti meli, es rakstīšu tā kā ir. Man, paldies Dievam, ir lieliska iespēja pārbaudīt un salīdzināt dažādu operatoru piedāvāto pakalpojumu kvalitāti. Nav ko cilvēkiem "skalot " smadzenes ar lielisko tikla parklajumu. Par tadu pashu cenu var panemt LMT pieslēgumu, kuriem tīkla pārklājuma kvalitāte ir augstāka! Pārbaudīju pats! Arī T2 kvalitāte būs augstāka! Kā redzi, ne tikai es esmu konstatējis, ka Bite tikla parklajums ir nekads! Te sarosijushies Bite darbinieki un raksta par lielisko Biti un slikto LMT.
Vienigais Bite produkts, kuru vēl var pirkt, ir BiFri. I to, es uz BiFri skatos ar zināmu uzmanibu, jo ir aizdomigi, ka vini visiem sak dalit BiFri kartes, ar kuram Bite tikla zvanit ir par velti.
Variants
1). Grib parnemt lielako Latvijas tirgus dalu un tad tik saks "paradit savu isteno seju".
2)Tas ir valsts pasutijums un BiFri lietotajus noklausisies.
Tas var likties kaa galigais bezsakars, bet bez maksas ir tikai siers pelu slazdaa un ne viens neko bez maksas musdienu pasaulee ne vienam nedos. It ipashi, ja runa iet par biznesu, kur katrs grib nopelnit, bet Bite to noteikti grib. Ta ka iesaku cilvekiem but uzmanigakiem, jo Dievs vien Zina, kadu cenu pec tam naksies samaksat tiem, kas pargaja uz BiFri vai vel paries. Ir dzirdets, ka ar BiFri dzirdamiba ir savadaka un ir zinams fakts, ka dzirdamiba ir savadaka ari tad, ka telefonu noklausas! Te jabut loti uzmanigiem un noteikti BiFri par galveno numuru nebutu japataisa, jo var nakties, ka pec laika Bite uzdzis tadu cenu, ka maz neliksies un tad to numuru vnk vares izmest! Vispar, viss tas ir loti aizdomigi! Arzemnieki neko ipashi mums labu nevel un nevajaga domat, ka Bite ir arzemju operators un nu tik tagad bus labveliba no vinu puses. Pietiek paskatities uz to vien, kaa SVF dira adu no Latvijas tautas!
Palasi ko atzīst autoritatīvas iestādes, un nav ko te gvelzt muļķības, kretīn.
Bite uzrāda labāko sekmīgo zvanu savienojumu koeficientu starp Latvijas operatoriem 2008. gadā
2009. g. 25. marts
Kā pierāda Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) publiskotais elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskats par 2008. gadu, Bitei Latvija no visiem mobilo sakaru operatoriem ir labākais sekmīgo zvanu savienojumu koeficients starp Latvijas operatoriem 2008. gadā, kā arī Bitei ir vērojama pozitīva kvalitātes rādītāju tendence attiecībā uz iepriekšējo gadu rezultātiem un pārējo operatoru rezultātiem.
SPRK elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskatā uzrādītie Bite Latvijas rezultāti parāda Bite Latvija pozitīvu tendenci un pārsvarā visos kvalitātes rādītājos ir labāki kā deklarētie. Kvalitātes pārskats apkopo visaptverošu SPRK pārbaužu rezultātus, kas ir veiktas visos galvenajos operatoru pakalpojumos, tādos, kā informācijā par balss telefonijas pakalpojumu, īsziņu pakalpojumu un starpsavienojumu starp operatoru tīkliem.
Bites grupas ģenerāldirektors Freds Renčaks norāda: „Mēs esam gandarīti, ka pētījuma rezultāti apliecina Bites sniegto pakalpojumu augsto kvalitāti, ko mēs piedāvājam saviem klientiem. Mēs šo rezultātu panācām veicot nozīmīgas investīcijas un izmantojot jaunākās pasaulē pieejamās elektronisko sakaru iekārtas, ko piedāvā Ericsson. Tas ir īpaši būtiski šobrīd, kad tik daudz Latvijas iedzīvotāju izvēlas pievienoties Bites tīklam.”
SPRK pārskatā secinājusi, ka balss telefonijas pakalpojumu sniedzēju pakalpojumu kvalitātes līmenis ir apmierinošs, izņemot pozīciju par nesekmīgo savienojumu koeficientu publiskajā mobilā telefonu tīklā. Bitei no visiem operatoriem šajā pozīcijā ir vislabākais rezultāts, kas salīdzinājumā ar 2007. gadu ir uzlabojies, kamēr pārējiem operatoriem kvalitātes līmenis salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem ir pasliktinājies.
SPRK pārskatā redzams, ka Bites īsziņu pakalpojumu kvalitātes rādītāji savienojumos savā tīklā atbilst noteiktajam kvalitātes standartam, un ir labāki par gaidītajiem rezultātiem. Salīdzinoši LMT nesekmīgi nosūtīto SMS koeficents savā tīklā uzrāda 10 reizes sliktāku rādītāju nekā Bitei.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija uzrauga elektronisko sakaru komersantu sniegto elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti un informē par to sabiedrību katru gadu publiskojot elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskatu. SPRK kvalitātes pārskatā apkopots Komisijas mērījumu rezultātu salīdzinājums ar pašu operatoru deklarētajām pakalpojumu kvalitātes parametru vērtībām. Lai noteiktu pakalpojuma kvalitāti publiskajos mobilo tālruņu tīklos, veikti 94770 izsaukumi mobilajos tīklos un nosūtītas 3006 SMS, vienmērīgi sadalot starp mobilo elektronisko sakaru operatoriem.
nav svarīgi, savus memuārus un domas par telekomunikāciju kvalitātēm varētu piedāvāt kādam laikrakstam. Tā vien sķiet, ka nekas cits dzīvē nav svarīgs, kā tikai telekomunikācijas kvalitāte. Latvija taču ir brīva valsts un nevienam tās iedzīvotājam nav spiesta lieta izmantot, tā operatora pakalpojumus, kas viņam šķiet nekvalitatīvi. Ir cilvēki, kam šīs kompānijas pakalpojumi un sakaru kvalitāte apmierina un tas ir normāli. nevajag visiem tagad uzbāzties ar to, ka bite ir tāda vai lmt un tele2 ir šitādi. No tā, ka te kladzināsi to, ka kāds operators ir slikt vai gluži pretēji labs, nekas jau nemainīsies, cilvēki tāpat izdarīs savu izvēli. vēl viens variants, ja tik ļoti gribas izteikties un sameklēt sev domu biedrus, atver pats savu forumu un spiedelē ar saviem domu biedriem vai oponetiem cik tik uziet, bet šeit jau paliek par uzmācīgu tavi garie memumāri.
Ar Biti cinos jau ne pirmo menesi.Lieta tada, ka ari atrados arzemes un kaut ka mistiski milziga summa uzauga, parsniedzot kreditlimitu dubultigi.Ka zinams lietojot arzemes mobilos sakarus rekini var pienakt ari velak.Tapat bija ari mana gadijuma.Pazistams cilveks Latvija veica mana numura (BiFri) pareju uz pieslegumu, jo blin!!!Skandinavija BiFri nedarbojas.Pec dazam dienam numurs man vairs nedarbojas.tika atslegts par kreditlimita parsniegto summu.Par to neko sliktu nevaru teikt, tacu par rekiniem un Bites "lojalo" attieksmi pret klientiem gan!Cilveks Latvija piezvanija uz info, uzzinaja summu cik jamaksa un to samaksaja.Talrunis atslegts tik un ta.Izradas vel ir summa jamaksa.Kad uzreiz nebija ko samksat, cilveks Latvija devas uz salonu un pateica ka tiks samaksats, tapat tika uzrakstits iesniegums Bitei, par to ka samaksats tiks tacu nedaudz velak.Tacu sie!!!Iesniedza Kreditreformai.Un vel nekaunigi saka, ka tika nosutiti bridinajumi un ta talak.Tacu pirmkart ka vatr pienakt sms teiksim uz mobilo kurs ir atslegts numurs?Uz noradito liguma e-pastu nepienaca it nekas.Tapat cilveks, kurs Latvija rakstija iesniegumus un ari zvanija uz infodienestu bridinot ka rekins tiks apmaksats pec 20.datuma, tika uzradijis savu kontaktnumuru!!Tacu uz ta ari neviens netika zvanijis no Bites dienestiem.Beigas pienak vestule no KREDITREFORMAS!!! un tikai pec tam no BITES!!!idiotisms naturals.Ko lai ar siem dara?Zvanot ari tagad un jautajot par rekiniem sie nespej sniegt konkretas atbildes.Darbinieki tik nezinisi vien ir.Tacu ir kuri zin ka jabut telekomunikacias apkalposana un ka ir jastrada, lai klientiem butu ertak.Varbut vel ir kads pret Biti?Apvienosiemies!
Jā! Ārā izsviest no operatoru saraksta vajag izsviest, lai izput!!!!!!!
ja, jaaa
izskatās, ka Bitei kāds griob pierakstīt visas dienā uzkrāto slikto emociju cēloņus, plus vēl arī valstisku sazvērestību :) Godīgi sak, ot, izlasot radās doma, vai kāds te domā, ka latvieši ir paranojas vajātas, mazas, bailīgas ēnas, es domāju, ka nē. Tādēļ arī katram ir savs viedoklis un, nezonot konkrētos gadījumus, gan ir grūti komentēt, bet cik pati esmu kā kliente zvanījusi uz Bite klientu tālruni, vienmēr esmu saņēmusi konpetentu atbildi un šādu pārpratumu man nekad nav bijis. Tā kā pati esmu strādājusi apkalpojošajā sfērām, tad izlasot šo man radās sajūta, kuru sapratīs visi, kas strādājuši apkalpojošajā sfērā - ir cilvēki, kas ir labi klienti un ir tādui, kas uzskata, ka visam ir jābūt tā kā viņi uzskata, nekad neko nepaskaidro, domā ka viņiem viss no acīm jānolasa, nu lūk, tādēļ man ir jautājums, vai tie, kas šeit bļaustās nav gadījumā tādi, kas paši ir pačentušies saspaidīt telefonu, vai neiepazīties ar starptautiskiem tarifiem. Tā ir tikai doma, bet cilvēki ir dažādi ;)
Gribu teikt, ka vienu dienu vērsos pēc palīdzības klientu servisā par Vodafone limita papildināšanu, taču tur var teikt, mani vienkārši atšuva, puika vārdā Edgars Sīms, kas skaitās Klientu apkalpošanas menedžeris!!