BITE - Bite zvani uz Triatel tagad 0,18s
Šodien atnāca īsziņa no Bite, ka tagad visi zvani uz Triatel būs 18 santīmi!!! Prieškam es pārgāju uz Biti?!? ja pēkšņi šitādi jaunumi! Mūžā nebūtu to darījusi, ja zinātu jau iepriekš. Viņiem zinies, zaudējumi, jo visi zvana uz ārzemēm caur zerozvans.lv. Nevis zaudējumi, bet nenes papildus ieguvumu. Labi, zvanīšu caur skype uz ārzmēm, un pie reizes pāriešu uz citu operatoru. Savācās klientus, un, še tev, šādi jaunumi!
Комментарии (19)
NOST ar BITI!
Tu mudak beidz nomelnot biti- Man pašam ir bite un uz triatel ir iekļauts tanīs 350min jo tas ir latvijas tīkls neviss Ārzemes kā tu abgalvo. Pirms kādu gribi nomelnot vispirms izdomā lai butu ticami, neviss dirs pa tukšo...
nav tadi nosacijumi
Ir gan.
Īsie un speciālie numuri
AS „Telekom Baltija” 0, 18 minūtē
Nu tad pievienojies LMT, tad redzēsi, kāds cipars tad tev saskries!
Nerunā, ja nezini, kas kur cik maksā!
Jā, man ir tas pats, tas nav normāli. Uzzvanīju uz Biti un viņi man to apstiprināja. Pēc likuma viņiem par izmaiņām tarifos ir jābrīdina mēnesi iepriekš, bez tam, mainot noteikumus par sliktu klientam, klientam ir tiesības lauzt līgumu bez līgumsoda un paturēt mazcenas mobilo telefonu. Man to apstiprināja cilvēks ar juridisko izglītību, ņemiet vērā.
Alise, neaizmirsti paņemt līdzi subsidēto Bites telefonu bezmaksas. Ja ieviesti tādi tarifi iepriekš nebrīdinot klientu, tad klients var lauzt līgumu bez soda sankcijām. Tas ir nav jāmaksā nekādas soda sankcijas par telefonu. PTAC noteikti būs Tavā pusē
Jā, Bite apstiprināja, ka 18 s minūtē. Man arī teica, ka bija jābrīdina mēnesi iepriekš, un, ka var vērsties PTAC.
1) Man tikai 9. decembrī atnāca īsziņa, ka jau no 5. decembra darbojas jauni tarifi uz Triatel. Telefons bija visu laiku ieslēgts. Pie tam Bites kartes klientiem pat nav iespējas pārbaudīt konta operācijas (sarunu izrakstu), tikai gala atlikumu. Solīja izskatīt jautājumu par pārrēķinu.
2) 2. telefonam īsziņa vispār neatnāca (iespējams, bija izslēgts kādu laiku). Vai tad man ir pienākums to turēt vienmēr ieslēgtu?
3) Nebrīdināšana mēnesi iepriekš, bet pēc fakta (manā gadījumā pat ar atpakaļejošu datumu) ir klaja necieņa pret klientu (vēl jo vairāk, jo no Bites kartes abonēšanas maksu noņem vienu mēnesi uz priekšu).
4) Bites mājas lapā informācija par jauniem tarifiem ir rūpīgi paslēpta - nezinošs cilvēks to visticamāk neatradīs. Toties info par 350 minūtēm uz VISIEM tīkliem ir skaidri redzama. Tīra un apzināta klienta maldināšana. Nezinu, priekš kam Bite apzināti pati sev ģenerē pamatoti neapmierinātus klientus.
"Mēs sevi saucam par citādu kompāniju, jo ticam GODĪGUMAM un TAISNĪGUMAM. Citiem tas var izskatīties pēc nelabojama ideālisma, taču mums tas patīk, jo tā mēs varam padarīt dzīvi labāku. Galvenais, ka ne tikai sev, bet arī saviem klientiem. Tieši tādēļ MĒS NESLĒPJAM IZMAKSAS SĪKĀ DRUKĀ VAI AIZ ZVAIGZNĪTĒM, un daudzu sarežģītu tarifu plānu vietā mums ir tikai 3 VIENKĀRŠI UN PĀRDOMĀTI.
Mēs rīkojamies citādi, jo reāli ieklausāmies cilvēkos un uzdrīkstamies runāt pretī nejēdzībām. Un vēl mēs darām to, ko solām."
Bite pēdējā laikā sajuka prātā.
Attieksme un kvalitāte sliktāk par TELE2.
Зажрались они тама в Bite. За 9 дней в декабре мне выставили счет на звонки в Triatel в размере 50 лат. Сказав при этом, что Triatel ведет нечестный бизнес - поэтому и тариф такой. Только я так и не понял, почему я должен платить за их проблемы с Triatel. В Bite мне этого тоже не смогли объяснить. Поэтому платить не буду - ушел в Tele2.
Jā, un vēl saka, ka tie lētie zvani uz ārzemēm caur Traitel ir negodīgi, kat gan tas tā nav, jo tas tiek veikts caur pāradresāciju. Bite šoreiz rīkojās vienkārši nožēlojami. Pati sakūdīja pret sevi klientus.
Papildus izdevumi viņiem radās?! Kāpēc tad Tele 2 un LMT tā nav. Tāpēc, ka Bite tikai grib savākties sev klientus neko neieguldot!
Mjā! Cik daudz šajā daunlandē ir haļavščiku! Kad jūs mudaki sapratīsiet, ka šeit viss maksā naudu un pilnīgi pareizi, ka neviens cienošs komersants neļaus izmantot savus resursus par brīvu vai zemāku samaksu, nekā reālas izmaksas!
Protams, cita lieta ir, ka šiem tarifiem nav pamatojuma! Ko tad gribēji, nahaļavu zvanīt uz ārzemēm?
Ja gribi bez maksas, tad izmanto interneta iespējas!!!
Daunlande+haļavščiki=Latvijas Republika
šādi rīkojoties patērētājam, netiek nodrošinātas, normatīvajos aktos paredzētās tiesības. Bites rīcība patvaļīgi, bez otras puses piekrišanas, mainot līguma nosacījumus, mainot tarifu plānu, ir netaisnīga. Iesaku griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centru izvērtēt Bites rīcību un līguma noteikumus saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 25.panta ceturtās daļas 6.punkta noteikumiem.
Полностью согласен. Похоже что в Bite совсем совесть потеряли. Они выслали смс уведомления только тем, кто когда-то звонил в Triatel. А я например не звонил никогда, а сегодня позвонил на мобильный номер - 6, 5 минут обошлись в 1, 23 лс. Звонил в Bite, сказали рассмотрят мою жалобу в течении 10 рабочих дней.
--Iesaku griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centru izvērtēt Bites rīcību un līguma noteikumus saskaņā ar --Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 25.panta ceturtās daļas 6.punkta noteikumiem.
Кто-то обращался в центр защиты потребителей?
Позвонили из bite и сказали, что компенсируют мне этот звонок в следующем счёте. Ну хоть тут по честному поступили :)
Man nav laika cīnīties ar Biti. Vienkārši, es mainīšu uzņēmuma 6 num. atpakaļ uz LMT un cauri ...
Jā toč uzzināju, Bite krāpjas - vismaz ar reklāmu! TOMĒR DRAUGI BŪS JĀDALA DĀRGAJOS un LĒTAJOS. Vismaz uz 500 triatel nr. zvanīt ir dārgi. Varēja kaut publicēt triatel un citus abonentu numurus uz kuriem nedrīkst zvanīt.
malači bite. paldies par pēkšņo rēķinu maniem radiniekiem. neviens īsziņu nesaņēma. es viņiem ieteicu biti lmt vietā, forša tagad sajūta par 40 latu rēķinu.