www.sudzibas.lv BITE Bite - Krāpšana

Bite - Bite - Krāpšana

Lūdzu, iesakiet, kur vērsties ar oficiālu sūdzību par Bite?
Bijusi Baltcom kliente, vēlāk mūs negaidīti pārņēma Bite.
Mana pakalpojuma nosaukums bija Televīzija + Internets.
Janvārī Bite nosūtīja e-pastu, informējot, ka tiek paaugstināta cena televīzijai.
Devos uz viņu biroju un paziņoju, ka vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem.
Viņi lūdza atdot dekoderi.
Atdevu.
Atbildē viņi man piedāvāja parakstīt dokumentu par televīzijas pakalpojuma izbeigšanu, bet attiecībā uz interneta atteikumu teica, ka man jāmaksā sods.
Manā līgumā ir rakstīts, ka Baltcom var mainīt tarifus televīzijai, internetam un citiem viņu pakalpojumiem līguma darbības laikā. Šādā gadījumā klients var 30 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas brīža atteikties no pakalpojuma, nemaksājot sodu.
Bite apgalvo, ka internets un televīzija ir divi dažādi pakalpojumi.
Taču līgumā skaidri rakstīts – Internets + Televīzija, nevis Internets un Televīzija.
Vēlos iesniegt oficiālu sūdzību par Bite uzņēmumu.
Uzskatu viņu rīcību par nelikumīgu un krāpniecisku.
Kur jāiesniedz šāda sūdzība?

06.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Комментарии (4)

( ( ͡❛ - ͡❛) 06.02.2025

Sākumā PTAC un ja tie nepalīdzēs, tad meklēt juristu un sniegt prasību tiesā .

I Irina_V 06.02.2025

Paldies. Bet uz Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju arī var rakstīt ? Kopā ar PTAC?

J JaunaGelvora 06.02.2025

Šajā gadījumā Bite, iespējams, izmanto juridisku niansi, lai sadalītu pakalpojumus atsevišķi un iekasētu sodu par interneta atteikumu. Tomēr, ja līgumā ir skaidri norādīts "Internets + Televīzija" un nevis "Internets un Televīzija", tad klientam ir tiesības atteikties no pakalpojuma, nemaksājot sodu, ja tarifu izmaiņu dēļ tiek mainīti nosacījumi.

Kur var iesniegt oficiālu sūdzību par Bite?
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC)

E-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv
Tālrunis: +371 65452554
Oficiālā mājaslapa: https://www.ptac.gov.lv
Klients var vērsties PTAC, iesniedzot sūdzību, kurā jānorāda:
Līguma nosacījumi (kopija)
Sarakste ar Bite un viņu atbilde
Pamatojums, kāpēc uzskata, ka rīcība ir nelikumīga
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK)

E-pasts: [slēpt]@sprk.gov.lv
Tālrunis: +371 67097200
Oficiālā mājaslapa: https://www.sprk.gov.lv
SPRK regulē telekomunikāciju pakalpojumus, un, ja Bite kā operators neievēro godīgas komercprakses principus, SPRK var izskatīt šo jautājumu.

P Peteris Zviedris 16.02.2025

Piekrītu informācijai par BITES negodīgo rīcību. Atsakoties no nekvalitatīva pakalpojuma BITE pieprasa līgumsoda apmaksu no klienta, pieprasa samaksāt arī par uzstādīto aparatūru, neatbild uz savas rīcības skaidrojuma rakstiskiem pieprasījumiem, utt. Iesaku rūpīgi iepazīties ar citu BITEs klientu negatīvo pieredzi un neuzticēties BITEs reklamai un vilinošajiem piedāvājumiem. Arī Patērētāju tiesību aizsardzība nereaģē uz sūdzībam par SIA BITE negodīgām darbībām. Dīvaini, ka arī šīs aptaujas vērtējumā attieksme pret sūdzību var būt gan negatīvā gan pozitīva. Kā lai atbild, ja sūdzība ir pamatota, pareiza un atbilstoša, bet vētrējot organizācijas darbību negatīva? Vai ar vārdiem "pozitīva" vai "negatīva" attieksme ir vērtējama pati sūdzība vai tas par ko tiek rakstīta sūdzība?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы