BITE - Bēdīga attieksme pret cilvēkiem
Nostrādāju uzņēmumā vairākus gadus. Attieksme pret darbiniekiem ir ļoti bēdīga un biedējoša. Darba devējs dod apmaksātu brīvdienu darbinieka dzimšanas dienā, bezmaksas saldējumu, kafiju, augļus, atlaidi ierīcēm. Tas tiek atgādināts katram darbiniekam pie katras iespējas un regulāri tiek atkārtots ka pretī no darbinieka tiek gaidīts labs rezultāts.
Uzņēmums vienmēr meklē jaunas iespējas pagrūtināt darbiniekiem bonusu saņemšanu. Bez bonusa, darbinieku alga ir ļoti ļoti niecīga.
Labu servisa/pārdošanas rezultātu nevar noturēt, jo uzņēmumā regulāri tiek mainīts bonusu un rezultātu uzskaites princips. Kvalitātes kritēriji ir neadekvāti un sarežģīti, salīdzinājumā ar citiem starptautiskiem uzņēmumiem. Viss tiek darīts, lai darbinieks nepieciešamo rezultātu nesasniegtu. Ja arī rezultāts tiek sasniegts, ļoti drīz darba devējs paaugstina prasības (kpi) , maina bonusu sistēmu, sarežģi to un piesienas pie sīkumiem, tādejādi, neļaujot saņemt darbiniekiem savus bonusus.
Lai censtos pārdot vairāk, darbinieki runājot ar klientiem bieži pēc sava izvēles mēdz kaut ko noklusēt, runāt ātri, izmantot mazsaprotamus vārdus. Viss tiek darīts, lai pārdotu vairāk produktu klientiem. Uzņēmuma iekšējā oficiālā politika attiecībā uz produktu pārdošanu klientiem ir ļoti agresīva un manā uzskatā - negodīga (es nerunāju par līgumsodiem vai līgumu termiņu - tas ir sīkums) . Par konkrētu negodīgu taktiku izpaušanu man draudētu tiesas prāva. Tādēļ, nedrīkstot stāstīt vairāk, varu pateikt tikai to, ka bites pakalpojumus nelietoju un nekad mūžā nelietošu.
Vide uzņēmumā sākumā šķiet pozitīva, bet ļoti ātri sanāk sastapt toksiskumu. Es nebrīnos, jo ir ļoti grūti šajā vidē būt pozitīviem un priecīgiem. Man no visas sirds ir žēl klientus, kas spiesti maksāt par kaut ko, ko viņi nekad nevēlējās izmantot. Man ir žēl cilvēkus, kas no sirds gribēja sasniegt labus rezultātus (Kpi) , kas ir neiespējami.
Slikta pieredze arī ir pieredze. Tāpēc, paldies visiem stipriem un labiem cilvēkiem, ko iepazinu, kas nepiekrita uzņēmuma politikai un cīnījās par godīgumu.
Комментарии (12)
Internets nekāds, pilsētā 3 mbps.,. Saka ka dzīvokļa īpašība.😂
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Man pateica ,ka pieslēgs 5g ,ta es varešu lietot 4g :D
Un ja daudz sūdzas par to ,ka nav zonas ,operatora darbinieki pasaka ,ka var kratities prom,ja kas nepatik
Bite rullē!
Pie haļavas pieradusī jaunatne. Levits pareizi raksta. Lumpeņu paaudze, kas liecoties pēc grāmatas, var sastiept muguru.
Ne tajā nodaļā trāpiji! :) Bonusos ir tikt reāli arī neliekot klientam ņemt to ko viņam nevajag. Arī bez bonusiem saņem virs minimālās algas. Darbinieku motivācija ir lieliska, šeit nu izskatās ka pats/i mēslus savārīji un palūdza aiziet. Te nu lielā atriebības taktika! Principā ja apjautātu godīgi liekot roku uz sirds katru Bite Latvija darbiniekus, lielākā daļa piekristu ka darbs ir lielisks un darba devējs tāpat. Jebkurā gadījumā veiksmi tev tālākajā dzīves ceļā, cerams par nākamo darba vietu atkal nebūs jālasa sūdzības.lv :D !
Pamēģini kāda veikalā pastrādāt.
Bites elfi sēž arī šeit komentāros, un diemžēl, pat neizlasot pusi mana teksta, negatīvi novērtē manu atsauksmi.
Mūsu komandās Bitē neviens nebija sliņķis un visi strādāja kā traki, lai sasniegtu labus rezultātus (KPI). Bet tas nekad nebija iespējams :) Šo faktu pārējie komentētāji tīšām ignorē :)
Bite vispar sūd.s, lai piezvanitu uz bite operatoru centru klientam jāmaksā par zvanu, un vel cenas par pakalpojumu 10gadus klientam vnk kosmos... LMT PAGAIDĀM TOP ,jau 3gadi klients nekādu problēmu
Manuprāt:
Šajā kantorī ir pat sava troļļu fabrika, maksā aploknsē lai šeit un citur balso-mīnuso un "konkursiņi" par to, lai balsotu par labākā darba devēja statusu iekš cv.lv gan mākslīgi citi "iekšējie bonusi par kuriem neviens nestāsta citām nodaļām" lai balsotu. Iekšā starp diletanta mārketinga un HR pamatīgs čūsku midzenis, visur tikai radinieki vai savi draugi, pārējos ēd ārā. Ir tikai skolas biedri vai bērnības draugi, tur arī redzams rezultāts kādas šim kantorim kaut vai reklāmas kampaņas un mārketinga jaudas kvalitātes izpausmē - absolūti auni un diletanti. Šampīti dzer par mazāko iespēju, blondas cacas kuras sevi uzskata sevi par šausmīgi daiļām un pasūta puķes sev uz biroju ar kurjeru, lai pārējie kolēģi redzētu. Ir reāli rēcīgi uz to noskatīties, bet investoriem drošvien būtu daudz citu jautājumu par uzņēmuma pārvaldību. HR izmetams mistkastē ar visām endijām, tur noteikti restarts nepieciešams būtu ja grib konkurēt ar profesionāļiem. Kas tajā kantorī notiek, tas ir vienkārši vājprāts. Labi, ka beidzot sāk tīrīt to mistkasti, bet būtu vēl daudz ko patīrīt.
Nomainīja tagad vadību, cerams iztīrīs žurkas no tā kantora un lai leišiem izdodās izķert visādas endijas, maijas un pārējos parazītus.
..sev puķes pasūtīt ar kurjeru ... :D es arī sev pašutīšu, paskatīties citu reakciju, izklausas labs.:D
Kādus 5 gadus biju ar Biti. Man nekad nebija svarīgi kāds operators, galvenais lai ir internets un sakari, bet pēdējā laikā radās nepieciešamība kādus sīkumus nokārtot un biežāk saskarties ar apkalpošnu, jāsaka apkalpošana man vienkārši patrāpijās neveiksmīga. Vienreiz arī saņēmu vienkārši smieklīgu zvanu no Bites menidžeres kura pat nestādījās priekšā, bet uzreiz prastā veidā prasīja -"kas ir ar līgumu", es jautāju "kas man zvana".:D Nu tā ,bija daudz kļūdu, nepareiza infomācija , bet manai mammai pārdošana gan visu iesmērē vis laipnākajā veidā, kā jau parasti. Bet nu ir jau visādi, katram savs. Plus, tas bez pvn ir smieklīgs triks:D un ja izmanto pieslēgumu 3 dienas, pēc atslēguma atnāks pilns rēķins.