BITE - Atnak rekins pec 3 gadiem
3 gadus pec liguma laushanas masai atkal sak pienakt rekini. Bites salona noskaidrojam, ka vinja itka esot pieslegusi pakalpojumus pagajusha gada julija. Vinja Latvija nedzivo un taja laika nekadi nevareja pieslegt Bites pakalpojumus (internetbankas vai elektroniska paraksta vinjai ari nav). Ap 10.maiju uzrakstija atteikumu no pakalpojumiem un lugumu, lai Bite paskaidro, ka shada situacija vareja rasties. Nekadu atbildi nav sanjemusi un ir pienacis vel viens rekins.
Kas tas ir par absurdu? Vinja ir kljuvusi par situacijas kjilnieku - Bitei ir vinjas personas dati un vinji ta bezgaligi taisas vinju terorizet?
Комментарии (3)
Acīmredzot, visi kam nav slinkums, naudu kāš kā vien māk.
Pec shi komentara uzrakstishanas, iedomajos uzrakstit vinjiem uz Facebook. Vinji uzreiz atbildeja. Noradija e-pastu uz kuru jasuta vestule. Vienigi nevaram noradit klienta paroli, ka vinji prasa, jo par vinju klienti patiesiba nemaz neesam.
Ja ta nebutu mana masa un ja es skaidri nezinatu, ka pagajushaja gada LV julija vinja nebija, tad neticetu, ka kas tads vispar ir iespejams
Sanjemam atbildi uz epasta vestuli. Ljoti formala atrakstishanas. Ja mums interese klienta liguma kopija, tad jasuta parakstits iesniegums.
Un pamaciba, ka klienta paroli varot atrast uz liguma pirmas lapas.
Un neviena komentara, kas meginatu paskaidrot situaciju pec butibas. Man ljoti interese, ko vinji teiks, kad nevares atrast sava arhiva parakstitu ligumu!