BITE - Ar varu tur pie sevis! Neļauj pāriet pie cita operatora.
Jau 2 nedēļas nesekmīgi mēģinu aizbēgt no bite mobilā operatora.
Dodos uz tele2 apkalpošanas centru, uzrakstu iesniegumu, ka vēlos kļūt par viņu klientu, man izsniedz tele2 sim karti un Saka, ka 3 dienu laikā saņemšu sms ar informāciju, ka jāmaina sim karte.
Nākamajā dienā pienāk sms no tele2, ka mans līgums par pārnākšanu ir atcelts. Zvanu uz tele2 prasu - kāpēc? Man Saka - bite viņus ir informējuši ka esmu pārdomājis un vairs negribot mainīt operatoru! Zvanu uz bite un saku – neesmu ar jums runājis! Domas neesmu mainījis! Un joprojām gribu no jums atteikties! Kas pa lietu? Kādā Sakarā jūs runājat manā vārdā? Operatore apstiprina, ka ar mani tiešām neviens nav runājis un, acīmredzot, notikusi kļūda. Kaut kas tāds gadās 1x un turpmāk manai pārejai šķēršļi netiks likti.
Atkal braucu uz tele2. Izstāstu situāciju. Apkalpošanas meitene datorā redz īsto iemeslu kāpēc man atteikta atteikta pāreja. Izrādās – bite viņiem pateikuši, ka es mēģinot mainīt operatoru svešam numuram!? Un tāda situācija nemaz nav pirmo reizi! Atkal rakstu iesniegumu. Atkal tiek izniega jauna sms.
Pēc dienas atkal saņemu sms, ka mans pieteikums atcelts. Atkal iemesls tas pats.
Vienīgais veids kā tikt prom no bite ir mainot telefona nr. Jo ja esi viņu klients tā tas ir uz mūžu
Šis numurs man ir no kāda 2000 gada. Pirms kādiem 10 gadiem pārgāju uz BITE.
Комментарии (9)
Kam tad tas numurs pēc dokumentiem pieder? Vajag domāt.
Pieder man!
Kā man.. Jānim Bērziņšam? SIA Jāņisam Bērziņš? Trsviem vecākiem? Tiesībspēja..
A?
Skaidrs. Sūdzība atrisināta.
Šis ir tikai mans un vienīgi mans subjektīvais viedolis , kuram ir tikai informatīvs nevis pamācoš rasturs .
Jeb*l to lapseni , je*al to govi , esmu 100% par LMT , jo uz doto brīdi labāka operātora nav !
P.S Savā laikā nomocījos ar ''lapseni'' ''govi'' negribu no viņiem neko , lai arī sola zeta kalnus , pat iespējams ir mazliet lētāki - NEGRIBU .
Es Jūs joprojām nesaprtu?
Skaidrs ir tikai tas ka esat BITE fans. Un, acīmredzot, nesaprotat to ka ne visus apmierina viņu serviss!
P.S. cik Jums BITE maksā?
Pārāk bērnišķīgas ir šādas piebildes. Fans, darbinieks, priekšnieks.. Tā tev nav nekādas piparbode, kur ķīnas zeķes tirgo, bet uzņēmums, kuram ir pietiekami spēcīga mārketinga daļa, lai arī bez šādiem ''faniem'' sevi reklamētu. Neesi naivs uzskatoties, ka kaut kādas sūdzības vai slavināšana šādos portālos būtiski kaut ko maina bites ikdienā. Retu reizi tik redzētas objektīvas sūdzības. Citos gadījumos vai nu netiek līgums izlasīts, vai cilvēks pārāk vieglprātīgi izturās pret saviem ikdienas tēriņiem, pakalpojumiem utt...
Izlien no alas. Gan jau tur tiešām ir kādi blakus iemesli, kāpēc tev šis viss process tiek atteikts.
Tu nopietni? Bites mārketings ir "Spēcīgs" Tur ir nolasīti derīgi idideoti, kuri turklāt selekcionāti no draugu, vīru, draugu, draudzeņu kolektīva. Tur konkursi nav, tur 7 personāldaļas "dīvas" nedara neko, bet mēdz gan kost darba laikā. Tā kompānija ir degradējusies jau pietiekami. Par "spēcīgu mārketingu" jāsmesas – tur tāda nav jau vismaz 3-4 gadus. Paskaties kas notiek šobrīd – kādas reklāmas, kāda komunikācija. Gluži vai noliktavas darbinieks varētu būt 2 galvas augstāk.