www.sudzibas.lv BITE Apvārdošana

BITE - Apvārdošana

Biju “Tele2” klients jau ilgāku laiku. Gan man, gan manam bērnam bija pieslēgumi ar bezlimita zvaniem un bezlimita internetu. Pēdējā laikā man ievērojami pieauga rēķins, tāpēc nolēmu mainīt operatoru un pāriet uz “Bite”, lai samazinātu izmaksas.

Kad biju noslēdzis līgumu ar “Bite” un jau saņēmis SIM kartes, no “Tele2” man piezvanīja atpakaļ un piedāvāja labāku piedāvājumu par vēl zemāku cenu nekā “Bite”. Šī iemesla dēļ es nolēmu tomēr palikt pie “Tele2”, uzskatot, ka “Bite” līgums tiks automātiski izbeigts.

Taču vēlāk izrādījās, ka “Bite” bija aktivizējusi papildu interneta SIM karti, kuru viņi bija izveidojuši kā atsevišķu līgumu (skaidrojot, ka vienai SIM kartei nevar būt bezlimita zvani un bezlimita internets vienlaikus). Tā rezultātā man šobrīd ir spēkā “Bite” līgums, kuru es nevaru pārtraukt bez soda. Ja laužu līgumu, jāmaksā 420 € līgumsods, bet, ja nelaužu, jāmaksā 8 € mēnesī vēl vismaz divus gadus.

Šādā situācijā es esmu palicis pie “Tele2”, taču vienlaikus spiests maksāt arī “Bitei” par pakalpojumu, ko neizmantoju, jo līgums tika noslēgts un aktivizēts automātiski, bez skaidras informācijas par papildu interneta kartes līguma nosacījumiem.

4 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы