BITE - Apmelošana, krāpšana
Esmu Bites kliente jau daudzus gadus, pat saskaitīt vaira nevaru cik. Vienmēr esmu bijusi viņiem uzticīga, neskatoties uz to, ka ir problēmas ar zonas uztveršanu dažādās lv pilsētās un arī te pat Rīgā. Nesen saņēmu zvanu no operatores ar piedāvājumu par go3 televīziju, pēc vairākām sarunām un dažādu jautājumu precizēšanas piekritu pieslēgt šo televīzijas veidu! Ar nosacījumu, ka pēc 5 mēnešiem varēšu viņu atslēgt, samaksājot vienreizēju maksājumu 2€ apmērā, ja mani neapmierinās šis pakalpojums. Pakalpojums ir briesmīgs, uz mūsu samaung tv nemaz neiet. Tad nu sāku interesēties kā atslēgt šo pakalpojumu. Izrādās man ir jābrauc uz salonu un jāmaksā sods par katru neizmantoto mēnesi 2€, kas sastāda aptuveni 38€! Telefona sarunas laikā vairākārt pārjautāju vai tas būs tikai 2 € vienreizējs maksājums, ko man arī apstiprināja!
Noklausoties sarunu man apgalvo, ka es meloju! Ka tiku brīdināta un līgumā vis ir rakstīts, ko man piegādāja kurjers un man viņš nekavējoties bija jāparaksta! Briesmīga attieksme, meli, spekulācijas utt. Noteikti mainīšu savu operatoru, ko vajadzēja izdarīt jau sen! Tik vīlusies vēl nekad nebiju bijusi šajā kompānija!
Labrīt, Alīna!
Aicinām sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam atrisināt problēmu. Novēlam jauku dienu! ;)
Комментарии (4)
Pofig viņiem cik ilgi tu esi un cik uzticīga tu esi. Uz zvanu piedāvājumus jābūt ir uzmanīgiem. Man arī vienreiz kurjers atveda līgumu un par spīti tam, ka steidzināja es ātri izgāju cauri un atteicos, jo uzdūros interesantiem nosacījumiem. Līgumi vienmēr ir jālasa un ja kurjers steidzina, tad atsakāties - būs zvans un izskaidrojiet, ka kurjers nedod iepazīties ar līguma noteikumiem un vispār labāk ejiet uz tuvāko punktu, kur dos laiku iepazīties.
Diemžēl šoreiz nospēlēja aspekts, ka īsti nevaru nekur aiziet vai aizbraukt grūtniecības un Covid izplatības dēļ! Mācība visai dzīvei!
Ir tāda "FIŠKA'' ar tiem kurjeriem un līgumiem, ko firmas izmanto, bet divas lietas saku stabili - neticēt operatoriem īpaši kuri piedāvā un obligāti lasīt līgumu un nav fakts, ka ap pirkstu neapvedīs.
15 gadus biju klients. Arī līdz interesantam gadījumam, kad mēģināja iesmērēt man nomaksas ierīci uz pavisam citu numuru nekā bija runāts sarunas laikā. Man pie viņiem bija 5 pieslēguma nr no kuriem divi bezlimita interneta. Uzreiz atteicos no viņu pakapojumiem un pārgāju pie cita operatora. Lai gan iemesls tika izrunāts, Bite vēl nedēļu zvanīja man 3x dienā, lai “noskaidrotu iemeslu aiziešanai”. Arī pirms tam, kad atslēdzu 3. interneta pieslēgumu, par ko tika paziņots vairāk kā mēnesi iepriekš, tas tika atslēgts daudz vēlāk, mēneša pirmajā dienā, jo viņu noteikumi paredz, ka tad jāmaksā pilna mēneša maksa, jo bezlimits taču. Klauni.